kesäkuun KESÄHELMET 2010 vko42
Kommentit (53)
Minulla viikkoja nyt suunnilleen 8.Olin perjantain sairaslomalla kun supistellut,yrittänyt olla ihan rauhassa ettei tekisi mitään.Eilen pelkkä tiskaaminen ja kaupassa käynti supisteli.Kaveri huolissaan et saisin keskenmenon,mutta tytönkin aikaan alkoi rv 10 jo supistella mut kyllä tää on tympeetä,ei saisi stressata yhtäään mistään ja tyttö on 5v ja meinaa olla välillä aika mahdoton,ei meinaa mitään uskoa.Mut jospa se tästä.Kirjoitelkaa onko kellään muulla jo supistuksia ja muuta kipuja.
Rv 8.
Ihan pakko kysyä, että ollaanko me eliksistä tuttuja ?
Susamaria ja 3 ipanaa, joista eka vuosimallia 01
No voi hitto :D Ollaanhan me! Mä just yks päivä luin sähköposteihin tulleita eliksien uusimpia viestejä ja ajattelin että pitänee munkin kertoa kuulumisia!
Kävin muuten liittymässä kesähelmien listalle, multiply olikin mulle ihan uusi tuttavuus vaikka monenmoisilla foorumeilla ja blogeissa on tullut vuosien varrella pyöritty...
Hiukan omaa napaa: Väsymys on hirmuinen, rinnat arat, koko ajan pissittää JA hitto kaikki kiukuttaa ja itkettää :( JA kohta astuu pahoinvointi kuvioihin, jiihaa...
Tiedän että kuuluu kuvaan, viidettä kuitenkin odotetaan, mutta äär-syt-tääääää suunnattomasti.
Jaksamista kaikille :)
Mä en kyl enää yhtään muista, mitä olin kirjottanu siihen osittain kadonneeseen viestiin.
ADOREn häämatka oli mennyt vähän inhottavissa tunnelmissa :( ja lekurikin oli vähän persiistä. Onneksi kaikki oli kuitenkin hyvin :)
RONTSUKAlle onnea uuteen työhön.
ALAMAHAKIVUSTA tuli mieleen, että itse jouduin ensimmäisen raskauden alussa viettämään monta yötä suihkussa. Lämmin vesi helpotti kipuja. Kaipa se on jotain kohdun kasvukipuja jne.
CATTIlle tsemppiä supisteluiden kanssa.
Tervetuloa kaikille uusillekin oikein kovasti. Joukko onkin tämän viikon aikana kasvanut reippaasti :)
Mä en jaksa nyt enempiä kirjoitella. Oon ihan tööt.
Pylläri 7+0
Meillä on mennyt viikonloppu ikävissä tunnelmissa. To tuli hieman tiputteluvuotoa, perjantaina vuoto yltyi ja pe-la-yönä tuli helvetilliset alavatsakivut. Siinä meni haaveet meidän kesähelmestä. Tänään Clearblue kertoi selvästi totuuden: ei raskaana. Se siitä ilosta ja onnesta. Pahalta tuntuu, vaikka vasta 1,5 viikkoa ehdin tietää olevani raskaana.
Tarrasukkia kaikille. Mä vetäydyn takaisin haaveilijoiden puolelle. :(
Taidan tietää olotilasi tällä hetkellä!
Voimia ja jaksamista kovasti!
Toivottavasti pääset pian taas takaisin odottajien pinoon :)
Olen pahoillani Thelma. Minulla/Meillä kävi viime viikonlopulla/viimeviikolla samaisesti, jotta meidän kesähelmi kyydistä tippui. Tiedän tunteesi :( ...
Niin kun päivitätte sitten tuota listaa niin ottakaa vaan minut sieltä pois "roikkumasta". Kaikille kesähelmien odottajille tsemppiä ja toivotaan niitä tarrasukkia! Minä täällä "vaklailen" teidän kuulumisia aina ajoittain... ja kuumeilen uutta "helmeä"... ja toivottavasti taas saan joku päivä pinoutua odottajien pinoon :). Syysterkuin Inna
ehdin jopa tännekin kirjottelemaan. kauhiaa vauhtia on taas tää viikko sujahtanut ohitse kun on ollut vaikka mitä touhua, siivoomista, leipomista, haravoimista ja muutenkin vaan syysloman viettoa lasten kanssa. herra 5-veen synttärit on nyt juhlittu ja kivaa oli.
