Martina Aitolehti harrastaa liikuntaa edelleen samaan tahtiin kuin aina ennenkin.
Kommentit (24)
Kyllä hän varmasti voimiensa mukaan kuitenkin liikkuu. Ei raskaus tarkoita, että täytyy lopettaa elämästä.
se ole niin, että oman tuntuman mukaan mennään? Jos ei satu, ahdista, supistele tms., niin kai sitä voi liikkua ja touhuta oman mielensä mukaan. Kyllä hyvinvoiva äiti on sikiölle eduksi. Liikunnasta kun yleensä tulee hyvä mielikin, eikä hyöty ole vain fyysinen kunto.
toki sellaisia lajeja esim ratsastus olisi tippumisvaaran takia hyvä vältellä
kyselee tyhmä
Eihän hän voi tehdä mitään oikein ja mikään mitä hän tekee, ei voi olla hyväksi kenellekään.
Näin siis av-mammojen mielestä.
Oikea tapa on kulkea Maripaidassa, maata perhepedissä suklaat suussa ja kotoa pois vasta kun lapsi menee riparille!
kyselee tyhmä
Eihän hän voi tehdä mitään oikein ja mikään mitä hän tekee, ei voi olla hyväksi kenellekään. Näin siis av-mammojen mielestä.
pidättäytymistä pulssin kohoamisen takia? Syke ei saisi nousta yli jonkun tason, koska silloin hapensaanti ei ole riittävää eikä siten vauvakaan saa riittävästi happea. Itse en ottaisi moista riskiä.
Lisäksi urheilijaäitien synnytysten ei ole todettu olevan yhtään helpompia kuin tavistenkaan, eli se ei ole peruste. Päinvastoin, esim liian tiukat vatsalihakset voivat revetä pahastikin synnytyksessä ja raskauden aikana.
kuin liikunnan harrastaminen. Ratsastus ja kamppailulajit oli muistaakseni ei suositeltavia, mutta muuten saa harrastaa.
mutta aivan törkeän näköistä on! Ei ole varmaan seksikästä kun oman miehen mielestä, tai ehkä jotkut miehet on kiinnostuneita raskaana olevista, mistäs mä tiedän...
Ainoastaan vatsalihakset ja kovat juoksuspurtit olen jättänyt pois. En tajua miksi pitäisi lopettaa liikkuminen, joidenkin ihrakasojen mielenrauhan takia vai? Rv34
en ymmärrä kun Martina toitottaa joka paikassa ettei ole paljon painoa tullut..7kg tähän mennessä..laskettuun aikaan on vielä 2kk ja yleensä paino lisääntyy vasta lopussa:)
Itse tuli esikon raskausaikana vain 5kg paino ja se oli minusta vähän,synnytyksen jälkeen painoin kilon vähemmän kun ennen raskautta..ja en en liikkunut yhtään=)
mikä on hyväksi ja minkä verran pystyy vielä loppumetreillä raskauta liikkumaan. Itsekin vedin aikoinaan lapsiryhmille jumppia ja satuliikuntaa vielä 2 vkoa ennen synnytystä, eikä tehnyt tiukkaa ollenkaan.
ja antavat itsensä lössähtää sen varjolla.
Miksi ihmeessä raskauden takia pitäisi lakata elämästä? Ottakaa nyt hyvät ihmiset huomioon sekin, että hän on varmaan harrastanut liikuntaa vaikka kuinka ja paljon. On aivan eriasia aloittaa liikunta tyhjästä kuin jatkaa totutulla temmolla. Hyvää se liikkuminen vaan tekee ja jos on tottunut liikkumaan, tuntee varmaan oman kroppansa ja osaa kuunnella ettei mene liiallisuuksiin. Ja ihan tunnettu totuus on, että jos äiti on edes kohtuullisessa fyysisessä kunnossa niin synnytys on helpompi ja palautuminen synnytyksestä nopeampaa. Olkoonkin, että liian tiukat vatsalihakset saattavat jopa haitata synnytystä kuten myös liian tiukat lantionpohjanlihakset, mutta harvalla ei huippu-urheilijalla näin on.
kun kerran pystyy.
Lohduttavaa oli noissa kuvissa huomata, että Martinallakin oli reisiin tullut aavistus ylimääräistä. Mutta edelleen hyvännäköinen raskaana oleva nainen.
(Onneksi mulla ei ole yhtään. ;))
Olenko mä ainoa, jonka mielestä on outoa ja säälittävää, että viimeisillään raskaana oleva nainen tanssii jotain seksitansseja? Mulla oli loppuraskaudessa niin iso suojeluvaisto lasta kohtaan, että todellakaan en ois mennyt minnekään äijien eteen kekkuloimaan, että kiihottaako sua tää mun raskausmaha?
Sinänsä ymmärrän tietenkin tän jutun. Marita on oman itsensä brändi, jossa ei ole muuta sisältöä kuin hyvä kroppa. Silloin ei voi muuttua, koska menettää työnsä. Mut mun mielestä surullista. Oishan tossa tyypissä niin paljon muutakin kapasiteettia.
saattaisi innostua viimeisillään raskaana olevan seksitanssista..
Varmaan aika kamalaa, kun elanto pitää repiä seksitanssista ja lööppijulkisuudesta...
Oikea tapa on kulkea Maripaidassa, maata perhepedissä suklaat suussa ja kotoa pois vasta kun lapsi menee riparille!
kyselee tyhmä
Eihän hän voi tehdä mitään oikein ja mikään mitä hän tekee, ei voi olla hyväksi kenellekään. Näin siis av-mammojen mielestä.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/967849?aitolehti_martina