Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

iloitsin aamulla laihtumistani -1kg mies siihen:

Vierailija
10.10.2009 |

"No ei uskois"

Minä päätin sivuuttaa kommentin loukkaantumatta ja jatkoin, oon nyt saman painonen kun ennen kakkosen odotuksen alkua.

Mies. " tommosenako mä sua panin."

Myöhemmin vielä tokas ohi kävellessään, kauhee ku toi sun maha röllöttää. (seisoin vielä selkä notkollaan)

Joo, joten kiitos kannustuksesta. Enpä viittiny sanoa mokomalle moukalle mitään enään. Vittu, laihdutan vielä sen 8-10kg ja näytän äijälle närhen munat.

Ja seksiä on multa ihan turha tulla vonkaamaan. Pienetki halujen rippeet hävis siinä samalla. Ei paljoo kiinnosta alasti moisen edessä kekkuloida.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos monta kertaa jo laihduttanut. Oma mieheni lähinnä nauraa mulle jos sanon laihtuneeni pari kiloa (mulla on ylipainoa about 30 kg), joten häntä ei kiinnosta parin kilon laihduttamiset.

Tuon jättäisin omaan arvoonsa.

MUTTA tuo toinen lause!!! Teillä ei vissiin ole sitten seksiä?

Jotkut saa kauhalla järkeä ja toiset lusikalla. Ikävä kyllä sun miehes on saanut lusikalla. Sen sijaan että pistät ulkoruokintaan niin sano suoraan, että "Sun sanat loukkasi mua tosi paljon!" Miehet osaa olla niin idiootteja ettei tajua kaikkea.

Jos sen jälkeen jatkaa luokkaamista eikä tajua pyytää anteeksi niin sitten ulkoruokintaan koko paska!

Vierailija
2/20 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOUKKASI! Onko hän itse sit joku adonis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.kohtalotoveri

/ laihtunut - 6 kg kesästä

eikä mies ole huomannut lainkaan

Vierailija
4/20 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilo ja kaksikin kiloa on vielä normaalia painon vaihtelua, ei laihtumista. Olen pitänyt pari vuotta tarkasti kirjaa painostani Kalorilaskurissa ja painokäyristä selviää, että 1-2,5 kilon vaihtelut suuntaan ja toiseen ovat ihan normaalia arkea, johtuu esim. hormonivaihteluista tai siitä, että on syönyt suolaista (pidättää vettä kehoon).

Laihtuminen on parasta mitata mittanauhalla. Sitten kun voit sanoa, että vyötärösi ja lantiosi ovat kumpikin kaventuneet 6-8 senttiä, olet laihtunut. Silloin miehesi saattaa huomata sen, tai sitten ei.

Vierailija
5/20 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

t.kohtalotoveri

Vierailija
6/20 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suhde loppuisi tuohon. Ei sanojen takia vaan siksi, että kukaan ei ansaitse tuollaista kohtelua parisuhteessa.

Vierailija
7/20 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suhde loppuisi tuohon. Ei sanojen takia vaan siksi, että kukaan ei ansaitse tuollaista kohtelua parisuhteessa.

Vierailija
8/20 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 100 kg:stä aloittaa niin -6 ei näy missään...

t.kohtalotoveri / laihtunut - 6 kg kesästä eikä mies ole huomannut lainkaan

Vierailija
9/20 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos monta kertaa jo laihduttanut. Oma mieheni lähinnä nauraa mulle jos sanon laihtuneeni pari kiloa (mulla on ylipainoa about 30 kg), joten häntä ei kiinnosta parin kilon laihduttamiset.

Vaan siitä, miten toinen suhtautuu. Meillä ei ikinä, koskaan, MILLOINKAAN kumpikaan kohtelisi toista noin! Minullakin herää kysymys siitä, millaisen tyypin kanssa ap-raukka tosiaan on parisuhteessa. :/

Meillä mies kannustaa minua, kun yritän pudottaa painoa (ylipainoa on runsaasti, mutta olen onnistunut sitä myös pudottamaan vuosien varrella) eikä KOSKAAN rumasti kommentoi kilojani. Sen sijaan kehuu minua usein silloinkin kun itse säälin itseäni ja kilojani. Seksi ei myöskään koskaan ole ollut ulkonäöstä kiinni tässä taloudessa.

En ymmärrä, miten siedätte tuollaista miehiltänne ja puolustelette vielä "pohjimmiltaan hyviksi"! :O

Vierailija
10/20 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilon pudotuksen pitäis näkyä, ei, vaan olisin toivonut että mun iloitessa asiasta kommentti olis ollu pikkasen rohkasevampi.

Tarkotus on pudottaa 8-10kg pois, mies tietää sen. Kannustaa lähinnä kantamalla kassi kaupalla herkkuja kotiin. Toteaa vaan et eihän mun tartte niitä syödä. : / Joo ei tartteis ei.

Ikävä kyllä se mitä 7 sano taitaa olla totta. Pahenee vaan iän myötä. Kuvittelee olevansa kaikessa oikeassa, monessa asiassa kyllä onkin. Vain hänen tapansa toimia on se oikea tapa, muut tavat on ihan hanurista ja totaalisen vääriä.

Ja siitä seksistä, kyllä meillä on seksiä, harvakseltaan noin kerran viikossa. Mies kyllä haluais, mua ei oikein innosta.

