Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tienaan kuukaudessa 1811€ ja nyt olen maksanut veroja

Vierailija
13.10.2009 |

niin paljon, että loppuvuoden saisin maksaa 0% veroja niin voiko käydä niin, että jos otan käyttöön tuon nollaprossan niin tuleekin mätkyjä? Paljonkohan tulisi palautuksia, jos laitankin prosentiksi esim. 5%?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne tietty antaa kuin verotätikin siellä puhelimen päässä. En käsitä miten se voi aina mennä niin, että jos pidän tasan tarkkaan sen veroprossan mitä laskevat niin mätkyjä tulee.

Vierailija
2/8 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin laskuri antaa tai siis pyysin ennen kuin sen kortin sai tilata netistä. Palautuksia on tullut silti korkeimmillaan 200€. Että en kyllä sinuna ihan sitä 0% korttia ottaisi vaan ennemmin sitten 2-3% kortin. Se ei palkassasi juurikaan tunnu, mutta eipä tarvi ainakaan maksella mätkyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin menee kerralla oikein eikä sitten tarvitse 2010 jouluna itkeä..

Vierailija
4/8 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nollaprossaa saisi nyt käyttää. Ei ne ala siellä laskemaan mätkyn mahdollisuuksia.

Vierailija
5/8 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostettiin asunto, täti verotoimistossa lätkäsi nollaprosentin, kun kauhisteli, kuinka paljon oli maksanut jo veroja. Tämä siis lokakuussa. Opiskelin ja olin osa-aikatyössä tuolloin. Innossani odottelin sitten verolappuja, että kuinka paljon tullee takasin, kun olin loppuvuodesta tehny tosi vähän töitä, ettei mene opintotuen tuloraja rikki. Noo, sain sitten 20e takasin. Että todella paljon olin maksanut liikaa :). Työkaverille kävi samoin, paitsi että sai mätkyjä parisataa. Tuntuu, että verotoimistossa lyövät prossat liian pieniksi, kun valtio joutuu maksaan palautuksille korkoa. Onneksi nykyisin voi tehdä verokortin netissä!

Vierailija
6/8 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittänyt 0% loka-joulukuussa, mutta pidin varmuuden vuoksi 10%.Palautuksia tuli 1200€

Vierailija
8/8 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos laittaa prosentin "just kohdalleen" verotoimiston tätien mielestä niin mätkyjä tulee. Yhden kerran siis olen toiminut näin, sitä ennen ja etenkin aina sen jälkeen olen pelannut varman päälle. Eikä ole pahasti mennyt metsään siltikään kun palautukset ovat olleet alle 100 €:n.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä