Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taapero/ pitkään imettäneet

Vierailija
10.10.2009 |

Hei!

Onko kellään pitkään imettäneellä kokemusta sellaisesta, että pumppaamalla tai lypsämällä ette saa tipan tippaa maitoa ulos rinnasta. Meillä on tälläinen tilanne, mutta taapero 1,5 v viihtyy edelleen hyvin rinnalla ja varmaan sieltä jotain myös irti saa, koska pissiä tuntuisi tulevan normaalisti. Imetys kertoja on 3-4/pv. Aikasemmin sain aventin pumpulla helposti maitoa irtoamaan ja myös käsin puristamalla. Nyt ei sitten mitään. Olen sitäkin miettinyt, että onkohan tämä uusi raskaus vaikuttanut jotenkin asiaan. Nyt on menossa viikko 25 ja suunnitelmissa olisi imettää tuota taaperoa vauvan ohessa vielä ainakin puoli vuotta tai pitempäänkin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pumpulla kuin muutaman millin, käsin lypsämällä parikymmentä. Ja sujuvasti imettelen kuitenkin yli vuoden vanhaa. Eli lapsi saa aina enemmän kuin pumppu. Jos tosiaan pissaa tulee jne niin luottaisin siihen että maitoa tulee. Tuon ikäinen kuitenkin saa nestettä jo muutenkin, voithan vaikka ruuilla tarjota vettä.

Vierailija
2/4 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli uusi raskaus on varmasti vähentänyt maidon määrää tai maito saattaa olla loppunut ihan kokonaankin. Mutta jos taapero viihtyy rinnalla vähäisestä maidosta huolimatta, niin eipä hätää: maidon määrä lisääntyy taas raskauden loppupuolella.

Eli jatka toki imetystä, kun lapsi kerran rinnalla viihtyy, mutta tarkkaile kuitenkin, että saa tarpeeksi nestettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina nokkamukissa vettä pöydän reunalla. Saa itse haettua aina kun siltä tuntuu, mutta aika vähän sitä vettä päivässä menee.

Vierailija
4/4 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina nokkamukissa vettä pöydän reunalla. Saa itse haettua aina kun siltä tuntuu, mutta aika vähän sitä vettä päivässä menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän