Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nouseeko ruumiinlämpö aina kierroissa joissa ovulaatio on tapahtunut?

Vierailija
11.10.2009 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nimenomaan niin, että aina nousee jos ovuloi?

Vierailija
2/13 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt rinnat kipeytyneet vaikka ovulaatiosta en ole varma laisinkaan. Eilen tuntuivat vähän kipeiltä ja tänään vähän enemmän. Myös ruumiinlämpö noussut kahtena päivänä. Ensin oli 36, nyt 36.4 aamulla. Ovulaatiotestit olivat kuitenkin negatiivisia. Vatsa kipuillut muutamana päivänä menkkamaisesti.

En nyt tiedä mihin uskoa.

Auttakaahan joku!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoikaahan nyt kaikki, jotka tiedätte jotain näistä asioista. Olisitte avuksi, eikä mun tarttis yksinäni pähkäillä. Kiitoksia!

ap

Vierailija
4/13 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis nouseeko lämpö vaikkei ovulaatiota olisi tapahtunut? Jos siis munasolusta tulee vain keltarauhanen vaikkei munasolu sitten lopulta olisikaan irronnut vaan kuihtuu keltarauhaseksi?

Vierailija
5/13 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonlämpö nousee koska puhjenneen munarakkulan tilalle kehittyy keltarauhanen ja tämä hormonaalinen muutos nostaa kehon lämpötilaa. Kun keltarauhanen lopettaa toimintansa noin 1-2vrk ennen vuodon alkua laskee lämpö taas takaisin sen puolisen astetta.

Tokihan voi käydä niin että ovuloi mutta jos keltarauhasta ei muodostu normaalisti niin lämpö ei nouse. Silloin ei kyllä raskauskaan pysty normaalisti alkamaan eli se on selvittelyn paikka lääkärillä siinä missä ovuloimattomuus.

Vierailija
6/13 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpö on siis noussut tässä oletetun oviksen jälkeen. Ensin aamulämpö perjantaina 36, siitä sitten lähti nousuun ja tänään oli 36.5. Seuraan loppukierron. Mutta se tässä on mielenkiintoista, koska ovulaatiotestit eivät löytäneet ovulaatioaikaa. Testitikussa viiva oli lähes yhtä paksu perjantaina kun oli tuo lämpökin 36, mutta silti clearbluen digitaalinen näytti samaan aikaan negatiivista. En ymmärrä!

ap

Vierailija
7/13 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi lämpötila siksata ylös alas. Mulla oli oviskierrot selkeitä, lämpö nousi ja pysyi tasaisena ylhäällä kunnes just kk:n alla laski. (sen laskun puuttumisesta arvasin raskaudetkin ennen kuin testasin.)

Sittemmin tuli oviksettomia kiertoja, ja lämmöt sahas loppukierron ylös alas, niin että nousun aikaan aina luulin oviksen olleen.

Tikuista muuten, en minä niillä ole ovista löytänyt kun pari kertaa, ja kolmosestakaan sitä näennäisesti tullut vaikka lapsi sitten tulikin...

Vierailija
8/13 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeytyykö rinnat vain ovulaatiokierroissa vai voivatko kipeytyä muutenkin? Muutaman päivän ovat olleet kipeät. Ovulaatio tapahtunut ehkä sitten kuitenkin pari päivää sitten?

ap

Vierailija
9/13 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
10/13 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmöt nousee, mutta rintojen arkuudesta ei voi sanoa mitään. Itselläni ovuloimattomassa kierrossa kipeytyneet, joskus on kipeät ja joskus taas ei, vaikka lämmöt nousee

Vierailija
11/13 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaihtelee ihan.

Vierailija
12/13 |
14.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sattuuko keltarauhasen puhkeaminen? minä tunsin perjantaina nipistelyä oikeassa munasarjassa ja teoriassa olisi voinut olla ovispäivä. Tänään maanantaina sama munasarja on nipistellyt. Voiko se olla keltarauhasen puhkeamiskipu? olisin halunnut tulla raskaaksi mutta ehkä ei onnistanutkaan.

Vierailija
13/13 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän