itsetyydytys
Pyykkiä laittaessani löysin jalkaosasta märät sukkahousuni, tajusin siinä, että mieheni oli niihin spermansa laskenut, kuinka yleistä on, että miehet tyydyttää itsensä naisen asusteisiin? onko muilla kokemuksia ja kannattaako siitä miehelle mainita?
Kommentit (29)
on se yleistä.. ole tyytyväinen että kiihottuu sinun asuistasi..
on se yleistä, että rakastamansa naisen vaatteisiin itsensä tyydyttää, voit puhua ja ottakaa sänkyleikkeihin niitä mukaan, huomaat kuinka miehen kiima sinua kohtaan kovenee..
Minä olen hieronut kaluuni myös anopin (67v) pikkareihin, mutta lastian en ole uskaltanut niihin laskea. Voisi anoppi ihmetellä? M45v
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hieronut kaluuni myös anopin (67v) pikkareihin, mutta lastian en ole uskaltanut niihin laskea. Voisi anoppi ihmetellä? M45v
Rohkeasti vaan, tuskin anoppi siitä pahastuu, vaikka huomaisikin. Tiedä, vaikka tarjoaisi ihan aitoa tavaraa pikkareiden sijaan!
Itse kävin joskus anopin poissa ollessa kukkia katselemassa. Huomasin sängyn päällä hänen pyjamansa. Otin ne ja nuuhkin, ei ollut mitään kovin voimakkaita tuoksuja, mutta en voinut jättää tilaisuutta väliin... Riisuin itseni alasti, ja puin anopin pyjaman päälleni. Avasin hänen sänkynsä, menin peiton alle ja aloin hinkkaamaan itseäni patjaa vasten. Tunsin, miten terskan päästä tuli kiimatippoja, tunsin liukkauden anopin housuissa. Tuntui todella kiihottavalta, ajattelin naivani häntä... Hieroin itseäni yhä kovemmin patjaa vasten, kunnes laukesin voimakkaasti. Annoin sperman tulla ja kyllä sitä tulikin! Hengähdin hetken ja nousin ylös. Katsoin pyjaman housuihin ja kirosin hetken ääneen. Sperma oli sotkenut housut oikein kunnolla! Otin housut jalastani ja nuolin spermat pois niin tarkasti kuin pystyin. Housut jäivät kuitenkin melko kosteiksi, mutta en välittänyt. Tarkistin, että lakana oli puhdas ja petasin sängyn. Riisuin paidan, ja asettelin pyjaman sängylle. Puin päälleni ja kastelin loput kukat.
Anoppi ei ainakaan sanonut mitään, kun oli kotiutunut. Liekö huomannut edes. Olisin oikeastaan halunnut, että huomaisi. En nimittäin olisi laittanut pahakseni, vaikka olisin päässyt hänen lakanoihinsa ihan kahden kesken...
ole onnellinen, että kiihottuu sinun alusvaatteistasi
kyllä tulee nuuhkittua emännän housut ja lasketeltua spermat niihin.
ihan luvan kanssa
Vierailija kirjoitti:
löysin nyk vaimoni sukkisfetissini ansiosta vuonna 89. silloinen tyttöystäväni opiskeli oulussa pohjanmaalta kuljin viikonlop.siellä ja matkalla pysähdyin raaheen citymarketin parkkipaikalle runkkaamaan ja katselemaan erästä naista joka tuli kauppaan perj. aina samaan aikaan polvipituisessa hameessa ja mustissa sukkiksissa meni varmaan puolivuotta ja rohkaisin itseni ja ajoin autoni hänen autonsa viereen ja kun hän tuli kaupasta avasin ikkunan ja selostin fetissini ja kuinka haluaisin nyyhkia hänen peppua ja vulvaa sukkisten läpi ja siitä se alkoi muutama perjantai haistelin jalkoväliä ja nyk. ollaan naimisissa ja 2 lasta
Aika mutkan olet ajanut, kun Raahessa poikkesit?
löysin nyk vaimoni sukkisfetissini ansiosta vuonna 89. silloinen tyttöystäväni opiskeli oulussa pohjanmaalta kuljin viikonlop.siellä ja matkalla pysähdyin raaheen citymarketin parkkipaikalle runkkaamaan ja katselemaan erästä naista joka tuli kauppaan perj. aina samaan aikaan polvipituisessa hameessa ja mustissa sukkiksissa meni varmaan puolivuotta ja rohkaisin itseni ja ajoin autoni hänen autonsa viereen ja kun hän tuli kaupasta avasin ikkunan ja selostin fetissini ja kuinka haluaisin nyyhkia hänen peppua ja vulvaa sukkisten läpi ja siitä se alkoi muutama perjantai haistelin jalkoväliä ja nyk. ollaan naimisissa ja 2 lasta