Martina Aitolehti harrastaa liikuntaa edelleen samaan tahtiin kuin aina ennenkin.
Kommentit (24)
jos äippä on hyvässä fyysisessä kunnossa siitä on etua synnytyksessä (näin sanoi lääkärini). Kun muistaa kuunnella omaa kehoa ja liikkua sen mukaisesti miltä tuntuu. Itse käynnistystä edeltävänä päivänä kävin pitkällä kävelyllä ja illalla vielä tein mammajumppaa, sillä tavoin sain itseni rennoksi (käynnistykseen meno jännitti). Olen tosin ennen molempia raskauksiani harrastanut päivittäin liikuntaa monipuolisesti ja peruskunto oli hyvä.
Koittakaa nyt hyvät av-mammat tajuta, että voi olla ihan Marita itse, joka näitä aloituksia itsestään tänne tehtailee. ;)
Olenko mä ainoa, jonka mielestä on outoa ja säälittävää, että viimeisillään raskaana oleva nainen tanssii jotain seksitansseja? Mulla oli loppuraskaudessa niin iso suojeluvaisto lasta kohtaan, että todellakaan en ois mennyt minnekään äijien eteen kekkuloimaan, että kiihottaako sua tää mun raskausmaha?
Sinänsä ymmärrän tietenkin tän jutun. Marita on oman itsensä brändi, jossa ei ole muuta sisältöä kuin hyvä kroppa. Silloin ei voi muuttua, koska menettää työnsä. Mut mun mielestä surullista. Oishan tossa tyypissä niin paljon muutakin kapasiteettia.
liikkuminen on ok ja iloinen asia raskaudenin aikana, mutta tuo itsensä esittely vähän kaksipiippuinen juttu.
Ja ystäväni kävi edellisenä päivänä synnytystä 20km rullaluistelulenkillä. Ja ei se ystävän lapsi oo siitä vammautunut tai tullut mitää muuta vikaa. Joten voi liikkua ja minä ainakin suosittelen sitä.