Mitä teidän huushollissa on meneillään nyt?
Mun pitäisi vaihtaa lakanat, mieheni alkoi tehdä ruokaa ja lapsilla meni leikki taas överiksi ja vinkuvat alakerrassa. Ruoan jälkeen menemme saunaan ja juomme saunakahvit.
Kommentit (27)
vauva kattelee vuaan, minä koneella, iskä meni luultavasti tupakille (hyi sitä tuhmeliinia) kaksi vanhempaa lasta odottaa sitä isiä avuksi, että menisivät iltapesulle ja sänkyyn pötköttelemään, nyt leikkivät duploilla. vasta söivät wetabixia.
tv on päällä, eikä sitä kato kukkaan. ite ajattelin ottaa lasin punkkua, tai kaksi, sit ku lapset nukkuu. aamulla oli pikaseksiä, niin ei sit nyt illalla ole sitä suunnitelmissa. katon bb-tä myöhemmin ja luen jottain.
voimistelee ja harjoittelee esitystään.
(Harrastaa voimistelua ja kilpailut tulossa).
Minä koneella :)
synttäreillä, minä toipilaana kotona. Esikoinen potkii masussa. Hyvä mieli.
9v ja 8v tappelee jostain typerästä vaikka niiden pitäisi olla iltapesulla. 5v huutelee hyvää yötä tuhannennen kerran sängystään. Mies laittaa kellastuneita judovaatteitaan likoamaan klooriin. 1v tunkee muovisia ötököitä mun sukan sisään.
Kunhan mies valmis niin syömme pitsaa, ja juomme miehen kanssa lasin-pari viiniä.
Saunakahvit kuullostaa hauskalta :D
ja ripuloi aina välillä. Vauva kitisee miehen sylissä kun ukko soittaa samalla koskettimia ja suunnittelee lähtöä lähibaariin kaverinsa bändin keikalle. Minä istun koneella jo suunnittelen soittavani terveysneuvontaan tai antavani vanhemmalle lapselle ripulilääkettä väkisin ruiskulla.
olin menossa mutta vedin herneet nenään ja istun ja murjotan nyt koneella... lapsellista toki. Hitto kun harmittaa tein hyvät salaatit ja kaadoin pitkin lattiaa(kömpelö,tumpelo)...mutta enköhän köhäse sen herneen ulos ja painun sekaan saunaan ja otan saunasiiderin ja nautin taas la illasta...
Onhan tää elämä ihanaa jos oikein oivaltaa...samahan tuo söikö ne salaatit koira vai minä...tosiaan kalorit meni hurtalle!
kiekkoa URHO-kanavalta. TPS teki just toisen maalin. Erätauolla suihkuun. Sipsejä tässä rouskutellaan.
Mies on töissä ja tulee vasta puolen yön jälkeen. Matkalaukut sain just pakattua, huomenna lähtö syyslomalle :)
koira makoilee jossain... ajattelin suihkussa käydä, ei jaksa itselleen saunaa lämmittää. Mies tulee vasta parin tunnin päästä.
karjalanpaisti uunissa muhimassa huomista varten ja esikoinen masussa köllii... oikein mukavaa ;)
kaksivuotias teki juuri ensimmäisen kerran elämässään kakan pottaan, juhlitaan sitä limulla. yksivuotiaan kanssa juuri tiskasin, nyt vielä raivaillaan roinat lattialta ennen nukkumaan menoa. niin ja iltapalaa syödään kohta, mies ja esikoinen vielä alakerrassa rakennuspuuhissa. iltapalan jälkeen lapset nukkumaan, itse suihkuun ja sitten itsekin unten maille kun on vähän flunssanpoikasta. sauna on vielä rakenteilla, muuten käytäis saunassa...
Rakas mieheni ja lastemme isä on tulossa kohta työmatkalta kotiin (3 viikkola) ja aah!
Täällä odottaa lasagne ja punkkupullo ja puutoksessa oleva muija. Viestit on jo KIIHTYVÄSTI sinkoilleet. Huomen aamulla sitten mennään mummolaan aamiaiselle. Elämä on ihanaa!
mies kylvettää meidän pikkuneitiä (9 kk), mä laitoin juuri puhtaat lakanat sänkyyn ja nyt hengaan koneella kuunnellen kylppäristä kantautuvaa iloista loiskutusta, jokeltelua ja naurua :)
syötiin ja mies meni juuri laittaa poikaa 3v nukkumaan ja meidän tytteli 3kk nukkuu taas meidän sängyllä. tulin koneella piipahtaa ja sit painun tv:tä tuijottaa sukkaneuloksen, viinilasin ja sipsien kera. sit viel laitettava pyykit kuivuu, kuhan pesu valmis...ilta parasta, vihdoin aikaa itselle ja miehelle:)
minä juon teetä ja syön paahtoleipää ja kuuntelen samalla biisikärpästä ja luen av:tä. 1v 8kk nukkuu tietysti.
Olen yksin kotona ja datailen, kuten huomaatte. Astianpesukone tiskaa. Mies on töissä.
Minä laitan lakanat sillä aikaa, kun teinipoikani saunoo. En siis ole vieläkään saanut niitä laitettua :( -ap
Mies vei pojat (2 ja 5 v) ja itsensä mummolaan, minä tein hommia kotona ja kävin kaverin kanssa shoppailemassa ja syömässä kaupungilla. Ja huomenna nukun aamulla niin pitkään kuin haluan. Pakolliset nautintoaineet: laitoin mukin glögiä kossplöröllä. Harkitsen illan jatkamista hyvällä viskillä, katson Bonesia ja ehtisi ottaa yhden ennenkuin nukkumatti kutsuu. Tavoite on olla unten mailla viimeistää yhdeltätoista.
Mies töissä koko illan.
Puuro on jäähtymässä, kohta lapset syömään. Itse otin juuri siiderin ja se maistuu kyllä hyvälle.
Kohta lapset pesulle ja syömään, sitten nukkumaan. Ja kun he nukkuvat minä otan lasin viiniä ja katson jonkun ohjelman.