Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten jollain voi olla rahaa palkata hoitaja kotiin?

Vierailija
13.10.2009 |

tuli on näköjään 160 e.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voi olla ihan kannattavaa. Yksityisen hoidon tuki on lapsikohtainen, ja monessa kunnassa siinä on kuntalisiäkin. Ja tottakai useamman lapsen hoito maksaa muutenkin.

Vierailija
2/24 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli on näköjään 160 e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kunnassa saakin näköjään kuntalisää eli jos äitini tulis hoitamaan meille niin hän saisi palkkaa yli 1000e ja mun ei tarvis maksaa kuin normaali päivähoitomaksu. nyt ymmärränkin... on se jännä ettei siitä makseta että itse hoitaa, mut toiselle maksetaan noin hyvin.

ap

Vierailija
4/24 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntalisää.

Ja siinähän säästää hoitomaksut plus työaikaa, kun lapsi/lapset sairastaa.

Ei maksa loppujen lopuksi paljonkaan enempää kuin päiväkoti.

Vierailija
5/24 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse hoitaisin naapurin lapsia ja naapuri hoitais mun lapsia niin saatais molemmat huippupalkat. ainakin meidän kunnassa.

Molemmilla on monta pientä kotona. Mutta nyt saankin vaan kotihoidontukea nettona päälle 300e...

meidän kunnassa saakin näköjään kuntalisää eli jos äitini tulis hoitamaan meille niin hän saisi palkkaa yli 1000e ja mun ei tarvis maksaa kuin normaali päivähoitomaksu. nyt ymmärränkin... on se jännä ettei siitä makseta että itse hoitaa, mut toiselle maksetaan noin hyvin. ap

Vierailija
6/24 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse hoitaisin naapurin lapsia ja naapuri hoitais mun lapsia niin saatais molemmat huippupalkat. ainakin meidän kunnassa.

Molemmilla on monta pientä kotona. Mutta nyt saankin vaan kotihoidontukea nettona päälle 300e...

meidän kunnassa saakin näköjään kuntalisää eli jos äitini tulis hoitamaan meille niin hän saisi palkkaa yli 1000e ja mun ei tarvis maksaa kuin normaali päivähoitomaksu. nyt ymmärränkin... on se jännä ettei siitä makseta että itse hoitaa, mut toiselle maksetaan noin hyvin. ap

tehdä niin että naapurin kanssa leikisti hoidettais toistemme lapsia ja oikeesti tietysti omia lapsiamme.

Vierailija
7/24 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoitaa itse toisten lapsia, ei ole oikeutta viedä omia lapsiaan toisen hoitoon tai päiväkotiin tms..

tehdä niin että naapurin kanssa leikisti hoidettais toistemme lapsia ja oikeesti tietysti omia lapsiamme.

Vierailija
8/24 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoitaa itse toisten lapsia, ei ole oikeutta viedä omia lapsiaan toisen hoitoon tai päiväkotiin tms..

Vierailija
9/24 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haloo ap

Vierailija
10/24 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhepäivähoitajien on hoidettava omat alle eskari-ikäiset lapsensa kotona. Ei saa kunnallista hoitopaikkaa.

Vierailija
11/24 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhepäivähoitajia, vaan yksityisiä...

Vierailija
12/24 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhepäivähoitajasta vaan yksityisen hoidon tuesta. Ja ainakin lastentarhanopettajien lapsia hoitaa yleensä joku muu kuin itse ope omassa ryhmässä.

Vierailija
13/24 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapset on siis hoidettava itse. En tiedä, miten muissa kunnissa, Lohjalla näin.

Vierailija
14/24 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatimusta siitä, että yksityisen hoidon tuella hoitava henkilö hoitaisi lapsensa itse.

Meidän lapsemme ovat yksityisessä päiväkodissa yksityisen hoidon tuella hoidossa, ja hoitajien omat lapset ovat kyllä muualla hoidossa.

Vierailija
15/24 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntalisää voi koskea jossakin, mutta ei sitä Kelan tukea. Ja ainakin Vihdissä siinä Lohjan naapurissa voi olla pph:n lapsi päiväkodissa.

Vierailija
16/24 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paljon helpompaa jättää lapset kotiin hoitajan kanssa aamulla kuin pukea ja raahata heitä räntäsateessa tarhaan. Sairaspäiviäkään ei ole ollut, joten ei ole tarvinnut käyttää lääkärissä/ ostaa lääkkeitä. Halvaksi siis tulee.

Vierailija
17/24 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuka tahansa ei kelpaa, esim. lähihoitaja on ok. Kuntakohtaista siis.

Vierailija
18/24 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi lasta, toinen alle 3v. Helsinki lisä nousi juuri 62% ja hoitaja kotona 25h/viikossa maksaa saman verran kuin päiväkoti. Tietysti ruokakulut on iso lasku päälle.

Vierailija
19/24 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi saada sekä yksityisenhoidon tukea että kotitalousvähennystä saman hoitajan&hoidettavaan!

Sillai onnistuu jos a lapsi saa yksityisen hoidontuen&b lapsi kotitalousvähennyksen.

Vierailija
20/24 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainakin Vihdissä siinä Lohjan naapurissa voi olla pph:n lapsi päiväkodissa.

Siis jos olet kunnallinen tai yksityinen perhepäivähoitaja, et saa omille lapsillesi kunnallista hoitopaikkaa. Eli naapurin kanssa lapsien "vaihtaminen" ei onnistu. Jos muissa kunnissa ei ole näin, niin hieno juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi