Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos säästöjä alle 4000e, kannattaako laittaa edes pankkiin?
31.12.2008 |
kun niitä ei vuositolkulla kuitenkaan säästellä..
onko siis rahallista hyötyä pitää rahoja pankissa? vielä ei ole penniäkään säästössä, mutta tarkoitus vuoden sisällä säästää ko summa
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tottakai kannattaa laittaa raha sinne missä se jotain tuottaa. Siis joko tavalliselle tilille jossa korot pankista riippuen 2,5-4 % tai sitten etsiä jokin rahastosijoitus. Niissä tosin menee myös kuluja.
Itse olen käyttänyt molempia vaihtoehtoja.