Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaa korvakipuun?

Vierailija
07.10.2009 |

Minulla on korva kipeä ensimmäistä kertaa elämässäni. Mikä siihen auttaisi parhaiten? Otin jo buranan ja panadolin, ja valkosipulituppo on korvassa. Silti koskee. Onko jotain tehtävissä vielä? Kiitos.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enne oli puuduttavia korvatippoja - niitä ei enää saa muualta (tietääkseni) kuin yliopiston apteekista jonkun apteekkarin oman cocktailin ;)

Kandee kysyä. Vahva särkylääke luulisi auttavan myös. Muinoin mummoni neuvoi laittamaan lämpötyynyn korvaa vasten.

Vierailija
2/8 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaat, että korvaan ei oikeestaan koske enää yhtään.

Ei mut oikeesti.. korvakipu on kamalaa. Ota ihan reilut satsit särkylääkettä ja koita saada unenpäästä kiinni. Onko tulehdus vai ehkä tuulesta johtuvaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähin yliopistonapteekki on yli 30km päässä kun parin kilometrin säteellä on ainakin kaksi muuta apteekkia.

-ap

Vierailija
4/8 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhallettiin tupakansavua. Eli, jos tupakkimiehiä paikalla, niin pyydä hönkimään korvaan ; )

Vierailija
5/8 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko aikaa ei satu, vaan välillä tulee sellanen pistomainen kipu, aivan kuin neulalla tökättäisiin tärykalvoon. Jospa tää tästä aamuun mennessä helpottais.

-ap

Vierailija
6/8 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on auttanut, sillä se vähentää limakalvojen turvotusta.

Vierailija
7/8 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tuulesta johtuvalta. Kunnolla buranaa naamaan (800mg) ja unta :)

Vierailija
8/8 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla jotain heinixiä, tai vastaavaa. Onko se antihistamiini? Otan vielä yhen buranan ja meen nukkumaan. Hyvää yötä.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi