Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka hyvässä kunnossa olet fyysisesti?

Vierailija
07.10.2009 |

Jaksatko juosta? Miten pitkän matkan?

Onnistuuko punnertaminen? Entäs noin muuten?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan juosta yhteen menoon ainakin pari tuntia.

Lihakset on heikommassa kunnossa, mutta kyllä mä yhdestä pumppitunnista ihan kunnialla selviän.

Olin muutama vuosi sitten ihan rapakunnossa, mutta sieltä on noustu. Paino ei ole tosin pudonnut yhtään.

Vierailija
22/27 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksa juosta enkä punnertaa.

Fyysinen kuntoni on heikko, sillä minulla on ms-tauti ja reuma. Ne rappeuttavat ja vievät voimia :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan salilla, penkistä nousee 50kg, jolla teen sarjoja, kyykkään 80kg ja jalkaprässissä menee 120kg. Nuo siis sarjapainoja, ykkösiä en ota. Olen ihan ok kunnossa, olen joskus kyllä ollut paremmassakin.

Vierailija
24/27 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en käy lenkillä kävellen enkä juosten, ajan autolla lähikauppaankin. Silti yhtenä iltana oli pakko saada kaupasta yksi tavara ja sulkemisaika oli käsillä eikä autoa. Joten niinpä juoksin 2km kauppaan eikä edes väsyttänyt. Vähän hengästytti, mutta onko tuo nyt ihme kun edellisestä liikunnasta on kulunu 15 vuotta.

Vierailija
25/27 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla raskauden jälkeen puhjenneita sairauksia, joiden vuoksi en pysty edes kävelemään kuin hidasta vauhtia :(

Vanha hyvä kunto on haikea muisto vain. Tuskin koskaan enää voin käydä juoksulenkillä.

Olkaa onnellisia te, jotka nyt olette terveitä.

Vierailija
26/27 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan salilla, penkistä nousee 50kg, jolla teen sarjoja, kyykkään 80kg ja jalkaprässissä menee 120kg. Nuo siis sarjapainoja, ykkösiä en ota. Olen ihan ok kunnossa, olen joskus kyllä ollut paremmassakin.

vai oliko tää miehen vastaus... mun pitkään salitreeniä ammattilaisen valmennuksessa harrastava ystäväkään ei tee tällaisilla painoilla...

Vierailija
27/27 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oliko tää miehen vastaus... mun pitkään salitreeniä ammattilaisen valmennuksessa harrastava ystäväkään ei tee tällaisilla painoilla...

ja treenaan 4-6krt/vko. Huippukunnossa olin ennen lasten saamista, nyt en enää ehdi treenata yhtä paljon. Ja mies on mulle se ammattilainen valmentaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi