kauanko abortin jälkeen on karenssi ettei saa
Kommentit (50)
ei siinä ole mitään koettavaa, itse olette itsenne siihen saattaneet, anteeksi vain ,en nyt tunne mitään myötätuntoa. En nyt teitä mitenkään vihaa, mutten välitäkkään...
Ja raskaaksi ei voi tulla ilman miestä! Että tangoon tarvitaan kaksi. Ja niin olenkin saattanut itseni siihen tilanteeseen ja se äijä kanssa. En kai minä teidän anteeksiantoanne tarvii, ihan saatana nauran itteni hengiltä! Ja vittu teen vaikka kaksi sataa aborttia.
kuuluu aika paljonkin kun sitä täällä huudatte:D
Ap kysyi asiallisen kysymyksen. Sitten alkoi sättiminen.
ihmiset meuhkaavat ja taistelevat loputtomiin tällaisesta asiasta? Onko se jolalin lailla pois abortinvastustajalta, jos joku tekee ihan laillisen abortin? Eikö energia pitäisi keskittää jo olemassaolevien ihmisten hyvinvointiin, omiin lapsiin, köyhiin, vanhuksiin jne eikä siihen, eikä naapurin "Annelin" tekemisten moralisointiin? Kun Annelin tekemä abortti ei millään muotoa kosketa elämääsi ellet satu juuri se anneli itse olemaan.
sen enempää minulle kuin naapurin lasten kuoleminen tulipalossa yms. mutta aina näistä onnettomuuksissakin kuolleista puhutaan vaikkei itselle kuulukaan.
vai ei!Olen tehnyt itsekin. Haukkukaa ihan vapaasti! Abortit ei maailmasta lopu. Ei vaikka miten kiroatte, haukutte ja halveksitte.
Ihminen tekee koko ajan virheitä: ajaa ylinopeutta, päin punaisia, on ahne, itsekäs, puhuu pahaa toisista, käy vieraissa, varastaa ym. Yhtä helposti se käy ehkäisyn unohtuminenkin. Se, että tuomitsee toisen lapsen Kuomista, Lassie-puvusta, vuokra-asumisesta, yksinhuoltajana elämisestä, toimeentulotuen hakemnisesta ym. on surkeampi ihminen kuin moni muu!
Te siinä erinomaisuutenne sokaisemina syljette täällä suustanne mitä huvittaa, on varmaan mahtavan erinomainen olo!
Tällä palstalla saa puhua mistä huvittaa: osa puhuu seksistä, retostelee vieraissa käymisestä..miksei abortista?
Isolla osalla on myös lapsia ja abortti menneisyydessä, kentien tulevaisuudessa. Sellaista se vaan on!
on kuitenkin murha ja vähän eri luokkaa oleva asia kuin punaisia päin ajaminen.
Et sitten enää yhtään typerämpää kommenttia saanut suustasi ulos?
lapsensa tappanut haluaa pelastaa ventovieraita? lunastaa parempi omatunto itselle?
siitä syystä, että abortissa tulee yleensä normaalia enemmän verenvuotoa. Punasolujen uusiutumiseen varataan se 3kk.
Abortin tekijöiden kohdalla halutaan myös ottaa "varoaika", koska stereotypiana on, että on ollut riskikäyttäytymistä ja toisaalta operaatiossa on aina suurempi tulehdusriski.
Näin ollen 6kk on katsottu hyväksi varoajaksi, jonka aikana mahdolliset tulehdukset, taudit (klamydia, hiv, ym.) olisi havaittu ja sen lisäksi keho olisi varmuudella palautunut operaatiosta.
miksi noin kauan?
kuuluu aika paljonkin kun sitä täällä huudatte:D