Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pieneneekö rinnat kun lopettaa imetyksen?

Vierailija
13.10.2009 |

Tilanne siis se että imetyksen lopetus edessä, lapsi jo reilun vuoden. kiinnostaisi tietää!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten meni aika kauan aikaa ja ne palautui aika normaaleiksi. Taisin siis saada muutaman kilon lisää, imetys laihdutti mua tosi paljon.

Vierailija
2/23 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai palautuu siihen alkuperäiseen kokoon tai lähelle sitä. Paitsi jos on tullut raskausaikana paljon lisäkiloja,niin sittenhän ne voi jäädäkin vähän isommiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat olivat tasaisesti pienentyneet imetysaikana alkutilanteen (maidon nousu) epätavallisen suuresta tilastaan.

Vierailija
4/23 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika olemattomiksi vähäksi aikaa, ehkä pariksi kuukaudeksi. Sitten ovat palautuneet ihan entiselleen.

Vierailija
5/23 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetyksen alussa ne oli aina ihan kauheat jätit, mutta jo imetyksen kestäessä pienenivät normaalikokoisiksi, mikä mulla on 75F. Ihan kiinteinä ne on pysyneet, vaikka olen imettänyt kahdeksan vuotta, ja viimeisestä imetyksestäkin on aikaa jo jokunen vuosi.

Vierailija
6/23 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun aikaa, muakin imetys laihdutti etenkin kuopuksen kohdalla niin että painoin imetystä lopetellessani n. 4 kg vähemmän kuin silloin kun aloin odottaa esikoista. Vähitellen paino normalisoitui ja rinnatkin palasivat entiselleen, kovin kiinteät nuo nyt ei ole olleet edes teininä mutta teen salilla ahkerasti rintalihaksia joten eivät ihan napaan vielä ulotu.. ;)

Vierailija
7/23 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen C-kuppi muisto vaan, nyt riittäisi A:kin, mutta mielenrauhan vuoksi valitsen aina B:n. Paino on pysynyt samana, imetys loppui jo 2 v sitten.

Vierailija
8/23 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jäljellä imetyksen loputtua. Luulin etteivät enää pienenisi,kun olivat jo imetyksen loppupuolella normikoossa, mutta toisin kävi. Kaksi roikkuvaa nahkalätykkää...odottelen sitä uutta nousua;(

Vierailija
9/23 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat ei kasvaneet raskauden eikä maidon nousun myötä eikä myöskään sit mitenkään pienentyneet imetyksen loputtua.

Vierailija
10/23 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoisin, että mun rintani vielä pienenisivät. Ehkä siis pienenevät, kun imetys loppuu.

Vierailija
11/23 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännityksellä odotan millaisiksi jäävät tämän toisen jälkeen...

Vierailija
12/23 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli C kuppi ennen lapsia. Ensimmäisen imetyksen jälkeen pieneni B:hen ja toisen imetyksen jälkeen A:han. Imetysaikana olivat tietysti valtavat!

Noh saas nähdä mitä tämän kolmannen imetyksen jälkeen jää jäljelle....ei ilmeisesti mitään!

Vierailija
13/23 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on raskausaikana kasvanut ja tummuneet nännit ihan hirveästi, rumat ovat. Ei kai ne siitä enää kutistu tai vaalene, vai miten on?

Vierailija
14/23 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen raskautta ja imetystä pienet kiinteät B:t. Nyt on sellaset hieman roikkuvat C:t.Ja kyllä.Nänni pihat suurentuneet ja tummuneet.Kynätesti kertoo enemmän ku tuhat sanaa...Sinne voisi jemmata vaikka penaalin ;D

Vierailija
15/23 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen C-kuppi muisto vaan, nyt riittäisi A:kin, mutta mielenrauhan vuoksi valitsen aina B:n. Paino on pysynyt samana, imetys loppui jo 2 v sitten.

Paitsi ihan mieluusti otan sen A:n. En pidä isoista rinnoista. :)

Kolme lasta, kaikkia olen imettänyt noin vuoden.

Vierailija
16/23 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen lapsen imetyksen jälkeen palautuivat samanlaisiksi. Sitten kun toinen lapsi syntyi ja imetin häntä, rinnat pienenivät.

Tosin laihduinki mutta pienenivät ne silti enemmän kuin kilot olisivat vieneet.

Vierailija
17/23 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli B-kuppi ennen lapsia, nyt kolmen lapsen jälkeen D-kuppi, paino kuitenkin sama kuin ennen esikoista. Ja nännit ovat pienentyneet takaisin normaaleiksi imetyksen lopetettuani.

Vierailija
18/23 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin koko imetysajan öisinkin imetysrintsikoita ja jatkoin tukevien rintaliivien käyttöä 6kk imetyksen loppumisen jälkeen (siis myös öisin).

Rinnat ovat tismalleen samassa kunnossa kuin ennen 11kk imetystä. Ainoa muutos on että lihoin imetysaikana 6kg joten tietenkin silloin rinnat kasvoivat sen takia. Kun laihduin imetyksen loppumisen jälkeen tuon 6kg niin rinnoista tuli samankokoiset kuin ennen imetyksen alkamista. Rintojen koko ei siis muuttunut imetyksen vuoksi vaan lihomisen/laihtumisen. ;)

Vierailija
19/23 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on niin monesti revitty rikki.

Vierailija
20/23 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

c/d-kuppi ollut aina. Kolme yli vuoden kestänyttä imetystä. OIsko sille tekemistä, että imetin lapsentahtisesti, meillä ei ollut pullo koskaan käytössä. Ja lopetus tapahtui todella pikkuhiljaa aina 1 imetyskerta parissa viikossa. Rinnat ehtivät sopeutumaan.