Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Join alkoholia aivan mielettömästi viimeksi, kun olin ravintolassa

Vierailija
09.10.2009 |

Hui kamala. Katsoin tuossa laskurilla, minkä verran oli mahdollisesti promilleja silloin ja sain tulokseksi 3,8. En kuitenkaan hirveästi käytä normaalisti alkoholia ja muistan tuoltakin illalta kaiken ja pystyin kävelemään normaalisti kotiin. Laskurin mukaan olis melkein pitänyt olla alkoholimyrkytys! No, seuraavana päivänä oli kyllä krapula, eikä tee aikoihin mieli juoda mitään.

Onkos kukaan muu käynyt laskurilla katsomassa, minkä verran on promilleja ollut?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kertoo totuuden iloliemen nauttijalle.

Vierailija
2/13 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos muistat kaiken ja olet kävellyt etkä ole tehnyt mitään tyhmää tms. niin en usko että ihan kamalassa kunnossa olet ollut.

mitä joit ja millaisella aika välillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join punaviinipullollisen, neljä puolen litran siideriä sekä neljä nopeeta... Toi määräkin kuulostaa pahalta.

Vierailija
4/13 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join punaviinipullollisen, neljä puolen litran siideriä sekä neljä nopeeta... Toi määräkin kuulostaa pahalta.

Ja se ei sitten ollut kohteliaisuus. Ei ole mitään niin rumaa kuin känninen nainen, ja se onkin muuten näky jota ei näe kuin Suomessa.

Vierailija
5/13 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman verran voisin itsekkin juoda.

Monta tuntiahan tuossa on. Ja niissä "nopeissa" ei todellisuudessa hirmu paljon alkoholia ole. Riippuu tietysti mitä joit, puhtaassa vodkassa on enemmän kun esim. salmarissa joka voi olla baarin oma sekoitus.

Vierailija
6/13 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole menettänyt muistiani ja aina olen pystynyt kävelemään oikein hyvin. Krapula kestää maksimissaan pari tuntia, juon aina tuopillisen vettä ennen nukkumaanmenoa ja muutenkin lipittelen vissyä juomien välissä.

Olen kyllä aika isokokoneinen, 180 cm. Vaikuttanee jonkun verran.

Vierailija
7/13 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se ei sitten ollut kohteliaisuus. Ei ole mitään niin rumaa kuin känninen nainen, ja se onkin muuten näky jota ei näe kuin Suomessa.

Vierailija
8/13 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tajusin kuitenkin lähteä nätisti kotiin nukkumaan...

Vierailija
9/13 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin muualla maailmassa ei näkisi humalassa olevia naisia? Ei ole viitonen tainnut reissata juuri missään. Joka puolella maailmaa - usko tai älä - on alkoholi mukana toiminnoissamme. Nosta pipoa ja katso ympärille, voit nähdä joskus jotain kivaakin..

Vierailija
10/13 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

reissanut yli kahdessakymmenessä maassa, ja missään en ole nähnyt samanlaisia kännisiä lutkia kuin Suomessa. Tai no Välimerellä lomakohteissa olen nähnyt kännisiä brittiämmiä, mutta ne ovatkin pahinta duunariluokkaa briteistä. Sen sijaan Suomessa koulutetut ämmät vetää nelivedolla lauantai-iltaisin. Ei kehtaa naiseksi kutsua.

Vierailija
11/13 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAHAHHHAHAHAHHAHAH! :D

Voi kulta pieni missähän pumpulissa oot elänyt?

Vierailija
12/13 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mm. osallistunut erilaisiin yön yli jatkuviin bileisiin myöskin muutamassa eri maassa. JA MISSÄÄN EN OLE NÄHNYT YHTÄ KÄNNISIÄ LUTKIA KUIN SUOMESSA.

Miettikää sitä. Muualla prostituoidutkin osaa juoda naisellisemmin kuin te.

Vierailija
13/13 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, kävelin ihan normaalisti sekä muistan kaiken. Eniten harmittaa seuraavan päivän krapula ja rahanmeno ja tietenkin se, että vähempikin olisi riittänyt ja noin paljon piti juoda.

Toisaalta ihan mukava kuulla, etten ole ainoa, joka joskus ottaa enemmän. Ei kuitenkaan ole tapana minulla, vaan ennemminkin olen se hillitty ja hallittu tyyppi.