Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No, ystävytyisittekö kätilön tai lastentarhanopettajan kanssa?

Vierailija
13.10.2009 |

Vai tulisiko siitäkin alemmuus-komplekseja?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilöä en tunne mutta tosin en tarkoituksellakaan ole kysellyt kaikkien kerhokavereiden ammatteja. Mitä se mulle kuuluu mitä tekevät muulloin...Ihan samanlaisia ihmisiä ovat kun muutkin ja ovat äiteinä samanlaisia kun "ei-ammattilaisetkin". Ainakin nämä minun tuntemani ihmiset.

Vierailija
2/16 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilöltä vaaditaan jo ysin keskiarvo että pääsee opiskelemaan, ainakin helsinki/tampere/turku ym. isoissa kaupungeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuhun keskusteluun?

Kun minusta nuo on aika tavallisia ammatteja, enkä ihan tajua, miksi pitäisi kokea alemmuutta heihin verrattuna. Vaikka tietysti arvokasta työtä tekevätkin.

Vierailija
4/16 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun empiiriset tutkimukseni ovat osoittaneet laajassa kolmen lto-ystäväni otoksessa, että lastentarhanopettajat ovat kyllä varsin älykästä sakkia. Se sitten on eri juttu, arvostaako muut pienten lasten kasvatusta.

Vierailija
5/16 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästäkseen ja sen suorittamiseen ei TARVITSE olla järjen jättiläinen. Älykkäitä löytyy kuitenkin siitäkin ammattiryhmästä.

-sanansa huonosti valinnut 2 vai 3-

Vierailija
6/16 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinnekään ole ihan helppo päästä.

Vierailija
7/16 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa jännä että otit juuri nuo ammatit puheeksi, sillä tuntemani kyseisissä ammateissa työskentelevät on tosi mukavia tyyppejä. Kaveripiirissäni on paljon myös sairaanhoitajia ja lastenhoitajia ja niiden joukosta sitten löytyy paljon enemmän ei-niin-hyviä-tyyppejä. Mistäköhän johtuu?

Vierailija
8/16 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin heppoisin tiedoin/taidoin koulutuksesta ei kyllä selviä, kyseessä on akateeminen tutkinto ja opiskeleman on kyllä aika vaikea päästä. Mutta mitä tulee lastentarhanopettajien kanssa ystävystymiseen, niin en oikein ymmärrä aloitusta. Tunnen monta lto:a ja kaikki ihan mukavia, normaaleja ihmisiä. Mihin tämä aloitus siis liittyy?

Vierailija
9/16 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys tuntuu oudolta.

En usko koskaan ystävystyväni yhdenkään kätilön kanssa, koska en tajua missä yhteydessä tulisin koskaan kehenkään kätilöön törmääväni. Eivät ne ole synnytysten jälkeenkään erityisemmin näyttäneet siltä että haluaisivat mun kaverikseni.

Kerran oli naapurina yksi lto ja sen kanssa oltiin siihen aikaan jonkinlaisia kavereita. Ei kuitenkaan niin läheisiä että se kaveruus olisi kestänyt muuton ihan muualle.

Vierailija
10/16 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin yksinkertaisuutta henkivä kysymys, siis mitä tällä haetaan. Enkä tietenkään "valitse" ystäviä ammattien perusteella.

Vierailija
11/16 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä taatusti anna Nico-Petterin leikkiä minkään juppilastentarhanopettajan kanssa.

Vierailija
12/16 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIna kun niiden kans juttelee pkn pihalla,niin ne jotenki korostaa sitä että ne on pomoja siinä ryhmässä.Ihan sama millä koulutuksella niitä pehoja opestään.

Vierailija
13/16 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sama kirjoittaja äänessä nyt jatkuvasti vai onko totta, että edustan näin inhottua ammattiryhmää, alhaisia lastentarhanopettajakuntaa. Itse rakastan työtäni, ei se mitenkään hohdokasta ole, mutta arvokkaana sitä kyllä pidän.

Lto since 2001

Vierailija
14/16 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän on kyllä aivan huipputyyppi.

Vierailija
15/16 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään me tosiaan muutakin tehdä, kuin pehvoja pestä.Aika paljon vaivaa ainakin mä näen, jotta homma toimisi. Kaikennäköistä kasvatussuunnitelmaa ja suunnitelman suunnitelmaa on toiminnan taustalla..Omalla ajallakin teen viikoittain aika paljon, jotta lapset vois hyvin ja sais kaikkea kivaa (ja hyödyllistä)..mutta näinhän se aina on. Me ollaan aina jotain idiootteja:(

Vierailija
16/16 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te ole idiootteja, joistain omista riittämäyyömyyden tunteista kai noi ikävät kommentit kumpuavat. Itse olen niin kiitollinen siitä, että omilla neljällä lapsellani on ollut pk-ryhmissään taitavat ja viisaat lto:t. Kyllä minä arvostan koulutusta ja lastentarhanopettajan kyllä erottaa ihan selvästi esim. lastenhoitajista suunnilleen jo tavasta katsoa lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi