Pienet sormikkaat, mistä saa??
Minulla on 8 vuotias lapsi, jolle ostin silloin aikoinaan sellaisia ihan pieniä sormikkaita, vaan en muista mistä!
Nyt haluaisin vastaavia vuoden vanhalle pojalleni. Olivat sellaisia tosi pieniä ja venyviä, joten istuivat hyvin käteen. Mahtaakohan niitä saada enää mistään??
Kommentit (8)
Tarkoitatko niitä puuvillaisia, jotka jäävät lerpattaan, jos ovat liian isot? En löytänyt noita pikkuisia venyviä h&m:ltä, vaikka kävin katsomassa..
löydä marketeista, H&M:stä tai Lindexiltä. Itse löysin pieniä, venyviä sormikkaita 2v tytölle Name It:n mallistosta. Eli sellaseen liikkeeseen vaan mikä myy ko. merkkiä, tässä tapauksessa kyseessä oli Nicky&Nelly.
mutta saat vaan yhdet siihen hintaan kuin h&m:ltä kolmet ja meillä ainakin reikiintyy aika nopeasti kun hampaiden avulla riisuu :(
vuoden ikäisellä pienet ja venyvät sormikkaat.
myydään, eli tosi kivat just 1-3 vuotiaalle. olen sieltä ostanut kymmenittäin noita. eli venyy ja paukkuu.
siis 2,95 mutta tosi usein saa 1-1,50 eurolla pari.
Minä ostin pari viikkoa sitten tuollaisia 2-vuotiaalle tytölleni Helsingistä Itäkeskuksen Stadiumista ja sattuivat vielä olemaan tosi hyvässä tarjouksessa. Kolmen parin pakkaus maksoi vain pari euroa. Niitä oli sekä tyttöjen että poikien väreissä.
ja varmaan ihan marketeistakin