Ranskassa saa heti hoitoa kun tarvii.
Olin siellä 4 kk ja tarviin leikkaushoitoa ja pääsin parissa tunnissa leikkaukseen. Siellä myös laskut korvataan kun ne maksaa ensin itse. Luin että Ranskassa on planeetan paras terveydenhoito. Eipä ollut ongelmia. Suomessa varmaan joutuu jonottaa kuukausia.
Kommentit (6)
Asun Englannissa ja täällä ei ainakaan saa.
ja jokaisen hoidon jälkeen läksijäis kuplajuomat maatiaskanaa ja patonki pastitsen kanssa ennen kuljetusta kotihi? je taime.
Jep. Suomessa nyt ei pääse leikkaukseen julkiselle vaikka olisi tarvis. Olen joutunut menemään yksityiselle, muuten tuskin edes olisin hengissä.
Minä pääsin Suomessa kiireelliseen käsileikkaukseen 1,5v lähetteen teon jälkeen.
Italiassa kun tarvittiin lääkäriä tuli kotiin 5 minuutissa, hommasi kyydin sairaalaan ja vielä matkan varrellakin pysähdyttiin ja tarkistettiin potilaan tilanne. Lääkäri oli vastassa ja potilas hoidossa välittömästi.
Perheenjäsen loukkaantui vakavasti pari viikkoa sitten, puoliso joutui viemään omalla autolla 1. sairaalaan, sieltä toiseen 60km päähän ja 2,5h odotuksen jälkeen nämä lähtivät yksityiseen sairaalaan kun mitään ei tehty. Yksityisessä 7 minuutissa leikkauksessa.
No mene sinne eu:ssa saat kulkea vapaasti
Itse pääsin Suomessa selän välilevyleikkaukseen 16 tunnissa siitä kun menin päivystykseen. Kaikki hoitui upeasti.
Jep. Suomessa nyt ei pääse leikkaukseen julkiselle vaikka olisi tarvis. Olen joutunut menemään yksityiselle, muuten tuskin edes olisin hengissä.