Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

te, jolla on edes jotenkin lihaksikas

Vierailija
07.10.2009 |

tai urheilullinen mies, vaihtaisitteko taviskroppaiseen tai huonokehoiseen?

ei mietitä nyt mitään asetelmaa, vaan kelpaisiko enää reilusti huonompi kroppa?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksi ihan muusta kiinni kun toisen kropasta.

Vierailija
2/29 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin luonne ja kokonaisuus ratkaisevat. Mutta kyllä se rehellisesti sanottuna voisi vaikeaa olla, kun oma mies ja häntä edeltäneetkin ovat malliltaan olleet kuin antiikin kreikkalaisia veistoksia ja urheilijoita. ;-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhenee.

Nykyinen on hyvässä kunnossa, mutta vähän alkaa mahaa olemaan.

Mutta tavismiehen kroppa ei sytytä. Jos nyt pelkästä kropasta puhutaan.

Ei tarvitse hirveästi lihaksia olla, kunhan edes vähän.

Vierailija
4/29 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aina jotenkin ällöttänyt, jos huomaan, että mies kiinnittää liikaa huomiota ulkoisiin seikkoihin.

Vierailija
5/29 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nallekarhumiesten perään että hankalaks menis.

Vierailija
6/29 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kovasti pitäisi löytyä kompensaatiota jostakin muusta, jotta vaihtaisin reilusti huonompaan. Kun itsekin harrastan aktiivisesti liikuntaa ja kroppa on sen mukainen.

Vierailija
7/29 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pelkästään kropasta

t. ap

Vierailija
8/29 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnosta niinkään, vaan pään sisältö. Mutta en voi, lötkö, valkonahkainen perusmies ei saa minua syttymään. Olen ehkä sitten pinnallinen. No, ei voi mitään.

Vierailija
9/29 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teitä? Siis noin 35-40v miehellä? Jos muuten kunto ok hyvä

Vierailija
10/29 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään nimessä haluais pienikokoista miestä: siis saa olla hoikka, jos on pituutta ja saa olla lyhyt, jos on edes vähän lihasta, mutta ei siis lyhyt ja luiseva.

Vierailija
11/29 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta syynä siihen on se, että tää nykyinen unelmamies asettaa tavallaan vaatimukset unelmamiehille ylipäätänsä (siis mun mielessä) ja hän on urheilija.

Vierailija
12/29 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en taatusti huolisi enää mitään "taviskroppaa"...

Mieheni on ollut nuorena kilpaurheilija ja kroppa edelleen timmissä kunnossa, kun pitää siitä huolta.

Vierailija
13/29 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toi juttu mahan kanssa, kyllä sen ikäiselläni miehelle hyväksyn, siis pienehkön. Olen 38-vuotias, ja tämän ikäisen miehen on vaikea pitää kroppa ihan pyykkilautana, varsinkin jos on kroppatyypiltään endomorfiin päin oleva.

Pitää tässäkin miettiä realiteetteja, haluan kyllä kehoaan hyvässä kunnossa olevan miehen. Mutta pieni vapaus nelikymppiselle.

Itse harrastan paljon liikuntaa, ja olen urheilutaustalla, kansallisella tasolla kilpaillut nuorempana monta vuotta. Mutta silti tuntuu, että on vaikeampaa pitää hyviä linjoja kuin ennen :)

Vierailija
14/29 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes yläkropan pitää olla kunnossa

Vierailija
15/29 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ehdoin tahdoin menisi vaihtamaan huonompikroppaiseen. Tämä kommentti siis siksi, että tässä ei pitänyt pohtia mitään asetelmaa :)

Mun mielestä on tärkeämpää, että kunto on edes kohtuuhyvä. Toisaalta huono kunto ja hyvä&lihaksikas kroppa harvoin kohtaavat samassa ihmisessä ja toisinpäin.

Vierailija
16/29 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen oli taviskroppainen ja seksi ei hänen kanssaan koskaan oikein kunnolla sytyttänyt. Nykyisen kans halut ihan toista luokkaa :) En voi mitään. Olen esteetikko ja on ihana katsoa kaunista, sopusuhtaista ja lihaksikasta miehen vartaloa. Muutenkin ja muulloinkin kuin seksi mielessä...

Vierailija
17/29 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä, että jokin muukin "ymmärtää", että kyse ei ole pelkästä pinnallisuudesta. Vaan kyllä lihaksia omaava ja ruskettunut mies on vaan todella jotain.

Oma mies on hyvässä kunnossa, tosin jalat luikut, johtuen vanhasta onnettomuudesta, ei pysty treenaamaan niitä.

Vierailija
18/29 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sellainen 190 cm pitkä ja olutpullovartaloinen. Eipä sytyttänyt sitten kuitenkaan samalla tavalla kuin tämä vähän reilu 170 cm entinen painija (eli kroppa minun silmääni erinomainen).

Eli ööööö, en vaihtaisi takaisin. Entinen mies oli muuten DI ja nykyinen se paljon parjattu duunari :)

Vierailija
19/29 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin laiha kroppa. Pahin on kyllä löllyävä. Tiukat käsivarret, jäntevät reidet, hyvät pohkeet ja pieni peppu. Se vaan maistuu...ja kyllä vaikuttaa seksiin ja haluihin!

Eli en ottaisi taviskroppaista!

Vierailija
20/29 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vartalo on karmea. Pitkät raajat, kapeahkot hartiat ja pullamaha...yak. Eli en!