pahoittelut thelmalle kesähelmen menetyksestä, toivotaan, että uusi salamatkustaja ilmoittautuis nopeasti ja pääsisitte nauttimaan vauvan odotuksesta. ja uusille tulijoille paljon onnea, niin se vaan aika menee, kohta onkin sit jo heinäkuisten pino odotuspuolellakin;)
oma napaa sen verran että olo on ollu hyvä siitä lähtien kun älysin lopettaa enimmän kahvin ryystämisen. etominen loppui kyl siihen. hirveesti harmittaa kun en oo ehtiny/päässy/jaksanu tällä viikolla kuntoilla ku kerran ja on kuitenkin tullu syötyä vähän mitä sattuu. pitää huomenna taas aloittaa tiukempi tahti että pysyy tää pääkoppakin paremmassa kunnossa eikä tuu mitään ihmeellisiä masennuksia...
torstaina onkin sit jo eka ultra, toivottavasti siellä on kaikki ok ja löytyy syke hyvin. sen näkee sit sillon.
eipä täs taas paljon muuta, taidan vielä tän päivän nauttia laiskottelusta ja lähtee röhnöttää sohvalle, kohta se on kuitenkin laitettava lapsia jo unille.
hyviä vointeja kaikille!!!
bleeder 7+5
Coil: aika hauska sattuma :) Mullekin tuo multiply on ihan vieras. En oo vielä liittynyt kesähelmien listalle. Ois niin kiva listailla yahoossa :D
Thelmalle pahoittelut helmen menetyksestä. Toivottavasti tärppää pian uudestaan.
Omaa napaa: Mulla ei sen kummempia raskaustuntemuksia vielä oo. Muutamana aamuna on ollut vähän huono olo, mutta ei kummempaa. Neuvolaan soittelin perjantaina ja sain ekan ajan 27.10. Jotenkin epätodelliset fiilikset vielä...
Susamaria 4+2 taitaa olla vasta viikkoja koossa
Hei kaikille! Ilmottaudunpas mukaan kesäkuun helmen odottajiin. Viime torstaina tuli testissä plussa näkyviin. Eilen tein vielä varmistustestin, joka edelleen näytti kahta viivaa vieläkin vahvemmin. :) Esikoista tässä odotellaan. Vuosi yritystä takana, tosin sain keskenmenon viime huhtikuussa 6+2 viikolla. Toivon todella, että kaikki menisi tällä kertaa hyvin..
En ole varma viikoistani, kun kiertoni ei kerennyt säännöllistyä keskenmenon jälkeen eli olen ehkä 4+4, ehkä jopa 5+2 tai jotain siltä väliltä.. Soittelin neuvola aikaa tänään ja sain sen 5.11. eli kaksi pitkää viikkoa odotettavissa. Pitää yrittää pitää itsensä kiireisenä, niin menee aika nopeammin ;)
Mulla on raskausoireina lähinnä rinnat turvonnut, josta tietenkin mies ollut ihan innoissaan :) Jotkut hajut välillä ällöttäneet, mutta pahoinvointia ei muuten ole ollut.
Kivaa viikkoa kaikille!
Aikku
Pahoittelen heti aluksi, etten oikein täysin ymmärtänyt kuinka uusi viesti kirjoitetaan, joten saattaapi olla lainaus alussa...
Ilokseni ilmoittaudun kesähelmien odottajien joukkoon! Esikoista odotellaan ja yritystä toukokuusta asti. Hauskaa tässä onkin se, että laskettu aika olisi oma syntymäpäiväni! :D
Onnea kaikille muillekin kesähelmien odottajille!
T. blitza rv 5+4
Onnea uusille plussille! Ja tervetuloa mukaan helmiin!
Tuolla on uusi viikkopino Kesähelmet vko 43
Jatketaan siellä juttua! http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/6/viestiketju/1059650/_kesahelmet_…
Nyt mietin pitäiskö huomenna soitella neuvolaan ja kysellä neuvoja. Tähän asti on tullut vain ruskeaa tuhrua (toki ajoittain runsaastikin) ja verta vain pyyhkiessä. Nyt töiden jälkeen tuli sitten vähän enemmän ja verisiä klimppejä. Vieläkään ei tule muulloin kuin pöntöllä ollessa, sillä siteessä on vain hieman tuhrua. nyt jännittää että oliko tämä tässä. Onneksi työpaikka vaikuttaa kivalta.
Hei kaikille! Ylläri plussa pamahti tikkuun tiistaina eli kesähelmeä odotellaan syntyväksi 18.6.2010. Neljättä jo odottellaan,muut lapset p02,t04,p07. Oireita ei juurikaan ole ja välillä sitä miettii että olenko todella raskaana! Nälkä vaivaa aika usein mutta muuten ei kummempia.Toivottavasti siellä olisi kuitenkin kyytiläinen ja kaikki olisi pienellä hyvin!
-Äiti81 ja rv5+2