Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Löin" sitten äitiäni aamulla :`(

Vierailija
13.10.2009 |

Uskomatonta, kaikki on mennyt viime aikoina pieleen ja nyt aamulla tuli oikein loppukanetti. Olen hoitanut kolmea lasta kotona joista kaksi on allergisia. Pienimmällä 1v on allergiaselvittelyt kesken ja hän herää noin 6 kertaa yössä itkemään. Mieheni on reissutyössä.

Tänään aamulla minulla oli tärkeä tapaaminen klo 8. Tai olisi ollut. Äitini piti tulla hoitamaan lapsia tapaamisen ajaksi. Minulla oli kaksi herätyskelloa soimassa, joihin en herännyt. Lisäksi nuorin lapsi herää muutenkin 98% ennen seitsemää, mutta tänä aamuna ei herännytkään. Heräsin siihen että ovikello soi, ja olin jo myöhässä tapaamisesta :( . Itku tuli, ja siinä äitini alkoi sitten huutamaan että en ole vastuuntuntoinen, "onko sinulla elämänhallinta hukassa", "etkö osaa huolehtia omista asioistasi". Tässä vaiheessa sitten "muksautin" äitiä kevyesti olkapäähän (siis kevyesti), ja ele oli varmasti aggressiivinen :( . Tuo "muksautus" ei varmasti sattunut mutta eleenä oli kyllä väkivaltainen. En ymmärrä mikä minuun meni ja nyt kaduttaa. Pyysin kyllä äidiltä anteeksi mutta en ymmärrä mikä minuun meni :`( . Raivostuin vaan niin kun hän alkoi arvostella vaikka tiesin itsekin että mokasin kun en herännyt herätyskelloon enkä osaa huolehtia näköjään mistään :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun äiti vois tulla hoitaan lapsia välillä että saisit nukkua.

Vierailija
2/5 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miksi et enää ehtinyt tapaamiseen, vaikka heräsit äidin tuloon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miksi et enää ehtinyt tapaamiseen, vaikka heräsit äidin tuloon?

ei se hänen vikansa ole että minä myöhästyin. jos olisin ollut hyvissä ajoin hereillä, olisin varmasti keksinyt jotain jotta pääsen ajoissa tapaamiseen.

Olen varmaan jotenkin yliväsynyt, normaalisti en käyttäydy aggressiivisesti :( . Mies tulee perjantaina, pakko varmaan ottaa jotain nukkumisaikaa.

Vierailija
4/5 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika puhki ja väsynyt lasten hoidosta ja univajeesta, heräät unenpöpperössä ovikelloon ja huomaat olevasi myöhässä tärkeästä tapaamisesta, saat heti ryöpytyksen.

Järkevistä järkevinkin menettää joskus itsehillintänsä. Mitään pahempaa ei kuitenkaan sattunut ja olette ,toivottavasti, äitinne kanssa taas ihan sovussa keskenänne.

Elämää tämä vain on ja sitä sattuu ja tapahtuu...

Yritä kuitenkin saada itsellesi lepoaikaa ja rentoutumista, jotta jaksat. Itsestä täytyy pitää ensin huolta, jotta jaksaa pitää huolta toisista. Jopa lentokoneessa hätätilanteessa happinaamari laitetaan ensin omille kasvoille ja vasta sitten vieressä istuvalle lapselle.

Vierailija
5/5 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahteen herästyskelloon..?