Mihin aikaan nousette aamuisin sängystä, jos ei ole pakko lähteä mihinkään?
Niin että mihin aikaan heräätte vapaa-päivinä?
Nykyinen kumppani makaa sängyssä viikonloppuisin puoliin päiviin. Mä en vaan ymmärrä tuollaista, että nukutaan kellon ympäri. Mä syön jo lounasta kun toinen väsää itselleen aamupalaa.
Onko yleistäkin?
Kommentit (44)
Olen aamuvirkku, joten herään aikaisin. En siltikään arvostele muiden nukkumisia enkä nimittele aterioita.
Kuudelta voi alkaa tekemään dailyjä, joten joskus siinä 6-8 välillä. Kesällä on myös hyvä tehdä aamuisin kun koneet lämmittää kämpän muuten
Noin 8:30-9:00 tulee herättyä! Valvottuakin tulee aika myöhään,koska ns inhottava työelämä ei enää ole riippakivenä häiritsemässä!
Herään noin 7,30 ja nousen sängystä noin klo 8.
Viiden ja puoli seitsemän välillä. Aamupäivä on tehokkainta puuhailuaikaa. Tylsistyisin puoleen päivään nukkuvan kumppanin kanssa.
Noin 12-12.30 herään ja nousen sängystä.
Nukkuminen on ihanaa, tai pelkkä köllöttely, vapaapäivinä. Nousen milloin nousen 9-10:30, harvemmin menee myöhäisemmäksi.
Vaihtelee, välillä herään jo viiden kuuden aikaan, tänään esim 8 jälkeen. Loppuperhe nousee miten nousee.
Eilen ja tänään 6.30. Mulla on neljä vapaapäivää. Aina olen ollut aamu-uninen. Mikä lie nyt😂
04-07 välillä herää joko lapset tai minä ensin ja samantien noustaan. Itse olen aina ollut aamuvirkku ja toisaalta myös vähäuninen.
Riippuu koirista, joskus nekin tykkäävät aamulla nukkua pitempään, mutta joskus haluavat ulos aiemmin. Keskimäärin nousen ylös klo 10-11 välillä viikonloppuaamuisin, ehkä klo 11 on sellainen myöhäisin ajankohta, jolloin nousisin vaikkei olisi koiriakaan.
Tänään nousin puoli seitsemän. En koskaan nuku pidempään kuin klo 9, mieluiten herään ennen kuutta, niin on pitkä rauhallinen aamu edessä.
Yleensä siinä 8.30-10.00. En ole aamuihminen. Tykkään siitä, että saan rauhassa heräillä ja juoda aamukahveja pitkän kaavan mukaan. Yleensä vapaapäivinä kun herään oman rytmini mukaan niin 2h vietän heräämisen jälkeen vain tekemättä mitään, loikoillen, juoden kahvia, sometan. Aivan parasta. Aamuvuoroon kello soi klo 5. Se tarkoittaakin aina sitä, että työpäivän jälkeen olen aivan poikki.
AP, ota rauhassa, vanhemmiten se alkaa heräillä aikaisin aamulla :D.
Nyt on meilläkin minun omat rauhalliset aamuni mennyttä, kun mies änkeää yhtaikaa aamiaiselle.
Neljältä herään joka ikinen aamu. Olen illan torkku ja aamun virkku. Töihin menen aikaisin, enkä halua sekoittaa vuorokausirytmiä edes vapaalla ollessani. 😊
10-12. Olen aina ollut iltavirkku.
Herään 6:45 ilman mitään herätyskelloja ja nousen samantien. Minua ei haittaisi kumppani, joka nukkuu puolillepäivin, mutta hänen on turha kuvitella, että odottelen oman elämäni kanssa heräämistään.