Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienet sormikkaat, mistä saa??

Vierailija
07.10.2009 |

Minulla on 8 vuotias lapsi, jolle ostin silloin aikoinaan sellaisia ihan pieniä sormikkaita, vaan en muista mistä!

Nyt haluaisin vastaavia vuoden vanhalle pojalleni. Olivat sellaisia tosi pieniä ja venyviä, joten istuivat hyvin käteen. Mahtaakohan niitä saada enää mistään??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan ihan marketeistakin

Vierailija
2/8 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko niitä puuvillaisia, jotka jäävät lerpattaan, jos ovat liian isot? En löytänyt noita pikkuisia venyviä h&m:ltä, vaikka kävin katsomassa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

löydä marketeista, H&M:stä tai Lindexiltä. Itse löysin pieniä, venyviä sormikkaita 2v tytölle Name It:n mallistosta. Eli sellaseen liikkeeseen vaan mikä myy ko. merkkiä, tässä tapauksessa kyseessä oli Nicky&Nelly.

Vierailija
4/8 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saat vaan yhdet siihen hintaan kuin h&m:ltä kolmet ja meillä ainakin reikiintyy aika nopeasti kun hampaiden avulla riisuu :(

Vierailija
5/8 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden ikäisellä pienet ja venyvät sormikkaat.

Vierailija
6/8 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myydään, eli tosi kivat just 1-3 vuotiaalle. olen sieltä ostanut kymmenittäin noita. eli venyy ja paukkuu.

Vierailija
7/8 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 2,95 mutta tosi usein saa 1-1,50 eurolla pari.

Vierailija
8/8 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin pari viikkoa sitten tuollaisia 2-vuotiaalle tytölleni Helsingistä Itäkeskuksen Stadiumista ja sattuivat vielä olemaan tosi hyvässä tarjouksessa. Kolmen parin pakkaus maksoi vain pari euroa. Niitä oli sekä tyttöjen että poikien väreissä.