moneenko teidän lapset valvoi?
meidän 3v meni nukkuun 01 aikaan kun pelkäsi raketteja eikä uskaltanut nukkua.
1½v meni nukkumaan klo 20 mutta heräsi klo 00 aikaan ja uudestaan nukahti klo 02.toiv huomenna nukkuvat pitkään.
Kommentit (39)
vanhimmat olleet jo pitkään pystyssä, nuorin nukkuu vielä
menivät nukkumaan n. 2 aikaan, nukkuvat edelleen. Varmasti nukkuvat tuonne kymmeneen, yhteentoista.
Nukkuivat paukkeesta huolimatta heräilemättä (aamukahdeksaan). Itsekin nukahdin jo ennen puoltayötä enkä herännyt vuoden vaihtumiseen :)
pitempään ei jaksanu kukaa valvoa. No mulla meni puol kahteentoista, ku imetin vauvaa ja pääsin sitten vasta koisimaan.
kanssa käytiin ulkona katselemassa raketteja ja mentiin nukkumaan klo 22. Uni tuli varmaan 23 jälkeen. Nukkui paukkeesta huolimatta hyvin, vaikka silloin vasta naapurissa alkoi paukuttelu. Nukkuu vielä.
6v ja 8v menivät nukkumaan vähän ennen yhtä ja heräsivät 7.30...
Muuten olis saanu isompi valvoa keskiyän yli mutta en saanu siinä hulinassa vauvaa rauhottumaan.. Ensivuonna sitten
ja heräsivät 10.00 jälkeen molemmat.
Menivät nukkumaan 21.30. Olisivat varmaan jaksaneet valvoa pitempäänkin, mutta meno alkoi noiden osalta jo muuttua tappeluksi. Ensi vuonna katsotaan uudelleen.
1½ v meni nukkumaan 01, kun tultiin kotiin kaupungilta raketteja katsomasta, minä menin 02. 3½ v, 9v ja 10v tulivat kuulemma isän kanssa nukkumaan 03. Kaikki lapset nukkuu edelleen.
Isommista en tiedä. Itse valvoin neljään ja tyttöjen huoneesta kuului ääniä vielä silloin.
normaaliin aikaan eli 20.30. 14-vuotias valvoi kahteentoista.
Menevät normaalisti nukkumaan 20.30, joten eivät jaksaneet sen pitenpään valvoa. Isompi olisi kyllä saanut valvoa jos olisi halunnut. aamulla heräsivät yhdeksältä :)
ja heräsi klo 8...