Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Yh ottaa vauvankin sairaalaan mukaan jos isompi lapsi joutuu sinne?

Vierailija
10.10.2009 |

Jos isompi ei suostu juomaan on edessä lähtö sairaalaan ja nesteytykseen. Vauvalle ei ole hoitajaa ainakaan maanantaina kun isän on mentävä töihin. Kai vauvakin 2kk voi olla mukana jos äidin on yövyttävä lastenosastolla?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat sitä johonkin paperimukiin tms. mihin vaan keksit mistä sen saa pois.

Toki menee aikaa kun se jäätyy. Mutta myös jäähileinen juoma voisi kelvata.

Vierailija
22/26 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös sipsejä, eivätkä nekään kelpaa. Uhkailemalla sairaalalla ja ripulijuomaruiskulla sain juomaan desin. Terveysneuvonta käski tarkkailla tilannetta kotona aamuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ehkäisyä tarvitse, koska olen niin lihava etten raskaudu, heh.

Ukko vonkaa seksiä kun lapset nukkuu, pitää mennä...

synnytykseen ja sen lisäksi aioit kuolla sektioon. Vauvasi on siis syntynyt ja sinäkin vielä elät, onnea.

Vierailija
24/26 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tapa minut" siinä vaiheessa kun epiduraaliletku irtosi eikä uutta enää voinut laittaa ja aukesin puolessa tunnissa 5 sentissä kymppiin.

Vauva on nyt 8,5 viikkoa ja syntyi niin vauhdilla että kätilö ei meinannut hanskoja ehtiä laittamaan. Oli siis niin levinnyt toosa että 4-kiloinen ei juuttunutkaan kiinni hartioista.

Eikä esikoinenkaan mennyt lastenkotiin synnytyksen ajaksi, vaikka lähellä oli että lähden sairaalasta ja jätän vauvan, koska ukko meinasi antaa esikoisen mun juopolle äidille hoitoon että saa itse tehdä remonttia rauhassa.

Uhkailin lastensuojelulla ukkoa ja käskin mun äidin lähteä pois, omaan kotiinsa 200km päähän, niin ukolla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin hoitaa esikoista itse.

Vierailija
25/26 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä asuuko yhdessä vai ei. Luepas lakipykälät uudestaan. Palkanmaksu sairasloman aikaan määräytyy työsopimuksen mukaan, mutta sitä ei käsittääkseni voi evätä vain sen vuoksi, että ei asu yhdessä lapsen kanssa jos se muuten maksetaan sairasloman aikaan.

koska ei asuta yhdessä ja siihen hän ei suostu, koska ei ole varaa.

Vierailija
26/26 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joutuu osastolle, ei ukolla liene muuta vaihtoehtoa kuin ottaa vauva mukaansa töihin tai jäädä kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme