Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fit-lehdessä suositellaan raskaana olevaa syömään maksaa

Vierailija
13.10.2009 |

jotta saisi tarpeeksi rautaa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla vähän vanhentuneet tiedot. Mulla esim. on yks 70-luvulla kirjoitettu vauvaopus, siinä kans ehdottomasti suositellaan. Eihän pienistä määristä ole mitään haittaa, mutta ei kyllä ole suositeltavaakaan syödä. Laittaisin kyllä palautetta lehteen...

Vierailija
2/6 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa voi syödä noin kerta viikossa esim. maksamakkaraa leivän päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt syödä.

Vierailija
4/6 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla vähän vanhentuneet tiedot. Mulla esim. on yks 70-luvulla kirjoitettu vauvaopus, siinä kans ehdottomasti suositellaan. Eihän pienistä määristä ole mitään haittaa, mutta ei kyllä ole suositeltavaakaan syödä. Laittaisin kyllä palautetta lehteen...

Tietosi ovat vanhentuneet!

Vierailija
5/6 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hemoglobiinia ei saanut rautavalmisteilla paranemaan. Alhaiset arvot ovat myös huono asia kehittyvälle sikiölle ja vauvalle jos on maksaruuallakin, kai.

Minun raskauksissani ei ilmennyt mitään haittaa maksan syömisestä. idean sain siihen lukiessani sattumalta kuinka joku lääkäri oli käyttänyt raa'an maksan syömistä anemiansa hoitoon.

Jotenkin siihen pienen palan maistamiseen tottui ja - arvot paranivat. En nyt kehoita ketään näin tekemään, kerron vain oman tarinani ja kokemukseni.

Vierailija
6/6 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntee työnsä ja koulutuksensa puolesta elintarvikkeet ja suositukset hyvin, ja hänen mielestään on nykyään suht perusteetonta välttää täysin maksan syöntiä. Huippukorkeat maksan A-vitamiinipitoisuudet ovat mennyttä päivää, koska rehujen koostumusta on muutettu jo aikaa sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä