Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Julkkikset jotka ovat kieltäytyneet seurasta?

Vierailija
04.08.2009 |

Tuntuu niin kurjalta, kun tuolla on ketjuja joissa julkisuuden ihmisiä mainitaan nimeltä ja että ovat pettäneet.

Mutta sen kai voi sanoa, jos julkkis on kieltäytynyt ilonpidosta esim. aviopuolisoon tai kumppaniin vedoton. Onko sellaisia kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko tosiaan, että joku av-mamma tunnustaisi, että villevalot, teemuselänteet ja kimiräikköset olisivat kieltäytyneet heidän täydellisestä seurastaan :).

Olen ihan tavis, joka vaan on ollut työnsä puolesta paljonkin julkkisten kanssa tekemisissä, mutta ei ole tullut tarve yrittää iskeä saati heidän "iskemisiään" seurata ja jolla itselläään ihan tavisukko.

Ps. Onko av:llä tänään joku julkkis-teema?

Vierailija
2/7 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisen ulkonäössä ei oo mitään vikaa! On kääntänyt kyllä monet päät ja hurjan kiva. Mut yksi tosi kuuluisa suomalainen näyttelijä sano, että täytyy tästä perheellisen miehen lähteä nukkumaan. Tarjosi drinkin pari ja oli muutenkin kiva, mutta tosiaankaan ei hallut muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkkiksia.

Mutta yksikään mies ei koskaan ole kieltäytynyt kumppaniin vedoten, itse olen kyllä kieltäytynyt miehen kumppaniin vedoten.

Tuntuu niin kurjalta, kun tuolla on ketjuja joissa julkisuuden ihmisiä mainitaan nimeltä ja että ovat pettäneet.

Mutta sen kai voi sanoa, jos julkkis on kieltäytynyt ilonpidosta esim. aviopuolisoon tai kumppaniin vedoton. Onko sellaisia kokemuksia?

Vierailija
4/7 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko tosiaan, että joku av-mamma tunnustaisi, että villevalot, teemuselänteet ja kimiräikköset olisivat kieltäytyneet heidän täydellisestä seurastaan :). Olen ihan tavis, joka vaan on ollut työnsä puolesta paljonkin julkkisten kanssa tekemisissä, mutta ei ole tullut tarve yrittää iskeä saati heidän "iskemisiään" seurata ja jolla itselläään ihan tavisukko. Ps. Onko av:llä tänään joku julkkis-teema?

Ja en tiedä tai tunne juurikaan julkkiksia ja ei heidän elämänsä kyllä suoraan sanottuna paljon kiinnosta. Kuhan nyt vastasin, kun täällä tosiaan ollut ihme julkkisgalluppia tänään.

Vierailija
5/7 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanssimaan ja saanut pakit.

6/7 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi suoraan pyytänyt saada hieman juhannussalkoa?

Eräs työkaveri opiskeluajoilta oli pyytänyt Oskari Katajistoa tanssimaan ja saanut pakit.

Vierailija
7/7 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taneli Mäkelän kanssa. Ei innostunut, katsoi vain eteensä.