Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahinta mitä on tapahtunut kotibileissä joissa olet ollut teininä?

Vierailija
12.10.2009 |

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteet ehkä näyttivät vielä minusta erityisen kamalilta, koska olin usein ainoa (lähes) selvin päin oleva. Ainakin: -Kavereita on joutunut vatsahuuhteluun. -Bileisiin on tullut vieraita aikuisia humalaisia miehiä riehuman, joita taltuttamaan on kutsuttu poliisit. -Kavereita on sammunut oksennukseensa (ja minä olen sitten heitä herätellyt ja huolehtinut ja joskus tilannut ambulanssin). -Wc-pönttö, käsienpesuallas, kalliit verhot hajonneet. -Kaveri riehunut veitsen kanssa ja uhannut tappaa itsensä (useasti, lähes aina kun oli humalassa, "kiltti" 9,5 keskiarvon tyttö). -Bilepaikan kaapit tongittu, viinat juotu ja korut kähvelletty. Siis aivan järkyttävää meininkiä. Ihme että hengissä selvittiin. Ja bileporukkana yläasteella meidän hikariluokka (luokat jaettu ainevalintojen mukaan ja C-saksa karsi pois kaikki heikosti koulussa pärjäävät luokaltamme) ja yläasteella todella hikariporukka (hyvä lukio), joka on menestynyt elämässään myöhemmin oikein mukvasti ainakin koulutusten perusteella. Niin hienosti minäkin valehtelin ihanille, minut hyvin kasvattaneille vanhemmilleni että on vaikea luottaa omiinkaan lapsiin heidän ollessaan teini-ikäisiä näissä bileasioissa.

Vierailija
42/47 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- poliisit kävivät 2 bileissä, liikaa melua (parvekkeelta huutelua ym)

- yksi kaatunut kirjahylly

- yksi särkynyt lasiovi

- tupakointia sisätiloissa

- oksentelua vaikka mihin

Ja me olimme sentään sitä siistiä ja kilttiä porukkaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
44/47 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleen mitään järkyttävää, vaikka kotibileissä kävin aika ahkerasti. Lisäksi oltiin usein teineinä niin humalassa, että osa sammuikin tosi aikaisin. Poliisejakaan ei kai tullut paikalle kertaakaan, maaseudussa oli kuin olikin etunsa. Hyviä muistoja.

Vierailija
45/47 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kaverin veljellä oli kotibileet, jonne meidätkin oli kutsuttu (oli meitä muutaman vuoden vanhempi, itse olin 16 tai 17 silloin) ja sinne tuli muutamia ei-kutsumattomia hyvin kännisiä henkiöitä, jotka sitten suuttuivat kun heille kohteliaasti sanottiin että voitteko poistua. Yksi veti jääkaapin lasihyllyt lattialle, toinen huitaisi keittiön pöydän nurin ja tämmöistä.. Jälkeenpäin myös huomattiin että kuokkavieraiden mukaan oli lähtenyt reppuja ja laukkuja.

Sitten on ollut näitä kekkereitä, joissa on hajonnut pöytiä, tuoleja, tietokone jne mutta yleensä ihan vahingossa :-)

Vierailija
46/47 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa yhdellä tytöllä katkesi nakki pimppiin kun yritti tyydyttää sillä, kuulemma.

Vierailija
47/47 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talo paloi sisarusten bileiden jälkeen, itse en ollut paikalla. Tosin bileillä ei ollut mitään tekemistä palamisen kanssa, ne ehtivät luojan kiitos loppua ja teinit lähteä kotiinsa ennen tuhoa. Raunioista kuitenkin näki selvästi että bileet oli olleet, kaljapulloja ja pullonkorkkeja oli ympäriinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi