Mieheni hermostui lasten uusista toppahaalereista!
Siis mikä kusipää! Ostin kahdelle lapsellemme uudet Reima tecin talvihaalarit, jotka maksoivat yhteensä reilu 200 e. Heillä ei siis ollut ennestään sopivan kokosia ja tarve on suuri, koska ulkoilevat tarhassa paljon kuitenkin.Ukko näki sitten hintalapun ja veti herneen nenään. En tajua miten se kehtaa suuttua tästä asiasta, koska tämä on asia josta minä en tingi. Suomen talvi on mitä on ja tahdon lapsille hyvät ulkovaatetukset. Ja nyt sitten hirvee riita, kiva juttu.
Kommentit (33)
rahat ovat menneet sinun omista rahoistasi, eikä yhteisiä. Eikä varsinkaan hänen.
kyllä meillä on ainakin yhteiset rahat kerta on yhteinen perhe!!!
Ne mitkä myydään tammikuussa alessa, saattavat olla vielä ihan siedettävän näköisiä jos ekana paikalle osuu.
olen noita teccejä lapsillemme osatanut, vaan enpä osta enää! Halvemmallakin saa ihan vastaavia, päiväkodissa vetävät kuitenkin kurikset jalkaa niin samapa tuo onko tecciä vai ei? Halvemmat kehiin kuriksien kanssa.
elääkö joku omilla rahoillaa jos on perhe? rahat ovat menneet sinun omista rahoistasi, eikä yhteisiä. Eikä varsinkaan hänen.
kyllä meillä on ainakin yhteiset rahat kerta on yhteinen perhe!!!
Mies HYVIN tarkka OMISTA rahoistaan.
Minä maksan eruuatkin ensin ja kauppakuitin loppusummasta maksaa varmaan puolet.
Lapsen vakuutuksesta puolet,mutta lasku tulee mun nimelläni.
Minä ostan lapsen vaatteet,joista mies joskus maksaa jotain.
Harrastuksista maksaa puolet kun pyydän.
Yhtiövastikkeenmaksan ensin muinä sitten mises maksaa mulle jossain vaiheessa siitä puolet.
Sähkö ja puhelinlaskuista velottaa multa puolet.
Eli tasan tarkkaan meillä on erilliset rahat eikä mitään yhteistä tiliä tai systeemiä se maksaa kellä on rahaa.'
Ollessani hoitovapaalla ja ilman tuloja (pieni kodinhoitotuki) ja lainasin mieheltä rahaa laittoi hän kaiken ylös ja on perinyt kaiken takaisin centilleen.
Näin meillä,vaikka on yhteinen lapsi ja yhdessä asuttu 15-vuotta.
... taidat olla aikamoinen pelle. Humoristi ainakin. Ymmärrän kyllä, että tuon termin käyttäminen on aika laveaa.
Voisit yrittää ostaa itsellesi myös parhaan mahdollisen mietintämyssyn kuinka asioita voisi hoitaa myös toisin.
minä en ainakaan mitään alekoreja pengo vaan ostan silloin kun tarve on ja mieluisaa tulee vastaan. Miksi ihmeessä kaikki pitäisi ostaa alesta???
Voi että, olen sitten teidän mielestänne lapsellinen, kun tahdon lapsilleni vain parasta.
Lapsen paras ei koskaan tarkoita ylihintaisia haalareita vaan se on jotain ihan muuta!
en kerro miehelle mitä ostan ja milloin.
Ei ne tajua mitään lasten eikä naisten vaatteista :)
tänä syksynä kotiin tullut toppahaalari, toppatakki ja housut, pari fleecepukua, yöpukua, kenkää, sukkahousua, housua, paitaa... ja vaikka mitä... Yks päivä kyseli että missä on sininen ohut fleecehaalari... väitin ettei sellasta ookkaan. Olipa kun pengoin, vielä hintalaputkin kiinni... kun sitä vaatetta on niin perhanasti, etten ees kaikkea muista!!
Mistä ihmeestä mun mies on saanu kauheen emovimman? Hoitaa ja hoivaa muutenkin lasta aamusta iltaan jos ei oo työpäivä. Hyvä kun ite ehdin touhuta yhtään...
tätä reima tec muoti-ilmiötä. kaikki puvut on samaa kamaa mut vaan merkki eri. reima tec on vaan paskempi laatusempi halvimpiin merkkeihin verrattuna ja toiseksi tosi ruman värisiä.
[Kolme lasta ja aika eilaiseeen tahtiin kasvavat. Ostan vaatteet silloin kun on niiden aika, jotta ei ole liian suurta tai pientä. Tyhmä en ole, vaikka ketjusta voisi päätellä että vain hölmät makavat normihinnan.
i]minä en ainakaan mitään alekoreja pengo vaan ostan silloin kun tarve on ja mieluisaa tulee vastaan. Miksi ihmeessä kaikki pitäisi ostaa alesta???
[/quote]
Jokaisen oma asia mistä laarista ne haalarit mukulalleen ostaa.
Minä ostan sekä alesta että täydellä hinnalla. Mulle on ihan paskan hailee tää suomalaisten hysteerinen hyssyttely rahan käytöstä itseen ja lapseen.
Ticketin ovh hintainen haalari 155e Jesper Juniorista, Molo Kidsin alehaalari 95e, Poivre Blancin alehintainen kaksiosainen toppapuku 99e nyt talveksi hankittuna eikä muuten puristele yhtään. Kukkarossa lovi mutta mitä sitten.
Miestäni ei kiinnosta.
Alkuperäiselle kirjoittajalle sen verran että ole hyvillä mielin kun löysit mieleiset haalarit talveen!!! :)
ei ymmärrä lainkaan lasten vaatteissa pihistelyä. Hän ostaa omilleen vain parasta eikä tuijottele hintalappuja.