Pahinta mitä on tapahtunut kotibileissä joissa olet ollut teininä?
Kommentit (47)
- poliisit kävivät 2 bileissä, liikaa melua (parvekkeelta huutelua ym)
- yksi kaatunut kirjahylly
- yksi särkynyt lasiovi
- tupakointia sisätiloissa
- oksentelua vaikka mihin
Ja me olimme sentään sitä siistiä ja kilttiä porukkaa :D
Ei tule mieleen mitään järkyttävää, vaikka kotibileissä kävin aika ahkerasti. Lisäksi oltiin usein teineinä niin humalassa, että osa sammuikin tosi aikaisin. Poliisejakaan ei kai tullut paikalle kertaakaan, maaseudussa oli kuin olikin etunsa. Hyviä muistoja.
Joskus kaverin veljellä oli kotibileet, jonne meidätkin oli kutsuttu (oli meitä muutaman vuoden vanhempi, itse olin 16 tai 17 silloin) ja sinne tuli muutamia ei-kutsumattomia hyvin kännisiä henkiöitä, jotka sitten suuttuivat kun heille kohteliaasti sanottiin että voitteko poistua. Yksi veti jääkaapin lasihyllyt lattialle, toinen huitaisi keittiön pöydän nurin ja tämmöistä.. Jälkeenpäin myös huomattiin että kuokkavieraiden mukaan oli lähtenyt reppuja ja laukkuja.
Sitten on ollut näitä kekkereitä, joissa on hajonnut pöytiä, tuoleja, tietokone jne mutta yleensä ihan vahingossa :-)
Turussa yhdellä tytöllä katkesi nakki pimppiin kun yritti tyydyttää sillä, kuulemma.
Meidän talo paloi sisarusten bileiden jälkeen, itse en ollut paikalla. Tosin bileillä ei ollut mitään tekemistä palamisen kanssa, ne ehtivät luojan kiitos loppua ja teinit lähteä kotiinsa ennen tuhoa. Raunioista kuitenkin näki selvästi että bileet oli olleet, kaljapulloja ja pullonkorkkeja oli ympäriinsä.