Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen "toinen nainen"

Vierailija
10.10.2009 |

En ehkä ihan ensimmäisenä kuvitellut päätyväni toiseksi naiseksi naimisissa olevalle miehelle, mutta järjestely sopii minulle hyvin, eikä omatunto kolkuta. Vähän alkuunsa outo tunne, mutta mikäs tässä on ollessa.

Saa avautua :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös "toinen nainen" ja löisin ison vedon, että mies haluaisi enemmän. Olenhan oikeasti hänelle aikamoinen "catch", mutta olen tehnyt selväksi, etten halua kuin tätä loistavaa seksiä.

Vierailija
22/30 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä paikataan jotain omia ongelmia, tai sitten vain ollaan niin paskamaisia ja katkeroituneita syystä tai toisesta, että halutaan tieten tahtoen tehdä pahaa.

Kelläköhän tässä on ongelmia:

a) Vapaalla naisella, jolla on suhde.

vai

b) Varatulla miehellä, jolla on suhde tämän naisen kanssa.

On aika jännää, että miehenne ovat ilmeisesti niin vietävissä, että kuka tahansa kauhea toinen nainen voi sen viedä mukaansa. Minusta vika on silloin miehessä. Ehkä kannattaisi vaihtaa puolisoa, jos ei häneen voi luottaa ja on kenen tahansa naikkosen mukaan heti lähdössä sen sijaan että rähjäisi puolisoanne kuksivalle naiselle (joka ei välttämättä edes tiedä miehenne olevan varattu).

Mitä kertoo kenen tahansa "toisen naisen" vietävissä oleminen parisuhteistanne, itsestänne ja erityisesti miehistänne? Ettekö arvosta itseänne niin paljon, että etsisitte kumppanin joka oikeasti haluaa teihin sitoutua? Onko katkeroituminen "toiselle naiselle" kivempaa kuin itse pettämiseen syyllisen eli sen oman miehen kovistelu? Eikö mielestänne ole mieheltänne paskamainen temppu, jos teitä pettää? Eihän se vapaa "toinen nainen" teille mitään ole luvannut, joten ei teitä voi pettääkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole onnistunut ja tarvitsisin ihan käytännön vinkkejä.

Minä onnistuin ja minut onnistuttiin viettelemään. Ratkaisu sopii molemmille ja olemme onnellisia. Ensin ystävyys, sitten rakastuminen ja jonain päivänä olen hänen omansa täysin. Sitä odotellessa tyydyn tähän.

Vierailija
24/30 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkakin luulin olevani se ensimmäinen.... mies asui kanssani ja meillä myös on yhteisiä lapsia... ex-vaimo olikin mukana kuvioissa selkäni takana koko ajan.

Vierailija
25/30 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen monta kertaa, koska se oli helppoa ja hauskaa. Ja asenne oli, että se on sitten vaan "sitä" ja sillä selvä. Kunnes sitten nykyinen mieheni alkoi sellaiseksi "älä lähde, jää viereen yöksi" ja "kestäisitkö minua loppu elämäni". Lopulta taivuin ja päätin kestää :)

Vierailija
26/30 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä paikataan jotain omia ongelmia, tai sitten vain ollaan niin paskamaisia ja katkeroituneita syystä tai toisesta, että halutaan tieten tahtoen tehdä pahaa.

Kelläköhän tässä on ongelmia:

a) Vapaalla naisella, jolla on suhde.

vai

b) Varatulla miehellä, jolla on suhde tämän naisen kanssa.

On aika jännää, että miehenne ovat ilmeisesti niin vietävissä, että kuka tahansa kauhea toinen nainen voi sen viedä mukaansa. Minusta vika on silloin miehessä. Ehkä kannattaisi vaihtaa puolisoa, jos ei häneen voi luottaa ja on kenen tahansa naikkosen mukaan heti lähdössä sen sijaan että rähjäisi puolisoanne kuksivalle naiselle (joka ei välttämättä edes tiedä miehenne olevan varattu).

Mitä kertoo kenen tahansa "toisen naisen" vietävissä oleminen parisuhteistanne, itsestänne ja erityisesti miehistänne? Ettekö arvosta itseänne niin paljon, että etsisitte kumppanin joka oikeasti haluaa teihin sitoutua? Onko katkeroituminen "toiselle naiselle" kivempaa kuin itse pettämiseen syyllisen eli sen oman miehen kovistelu? Eikö mielestänne ole mieheltänne paskamainen temppu, jos teitä pettää? Eihän se vapaa "toinen nainen" teille mitään ole luvannut, joten ei teitä voi pettääkään.

Kuka täällä on kertonut, että omalla miehellään olisi toinen nainen? *miettii kovasti*

Eikös ap tullut tilittämään omasta ihanasta elämästään toisena naisena, kun ei edes kirpaise yhtään? Ja täällä on puhuttu toisen naisen mm. tunne-elämästä.

Jos toinen nainen ajattelee näin - jälleen kerran - pomppaa silmään joku äärimmäinen itsekeskeisyys. Sinä ilmeisesti puhut tässä itsestäsi ja jostain miehestä. Miten kukaan voi ajatella noin siitä ihailemastaan miehestä? Täysin kylmästi? Syntipukki!

Eikös suhde ole kahden kauppa, miten kumpaakaan osapuolta voitaisiin julistaa "syylliseksi" suhteeseen? Halloo, mä en ainakaan ole koskaan ollut vasten tahtoani missään parisuhteessa, tai kumppanini myöskään. Kyllä se pariskunta siinä mällää keskenään, eiköhän syy yhdessäoloon - ja näin myös petokseen - ole molemmissa.

Tottakai omaa puolisoaan pettävä mies tai nainen on paska, samoin petoksen toinen osapuoli. Samassa paskassa molemmat. (mutta tosiaan, täällä ei mun nähdäkseni kukaan nainen ole vinkunut, että hänen miehellään olisi toinen nainen)

Miten kukaan voi sulkea tuolla tavalla omaa vastuutaan omasta toiminnastaan itsensä ulkopuolelle?

Vierailija
27/30 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallisuutesi suhteeseen loukkaa toista ihmistä. Oletko varma, että haluat tehdä niin?

Vierailija
28/30 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävälillä 20-35 vuotta ihan koko ajan oikeastaan. Ja oli ihan helvetin hauskaa ja ihan oikeasti halusin tehdä niin. Katsokaas, kun on ihmisiä, jotka ovat sitä mieltä, että jokainen on vastuussa itsestään. Olen edelleen sitä mieltä, että jokainen vahdatkoon omaa pilluaan ja munaansa, ja tekee niillä mitä tekee. Ei se pitäis toisten päänvaiva olla.

Jos nykyinen mieheni säätäisi jotain, niin se olis sitten sen vika, ei kenenkään toisen. Tai jos minä säädän jotain, se on ihan minun oma vikani, ei kenenkään toisen tai kolmannen. Ja luotan siihen, että olen touhunnut vain sellaisten kanssa, joilla on älykkyys sitä luokkaa, että ihan itse tietävät pettämisen olevan väärin. Ei se minun juttuni olisi ollut moralisoida mitenkään. Jos ei minun kanssani, niin jonkun muun sitten. Ei maailma olisi sillä pelastunut, että minä olisin siveysvyötä käyttänyt.

No, nykyisin on ihan oikea suhde ja perhe, joten en enää puuhaile moisia. Enkä usko, että miehenikään, koska on itse sanonut, että hänelle lapsi on niin tärkeä asia, ettei koskaan tekisi mitään sellaista, mikä uhkaisi jotenkin meidän perhe-elämää. Tai jos toisin toimisi, niin sitten toimisi.

Vierailija
29/30 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, toivottavasti miehesi on parempi opettamaan lapsellesi toisten huomioonottamista. Aika pahalta kuulostaa, jos tuollaisia elämänohjeita annetaan lapsille. "Lyö vaan Konstaa, sä olet vastuussa vain itsestäsi!"

Vierailija
30/30 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään huorata varatun miehen luona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi