Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten eroon miehestä

Vierailija
09.10.2009 |

elikkä miten päästä eroon sellaisesta takertuvasta miehestä joka jokaisen riidan jälkeen kuvittelee että kaikki on taas hyvin. Se hajottaa aina riidan aikan paikkoja ja aukoo päätään niin että minuun sattuu. Itse olen sellainen riitelijä joka yksin mököttää mutta sekös vasta saa miehen pillastumaan kun en vastaa että mikä on. Ärsyttää, miks se ei voi vaan luovuttaa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä omistusasunto ja ei olla asuttu vielä kahta vuotta tässä.. ja sekin vielä kun se kuvittelee että meidän kaks kissaa on sen vaikka ei ikinä niiden eteen tee mitään. Miks en vain uskalla sanoa että leikki on nyt loppu, että olen tarpeeksi kauan katsonut sitä ja sen loputonta agressiota... ap

Vierailija
2/6 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ihan helppoa tunnetasolla ole mutta kyllä miehestä aina eroon pääsee, ellet sitten itse ole takertuvaa tyyppiä. Etsit asunnon ja muutat pois jos et halua jatkaa suhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonolta naiselta, etten sanoisi.

Vierailija
4/6 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ettei teillä ilmeisesti ole lapsia. Kissat on vaan eläimiä eikä niitä häiritse yhtään jos toinen teistä muuttaa pois. Kyllä omistusasunnostakin voi muuttaa pois. Kannattaa toimia ajoissa, mitä kauemmin pitkität huonoa suhdetta, sen vaikeampaa on erota!!!!!!!! t. edellinen vastaaja otsikolla jos mies ei luovuta, luovuta sinä.

Voimia!!

Vierailija
5/6 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukut hutsuksi niin kiitos vain sillä et voi tietää mitään taustoista! Mulla on todisteet myös siitä että kädessäni oli kerran miehen sormien mittaiset jäljet mustelmina..

Vierailija
6/6 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on väkivaltainen, siksi on niin vaikea erota. Ei se ole mitään riitelyä kun rikkoo paikkoja, se on vallankäyttöä ja riehumista, väkivaltaa. Ota ja katoa hänen elämästään yksi kaunis päivä, jos yrität eroa puhumalla, saat varmasti kunnolla turpaasi. Jos jäät vielä odottelemaan, niin ota ero seuraavan riehumisen jälkeen. Menet sukulaisille tai turvakotiin. Turha odotella mitään kahden vuoden täyttymisiä, raha ei korvaa elämää tai henkeä. jos on erottava niin on erottava vaikka mitä sidoksia olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän