Kaikki on kokeiltu enkä
laihdu. En osaa syödä vain vähän.
laihdunko jos lopetan syömisen kokonaan? ylipainoa 20kg.
joisi vettä paljon ja mehua
Kommentit (8)
tai voi olla että väliaikaisesti, mutta kun vesi ja mehu eivät riitä loppuelämääsi. Niistä et saa vitamiineja, kuituja, hivenaineita ym mitä tarvitset terveelliseen ruokavalioon.
Lisäksi syömättömyydellä et laihdu. Rasva tarvitsee tietyn määrän proteiinia ja tietyn määrän hiilihydraatteja, suhteessa keskenään jotta laihtuu...
oletko kokeillut herbalifea? Painonvartijoita?
Toimivat oikeasti!!
Itse söin kerran päivässä 4 vuotta ja paino pysyi samana. Kappas tuli perhe ja mies syö käytännössä aina, on siis sellainen tapa ja minäkin syön siinä samalla. Painoa on tullut kymmeniä kiloja lisää, en pysty olemaan itse syömättä, jos toinen syö. En tiedä mitä tehdä, mutta kyllästynyt olen tähön tilanteeseeni. Meillä on myös lapsi, joka syö käytännössä aina. Toinen ongelma on, että mies on herkkuperse ja esim. kaupasta pitää lähteä pelkästään karkkia ostamaan. Itse en ole ennen karkkia paljon syönyt, nyt syön. Aikaisemmin söin jäätelöä 1-2 kertaa kuussa, siinä herkut.
En tiedä pitääkö erota, että saan itseni kuntoon... en jaksa kohta tätä syömistä ja lihomista...
Itse olen treenannut tässä nyt kaksi kuukautta ja ensimmäiset housut on jäämässä pieniksi. Lempparihousuihin en ihan vielä mahdu..
Mulla auttaa kun tekee tarkan ruokavalion paperille ja noudattaa sitä (mies teki koska tietää noista asioista paljon), sekä treenaan salilla 4-6krt/vko ja myös aerobista teen aina treenin päälle.
Eli ehdottomasti kannattaisi ottaa yhteys vaikka kuntosalin personal traineriin, joka opastaa syömisessä ja ruokailussa. Nälkädiettit ei pidmemän päälle auta, minäkin syön 5-6krt/päivässä, eli ei tarvitse nälissään kuilottaa, kunhan tietää mitä voi syödä ja minkä verran.
Itse olen treenannut tässä nyt kaksi kuukautta ja ensimmäiset housut on jäämässä pieniksi. Lempparihousuihin en ihan vielä mahdu..
Mulla auttaa kun tekee tarkan ruokavalion paperille ja noudattaa sitä (mies teki koska tietää noista asioista paljon), sekä treenaan salilla 4-6krt/vko ja myös aerobista teen aina treenin päälle.Eli ehdottomasti kannattaisi ottaa yhteys vaikka kuntosalin personal traineriin, joka opastaa syömisessä ja ruokailussa. Nälkädiettit ei pidmemän päälle auta, minäkin syön 5-6krt/päivässä, eli ei tarvitse nälissään kuilottaa, kunhan tietää mitä voi syödä ja minkä verran.
ei ole ihme, ettet ole lahtunut jos et edes tiedä sitä.
Laihduttaminen on helppo syöt vähemmän kuin mitä kulutat!
Kulutat sen minkä syöt, hommaa sykemittari jonne asetat mittasi jne.
järkyn määrän; ei onnistu.