Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Thank god for little girls! =))

Vierailija
11.10.2009 |

Minulla on poika ja tyttö. Poika on ihana, mutta kuluttaa voimia. Mutta tuo tyttö... joka päivä, monta kertaa hän yllättää, valaa iloa ja paistaa kuin kesäpäivä.

Olen niin onnellinen hänestä. Pieni suuri persoona, joka säteilee ihanuutta ja elämäniloa kuin mikäkin gandhi.

Ja en ole poikarasisti, rakastan poikaani niin kauheasti. Mutta poikien maailma on aika julma.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kiusaamista aina nimenomaan pojilta. Tytöt ovat ottaneet leikkiin ja vain todenneet, että X:llä on sellainen juttu.

Ja oma tyttöni ei ainakaan ole lainkaan julma henkisesti.

ap

Vierailija
2/13 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rakastat tytärtäsi enemmän kuin poikaasi.

T: myös pojan ja tytön äiti, molemmat oikein valloittavia persoonia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mukaan tytöt kiusaa pelkästään tyttöjä mutta pojat kiusaa sekä tyttöjä että poikia.

Ja ei oo linkkiä ko. tutkimukseen. Sanomalehdestä olen sen joskus lukenut.

Vierailija
4/13 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on e-lapsi?

Vierailija
5/13 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on e-lapsi?

Vierailija
6/13 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti pitää enemmän siskosta.

Vierailija
7/13 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ope

Vierailija
8/13 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sen mukaan tytöt kiusaa pelkästään tyttöjä mutta pojat kiusaa sekä tyttöjä että poikia. Ja ei oo linkkiä ko. tutkimukseen. Sanomalehdestä olen sen joskus lukenut."

Tytöt turvautuvat väkivaltaan seurustelusuhteissa poikia enemmän. Pojat näyttävät joutuvan tyttöjä useammin väkivallan uhreiksi seurustelusuhteissaan. Yhdeksän prosenttia pojista ja kaksi prosenttia tytöistä ilmoitti nykyisen seurustelukumppaninsa lyöneen tai potkineen häntä. Nimittely ja loukkaava käytös olivat yhtä yleisiä tytöille ja pojille.

Vierailija
9/13 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisia niistä lapsista kasvaa.

Yritetään saada molemmista sukupuolista empaattisia, ystävällisiä, yhteiskuntakelpoisia ihmisiä.

Lehtioen muklaan aika huonosti meidän nuorisi tätnäpäivänä voi,

mutta mitä muuta voi olettaa, kun me äidit ollaan näin ilkeitä toisillemme?

Vierailija
10/13 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon eroa. On kausia, jolloin toinen tuo iloa ja toinen tuntuu rasittavalta, ja sitten taas toisin päin. Jos olisivat eri sukupuolta, niin laittaisin erot varmaan sukupuolen piikkiin. (meillä toinen on rauhallinen, helppo ja akateemisesti lahjakas, mutta arka ja jotenkin jähmeä rasittavuuteen asti, toinen taas välitön, sosiaalinen ja rohkea "touho", käsittämättömän suloinen, mutta kovan itsepäisyyden takia joskus varsin raskashoitoinen)

Vierailija
11/13 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika on mielikuvituksekas, säteilevä, hellä jne :) Todella ihana poika. Hänen persoonansa onkin saanut kehuja laajalti!

Tyttönikin rakastan paljon, mutta tuo oma pieni poika on niin uskomattoman ihana, että tällä kokemuksella olen vain onnellinen kaikkien äitien puolesta, joilla pelkkiä poikia ;)

Vierailija
12/13 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö ja poika. Kummatkin maailman ihanimpia lapsia. Tyttö äidillinen, hoivaava (niin pikkuveljeä kuin äitiään ja isäänsäkin) ja lämminsydäminen. Toisaalta temperamenttiakin löytyy ja uhma on tällä hetkellä päivän sana. Poika taas herää kikattaen ja nukahtaa miltei kikattaen. Koko ajan on joku jekku silmäkulmassa. Tankkaa haleja tasaisen väliajoin. Ja odotan jo kovasti mitä juttua sieltä alkaa tulla kun tuo hölynpöly muuttuu oikeaksi puheeksi.

Oma äitini on aina sanonut, että toivoi pelkkiä poikia ja ei osannut olla tyttärensä kanssa kuten poikiensa kanssa. Sen kyllä huomasi. Nykyään suhde meillä onneksi lämmin.

Olen pyrkinyt siihen, että kumpaakin koetan tasavertaisesti kohdella ja rakastaa. Joskus onnistun siinä paremmin ja joskus huonommin. Mielestäni kumpaakin rakastan kuitenkin yhtä paljon, mutta pieneltä isosiskolta ehkä vaatii joskus liikoja. Kunhan tuo poikakin kasvaisi ja alkaisi ymmärtää paremmin niin tyttö huomaa, että toruja tulee poikakin saamaan.

Vierailija
13/13 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin olisit kuvaillut meidän pojat :D

Kumpikin minulle yhtä rakkaita, välillä on toisessa enemmän haastetta, välillä toisessa.

Meillä on myös tyttö. Luonteeltaan samanlainen tulisielu kuin toinen veljensäkin.

Ja jokainen on aivan yhtä rakaa.