Sillä on ihme ajatus itellään et kannustaa tommosilla kommenteilla.Ihan aidosti kuvittelee kannustavansa.

Nyt on ollu ihan ihmeissään miks puhun sille niin rumasti. Tiedän et asia pitäis puhua läpi, mut en jaksa. Näistä heitoista on puhuttu monesti ennenki, vaan ei auta ei. Tulee vaan itelle vielä paskempi olo ku menee tappeluks.

Tarinan opetus? Olis kannattanu tutustua kunnolla ennen perheen perustamista. Olis ollu niin paljon helpompi lähtee pois.

Vierailija
11/20 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukun naistani läskiperse huoraksi aina, kun se meikkaa ja laittautuu ja luulee olevansa kovinkin seksikäs ja miesten mieleen siellä tyttöjen illassa. Totuuden kertominen naiselle on yksi nautittavimmista asioista mitä mies voi tehdä.

Vierailija
12/20 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukun naistani läskiperse huoraksi aina, kun se meikkaa ja laittautuu ja luulee olevansa kovinkin seksikäs ja miesten mieleen siellä tyttöjen illassa. Totuuden kertominen naiselle on yksi nautittavimmista asioista mitä mies voi tehdä.

olla vinkumatta, kun emäntä "kehuu" sua pienimunaiseksi, luisevaksi näppynaaksi. On varmaan yhtä totta kuin tuo sun heittos "läskiperse huorasta".

Btw, ihme luuseri olet. Sääliksi käy naistasi.

Vierailija
13/20 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset miehet ei parane ajan myötä, et kannattaa katsoa joku varalle. Kymmenen vuoden kuluttua se on kova ääninen ja kiukkunen maailman napa, luulee vielä olevansa joku absoluuttinen totuus.

On kuin olisit kirjoittanut appiukostani. Hän on reilusti ylipainoinen, elintapasairauksilla rikkaasti siunattu ihminen, joka jaksaa siitä huolimatta nälviä toisten ylikiloja (vaikka niitä olisi vähän), sairaslomia tai ruokailutottumuksia. Ja ei todellakaan mitenkään mukavalla äänensävyllä. On kuulemani mukaan kerran eläissään myöntänyt olleensa väärässä jossain asiassa. En kestäisi tuollaista puolisoa päivääkään, onneksi poikansa ei ole samaa maata (paitsi vittuuntuessaan...)

Vierailija
14/20 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuodesta toiseen, niin eroonhan ne lopulta vie. Kannattaisi ap:n ainakin huomauttaa miehelle joka kerran, että kylläpä taas onnistui mies loukkaamaan. Ei sitä tappeluksi tarvitse jatkaa, mutta ehkä tavallisella äänellä huomauttaminen joka kerran joskus alkaisi vaikuttamaan.

Vaihtoehtoisesti, salainen tili ap:lle, ja joka loukkauksesta esim. 10 euroa tilille... salaa tietenkin... Auttaisi ehkä kestämään loukkaukset paremmin. :)

Vierailija
15/20 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko pistää vaihtoon?

Vierailija
16/20 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankin laihdutat sen 8-10kg ja sitten katsot miestä arvostelevasti kun hän haluaisi panna: "Ai ton näköistäkö mun pitäis panna...älä unta nää".

Vierailija
17/20 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä kiertoon.

Vierailija
18/20 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuitenki pohjimmiltaan hyvä mies. Suusta pääsee vaan todella loukkaavia sammakoita. Ja ei itse edes tajua loukkaavansa. (aina) joskus kyllä ihan tarkotuksella.

Mutta moukka mikä moukka.

Tosin jos lapsia ei olis en tiedä jaksaisinko moista katella... Ja lapsien myötä nää kilotki on tullu...

En jaksa enään ees suuttua ja raivota sille. Annan mennä toisesta sisään ja toisesta ulos. Kilahtamisesta ei oo mitään apua. Loukkauksia mua ja mun sukua kohtaan se syytää suustaan jatkuvasti.

Vierailija
19/20 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoa joku varalle. Kymmenen vuoden kuluttua se on kova ääninen ja kiukkunen maailman napa, luulee vielä olevansa joku absoluuttinen totuus.

Vierailija
20/20 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoa joku varalle. Kymmenen vuoden kuluttua se on kova ääninen ja kiukkunen maailman napa, luulee vielä olevansa joku absoluuttinen totuus.

Nyt ap lopetat noi toisesta korvasta jutut ja teet pisteen miehesi jutuille. Noi on loukkaavia ja tolla tavalla ei omalle vaimolle puhuta.

Nosta kissa pöydälle, pyydät miestäsi istumaan pöydälle ja sanot että loukkaannut tälläisestä, kysy nauttiiko hän kun miehesi loukkaa sinua. Usko pois, yrittää kuitata asian naurulla. Teet vastaiskun : " tykkäisitkö jos mä sanoisin joka toinen päivä onpa rumannäköiset korvat, leikkaukseen joutuisit tai miksi pidät noin rumia vaatteita, eikö silmä sano mitään ", mikä vaan minkä tiedät, että vähän loukkaa hänen mieltään.

Ei aviopuolisot tahalleen loukkaa toisia ja jos nyt on tälläinen, usko pois, se menee koko ajan vaan pahempaan ja pahempaan suuntaan.