te, jolla on edes jotenkin lihaksikas
tai urheilullinen mies, vaihtaisitteko taviskroppaiseen tai huonokehoiseen?
ei mietitä nyt mitään asetelmaa, vaan kelpaisiko enää reilusti huonompi kroppa?
Kommentit (29)
nyt ei puhuta päästä
vaan pelkästään kropastat. ap
jos kroppa on toisarvoinen asia.
Mun mies on ex-kilpaurheilija, ja mulle on oikeesti ihan sama miltä sen vartalo näyttää. Alan ainoastaan huolestumaan jossain lihomisen vaiheessa hänen terveydestään, mutta mulle on aivan täydellisen sama onko lihaksia vai ei. Jos nyt vaihtaisin miestä, kaikki muut asiat, paitsi vartalon ulkonäkö ratkaisisivat.
miestä, vaikka olisi mitä tahansa. Hyvä kroppa on usein terveyden tai terveiden elämäntapojen merkki.
V-kroppa on esteettisestikin upea. Mahaa saa olla vähän kyllä.
Siihen aikaan minäkin oli x :) Nyt meillä molemmilla on kertynyt vähän elintasoa vyötärölle. Lihaksikas se mies on yhä muuten, urheileekin. Me nautiskellaan elämästä monin tavoin ja iän myötä se vaan alkaa näkyä hieman vyötäröllä.
Ehkä olisi hankalaa, jos mies ei yhtään huolehtisi itsestään, mutta näin on ihan hyvä.
miehellä ja minulla oli kummallakin pyykkilaudat, nyt 35 ja 37-vuotiaina on tullut vähän elintasomahaa kanssa. Mutta silti mieskin on lihaksikkaassa kunnossa, treenaan 3-4 kertaa viikossa
Mies on 45 mutta ei läskiä missään, pyykkilauta näkyy ja lihaksia muutenkin juuri sopivasti. Kuulostaa hirveältä, mutta mun on vaikea kuvitella että hyväilisin kenenkään pehmeää vatsaa...
sait? Onko mielestäsi ihmisen vartalo vaan seksiä varten?
Ihastuin miehessäni hänen älykkyyteensä, mutta myös habitukseen. Pitkä, hoikka ja urheilijan kroppa. Ei siis tod. mikään painonnostaja (yäks), mutta futarin kiinteät kovat reidet ja tiukka peppu, v-vartalo.
Nyt itsellä onkin vähän tekemistä, kun on raskauskiloja vielä (imetän - vauva 10 kk). Kun imetys on loppu, on aika saada omatkin lihakset timmimmäksi.
Mutta kysymykseesi vastaisin että en vaihtaisi.
ja en häntä silloin tuntenut. Nykyän käy salilla ihan muuten vain omaksi ilokseen ja todellakin on aika mahtava kroppa. Jos tuosta miehen kroppa muuttuisi, ei haittaisi. Mutta jos joutuisin joskus uutta miestä etsmään niin en osaisi mitään laihoja ja pieniä edes katsella. Itsekään en ole mikään hentoinen ja pikkuinen, joten haluan että mies on minua isompi :)
tosi lihaksikas mies. Painonnostoa kuntosalilla 4 kertaa viikossa. Peilistä oli mukava itseään ihailla ja taisi nousta päähän jotain...
Tuon miehen jälkeen ei enää lihaksikkaat ole kiinnostaneet. Miehellä pitää olla vähän vatsaa.