Mitä teidän huushollissa on meneillään nyt?
Mun pitäisi vaihtaa lakanat, mieheni alkoi tehdä ruokaa ja lapsilla meni leikki taas överiksi ja vinkuvat alakerrassa. Ruoan jälkeen menemme saunaan ja juomme saunakahvit.
Kommentit (27)
kuopus 2 v. on nukkumassa, iskä lähti kaverin luo saunomaan ja kaks vanhempaa lasta on kaverin luona yökylässä. Juuri istahdin tähän koneelle viinilasillisen kans. Ihana hiljaisuus =)
nyt se nukkuu. minä istun koneella ja luen kateellisena teidän ihanista launtai-illoistanne perheen kanssa. hyvin meilläkin menee, mutta meitä on vaan kaksi. elämä ei mennyt niin kuin halusin. no, mutta hyvä että me saadaan sentään olla yhdessä. kohta vois jotain syödä, ja vähän siivota papereita.
Istun tässä koneella surffailemassa. Bb:n katson pian. Äskettäin harrastimme seksiä sillä mielellä, josko saatais esikoinen alulle. Sen jälkeen makasin puoli tuntia sängyssä jalat seinää vasten.. :)
sivukorvalla Uutisvuotoa. Kohta juon yhden oluen ja surffailen ja katson telkkaria, ehkä luen jotain ja nautin omasta ajasta. Saatan valvoa aika myöhään, koska saan nukkua huomenna, kun mies nousee lasten kanssa.
minä istun koneella ilta siiderin kanssa. Vauva ja 5v nukkuvat. Mies töissä....
Katson varmaan bb:n ja sitten nukkumaan
-Mies on töissä, ollut aamusta asti töissä ja pääsee vasta huomisaamuna töistä.
-Itse istun koneella ja katson puoli silmällä Selviytyjiä.
-Masuvauva jumppailee mahassa.
-Esikoinen on mummilassa yötä.
-6v ja 4v pelaavat tossa matolla vielä muistipeliä ennen iltapuuhia.
-2v kuopus on jo unten mailla. Sipahti tänään poikkeuksellisesti jo kasilta, vaikka yleensä nukahtaa klo 21.30.
-Toinen kissa röhnöttää luultavasti meidän sängyllä, toinen katti röhnöttää sohvalla toisen koiran kanssa.
-Kaksi muuta koiraa röhnöttää eteisessä.
-Undut ovat tainneet käydä nukkumaan, kun häkissä on hiljaista.
-Kaksi kania syövät häkissään.
-Marsut (2 kappaletta) kuikuttavat häkissään.
-Hamsu juoksee juoksupyörässään ja rotat kävivät nukkumaan.
meni mummolaan yökylään.
Nyt pojista yks (5v) nukkuu, toinen (12v) lukee sängyssään ja kolmas (4v) kiekkuu yliväsyneenä huoneessaan. Mies katsoo telkkua, minä (yllätys yllätys) istun tässä koneella ja papukaijat näyttävät rauhoittuneen jo yöhäkkiinsä.