Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaveripiirini naimisissa olevat naiset hyökkäsvät kimppuuni eron jälkeen??

Vierailija
12.10.2009 |

Olin vuosia naimisissa aviomieheni kanssa ja meillä on näin ollen todella suuri yhteinen ystäväpiiri. Eron jälkeen kaikki olivat ensin ihan "ok" mutta mitä ennemmän aikaa kuluu ovat nämä entiset luottoystäväni alkaneneet juoruta selkäni takana asioistani!

En saisi käydä missään edes lasten ollessa isällään( ovat puolet ajasta isällään)

Facebookin tilapäivitysten perusteella tehdään johtopäätöksiä elämästäni, vaikka soittaakin voisi tai muuten olla yhteydessä.

Kaikilla näillä kyseessä olevilla "ystävilläni" on ydinpereheet. Miestä en saisi missään nimessä olla etsimässä se on todellinen perisynti..käsittämätöntä johtuuko tämä jostain kateudesta vai mistä kun minä nyt saankin yhtäkkiä viettää puolittaista sinkkuelämää?!

Onneksi minulla on laaja ystäväpiiri että on varaa valita seuransa...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuon kokenut myös.

Vierailija
2/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nämä perheelliset mammat joutuvat sitoutumaan ja pysymään aloillaan. Ei voi mennä iskemään hyvännäköisiä miehiä vaikka mieli tekisi. Pitää elää arkista ja tylsää elämää sen tylsän kumppaninsa vierellä. Pistää vihaksi, ettei jonkun muun elämä ole yhtä tylsää vaikka hänelläkin on lapsia.

t. rouva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lopeta nyt hyvä ihminen sen facebookin käyttö, jos se saa aikaan vain mielipahaa.

Tuosta syystä en ole ikinä siihen ryhtynytkään.

Jos joku oikeasti haluaa kuulla kuulumiseni, soittakoon tai tulkoon kyläilemään.

Vierailija
4/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näiden ihmisten vaikuttaa facebookin käyttööni tai elämääni muutenkaan. Aikasemmin olin kiltti ja nyökkäilin vaan joka asiaan mutta nyt olen eron myötä jotenkin itsekkin vahvistunut ja miettinyt paljon asioita...ärsyttää silti tietysti mutta pahaa mieltä en asiasta aijo ottaa.. ap

Vierailija
5/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itse nautin elämästäni nyt täysin siemauksin, jaksan touhuta lasteni kanssakin paljon enemmän kun todella tylsän ja kuolleen avioliittoni aikana..=) ap

Vierailija
6/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että ovat kateellisia siitä, että voit kokea sen uutuudenviehätyksen ja rakastumisen tunteen taas uudelleen jonkun toisen kanssa. Sen tunteen kun vatsassa on perhosia ja pelkkä toiselle soittaminen ujostuttaa kuin joskus kouluaikoina:)

Vierailija
7/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun mielestä sun kannattaa vaan poistaa nämä juoruilevat ja kateelliset ihmiset ystävälistaltasi ja unohtaa heidän olemassa olonsa.

Nauti oikeiden ystäviesi seurasta. Sulla on oikeus mennä ja tulla miten haluat.

Vierailija
8/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellinen eronneelle naiselle? Luulen, että kyse on enemmänkin siitä että nämä naiset tuntevat ex-miehesi ja eivät halua sinun tutustuvan muihin miehiin.

Vierailija
9/9 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

painamalla vois poistaa ihmiset jotka on tuntenut yli puolet elämästään..mut joo kuten sanoin en anna heidän vaikuttaa elämääni ja pidän yhteyttä vaan sen verran kun on välttämätöntä, surkeaa vaan kun ihmiset käyttäytyy näin...=/ ja toisaalta helpottavaa kuulla että muilla on ollut samanlaisia ongelmia.

Hauskinta tässä on se että minä kyllä viihtyisin miehen kanssa kotona ja jättäisin menoni siihen paikkaan jos vaan olis se MIES...=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän