kauanko abortin jälkeen on karenssi ettei saa
Kommentit (50)
en todellakaan näe itseäni pyhimyksenä, mua vaan ärsyttää tuo "ehkäisy petti" joo ja haahaa. Jos se ihan oikeasti pettää ja olette huolehtineet kunnon ehkäsystä, niin sitten on teille käynyt väärin ja olette kantaneet vastuuta ettei näin kävisi. Kaikissa muissa tilanteissa (joo paitsi raiskaus tms) on ihan täysin miehen ja naisen tyhmyyttä, ja kärsikööt seurauksensa.
Olen minäkin kärsinyt omista tyhmistä tempauksista seuraukset ilman muille kitisemistä!
kärsiköön rangaistuksena lapsesta. Sehän onkin mielettömän hyvä varmaan sille syntyvälle lapselle, syntyä rangaistuksena. Taakkana, ilman että kukaan häntä haluaa.
on ihan täysin miehen ja naisen tyhmyyttä, ja kärsikööt seurauksensa.
Olen minäkin kärsinyt omista tyhmistä tempauksista seuraukset ilman muille kitisemistä!
No sitten ei varmaankaan kannata käyttää vain kondomia:D Voi kuule se on ihan omasta valinnasta kiinni:D
E-pillerit ei käy aurallisen migreenin vuoksi.
Minipilleritkin evättiin, koska vuotoa oli jatkuvasti ja hb jatkuvasti alle 100.
Kuparikierukka lisäsi vuotoa ja tulehduksia.
Hormonikierukkaa ei suositeltu, koska minipillereillä liian suuret sivuoireet.
Mies ei saa vasektomiaa vielä (ollaan liian nuoria).
Kondomi on meille ainoa mahdollinen tällä hetkellä. Kumiallergiaa odotellessa...
Onneksi, onneksi ei ole vielä vahinkoa tapahtunut, mutta tuo lienee vain ajan kysymys.
No sitten ei varmaankaan kannata käyttää vain kondomia:D Voi kuule se on ihan omasta valinnasta kiinni:D
ja sanot ihan suoraan että on ajan kysymys milloin vahinko käy? Herranjumala, jos oieasti on noin pahasti asiat pidättäytykää. Et sinä voi ajatella että no ihan sama sitten on abortin aika! Ei se pidättäytyminen helppoa varmasti ole mutta ajattele nyt aivoillasi!
ei en tarkoittanut että laosen täytyy syntyä rangaistuksena, vaan sitä että ihan voi kieriä omassa tuskassaan abortin jälkeen ja kärsiä asiasta, itse on sen aiheuttanut.
Kyllä av:llakin on tätä samaa abortti-bullshittiä jauhettu sen sata kertaa.
Tämä OIKEASTI kuuluisi seksipalstalle.
Kyllä av:llakin on tätä samaa abortti-bullshittiä jauhettu sen sata kertaa.
Tämä OIKEASTI kuuluisi seksipalstalle.
se on sitäpaitsi karanteeni, ei karenssi
jos ehkäisy pettää, otetaan välittömästi jälkiehkäisypilleri!!! sama raiskauksessa. mun mielestä abortti on yhtä paha kuin nuoren kuolema tulipalossa. en näe mitään eroa noissa tilanteissa. molemmat on aivan järkyttäviä tilanteita!
pidättäytykää seksistä...ai että heillä ei ole oikeutta harrastaa seksiä kun ei monet ehkäisymenetelmät sovi? Entäs jos on monta ruoka-aine allergiaa?eikö sellaisen pidä syödä? hohhoijaa.
Tilastollisesti kondomin ehkäisyteho on vajaan 90%. Tilastollisesti on siis vain ajan kysymys, milloin ehkäisy pettää. Mikään ehkäisymuoto ei ole 100%, ei edes vasektomia. Että ihan tiedoksi vain.
Totta kai tiedän tilastot. Ja totuus on, että vahinko on vain ajan kysymys. Oletit heti, että vahinko ei olisi tervetullut. Mistä sinä tiedät, miten me siihen vahinkoon reagoimme? Tällä hetkellä lapsi ei ole toivelistan ykkösenä, ja ehkäisyllä pyrimme siihen, että vaihinkoa ei kovin helposti pääsisi käymään. Ei tämä silti tarkoita, että jos vahinko tulisi, tekisimme abortin.
Ei vahinko tarkoita automaattisesti epätoivottua. Myös onnenpotku voi olla vahinko. Eikä se, että lapsi on saanut alkunsa vahingosta tarkoita, etteikö lapsi olisi haluttu.
ja sanot ihan suoraan että on ajan kysymys milloin vahinko käy? Herranjumala, jos oieasti on noin pahasti asiat pidättäytykää. Et sinä voi ajatella että no ihan sama sitten on abortin aika! Ei se pidättäytyminen helppoa varmasti ole mutta ajattele nyt aivoillasi!
jolloin teitä si syytetä murhasta mahdollisen abortin yhteydessä. Sen sijaan olette kylmiä, seksihaluttomia lahnoja, jotka pihtaatte ja pakotatte miehenne vieraisiin.
ihmiset meuhkaavat ja taistelevat loputtomiin tällaisesta asiasta? Onko se jolalin lailla pois abortinvastustajalta, jos joku tekee ihan laillisen abortin? Eikö energia pitäisi keskittää jo olemassaolevien ihmisten hyvinvointiin, omiin lapsiin, köyhiin, vanhuksiin jne eikä siihen, eikä naapurin "Annelin" tekemisten moralisointiin? Kun Annelin tekemä abortti ei millään muotoa kosketa elämääsi ellet satu juuri se anneli itse olemaan.
Minä harrastin selksiä 10 vuotta vakipartnerin kanssa pelkkä kondomi ehkäisyvälineenä. Kertaakaan en tullut raskaaksi, kertaakaan ei kuulemma hajonnut. Nettilähteitten mukaan on 97-98% varma.
vähintään viisi kertaa yhdynnässä, kerran pudonnut kikulista sisääni. Nämä tosin hoidettiin sitten jälkiehkäisyllä.
kuka sanoi ettei olisi oikeutta harrastaa seksiä? Jos oikeasti ei voi käyttää ehkäisyä, niin en minkäkään seksiä haluaisi enää! ikävä tilanne teillä tosiaan.. mutta en minä nyt ainakaan siinä valossa eläisi että aborttiin sitten, ja kyllä kirjoituksesi sai käsittämään että abortti olis vaihtoehto, kun vielä abortti aloitukseen vastasit:D mutta hyvä jos näin ei ole..
vai ei!Olen tehnyt itsekin. Haukkukaa ihan vapaasti! Abortit ei maailmasta lopu. Ei vaikka miten kiroatte, haukutte ja halveksitte.
Ihminen tekee koko ajan virheitä: ajaa ylinopeutta, päin punaisia, on ahne, itsekäs, puhuu pahaa toisista, käy vieraissa, varastaa ym. Yhtä helposti se käy ehkäisyn unohtuminenkin. Se, että tuomitsee toisen lapsen Kuomista, Lassie-puvusta, vuokra-asumisesta, yksinhuoltajana elämisestä, toimeentulotuen hakemnisesta ym. on surkeampi ihminen kuin moni muu!
Te siinä erinomaisuutenne sokaisemina syljette täällä suustanne mitä huvittaa, on varmaan mahtavan erinomainen olo!
Tällä palstalla saa puhua mistä huvittaa: osa puhuu seksistä, retostelee vieraissa käymisestä..miksei abortista?
Isolla osalla on myös lapsia ja abortti menneisyydessä, kentien tulevaisuudessa. Sellaista se vaan on!