Minua hävettää olla av-mamma
tuntuu likaiselta. Tästä palstasta tarttuu huonoja vaikutuksia.
Kommentit (13)
mielestäni mikään av-mamma, olen nuori (alle 20v) eikä lapsia. täälä on vain kiva käydä kun ihmiset valittaa ja surkuttelee ties mistä. jotenkin tyypilliset suomalaiset äidit oppii tuntemaan juuri täältä. en taida olla siis mikään av.mamma? :D
Mitäs ihmettä? Ihan turha hävetä, itse julistan aina silloin tällöin miten hauska seurata vauvapalstaa! Olen täällä vieraillut, mutta hiffannut mistä tuo av tulee? Valaisiskos joku?
Mitäs ihmettä? Ihan turha hävetä, itse julistan aina silloin tällöin miten hauska seurata vauvapalstaa! Olen täällä vieraillut, mutta hiffannut mistä tuo av tulee? Valaisiskos joku?
Siis jos oikeasti on vahingossa päässyt sydämeltään ja sielultaankin av-mammautumaan.
Ne jotka ilkeävät kylillä kertoa käyvänsä av:lla tai eivät tiedä mitä tarkoittaa av, eivät todella ansaitse av-mamman likaista ja häpeällistä titteliä itselleen.
Näin se vaan menee..=/
anonyymit av-mammat -tukiryhmä? Olis tarvetta...
anonyymit av-mammat -tukiryhmä? Olis tarvetta...
että olen bongannut monta tuttavaa av mammojen joukosta.
Kukaan ei takulla tunnustaisi päin naamaa.
Mä olen kovaan ääneen kuuluttanut käyväni täällä ja kerron innolla näitä älyttömyyksia kaikille kavereille, jotka muuten eivät ole kiinnostuneita. Kerron silti. Hahaha. Nojoo, kyllä mulle nauretaan tän takia. Ja silmiä pyöritellään. Yks kysyi pitäiskö mun saada joku av-vieroitus.
Mä en kyllä ole mamma... mikähän mä sitten olen... av-...? XD
Oikeesti en tiedä mistä tuo av-lyhenne tulee?
Oikeesti en tiedä mistä tuo av-lyhenne tulee?
Etkö sitä tosiaan ole täällä huomannut?