Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa! :(

Vierailija
13.10.2009 |

Jos et halua kuulla valitusta, jätä lukeminen tähän..

Olemme yrittäneet lasta kaksi vuotta. Viimein tärppäsi ja olimme niiiin onnellisia. Tätä onnea kesti vain hetken, koska raskausviikolla 10 selvisi, että olin saanut keskenmenon muutama viikko aiemmin.

Tähän asti ns. yritys on ollut ihan jees. Olen ajatellut, että kyllä se vielä tärppää. Ja juu, tiedän, että monet yrittää paaaljon kauemmin, jos edes onnistuu.. MUTTA minä en enää jaksa! Keskenmenon jälkeen nyt alkoi toiset kuukautiset ja suututtaa, surettaa ja harmittaa niin vietävästi! En enää jaksa!!!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat tuntemukset kuin sullakin. Tosin meillä jo ennestään lapsia, mutta nyt yritetty raskautta lähes kolme vuotta! Tää on raskasta kun saaa pettyä aina uudestaan. Itsekin joskus ihmettelen, että miten sitä aina jaksaa uskoa ja toivoa että se pieni vielä joskus tulis. Voimia sulle!

Vierailija
2/3 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia, ei voi muuta toivoa. Itsekin tuossa suossa rämpineenä tiedän, mitä käyt läpi. Nyt, kun vihdoin olen saanut oman tuhisijan syliini, niin sitä ei salli mitään kielteisiä tunteita äitiyttä kohtaan, ja se taas ahdistaa ja tuo uusia ongelmia. Ei ole helppoa tämä elämä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko käyneet missään tutkimuksissa vai yrittäneet ihan luomuna?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi