Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka menettäneet ruokahalunsa tyystin raskaana?

Vierailija
31.12.2008 |

Mun on pakko muistaa syödä, koska muuten ei tule edes ruoka mieleen. Mulla ei ole pahaa oloa, mutta ruoka ei vaan maistu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se ikuinen nälkä on aina kadonnut raskauduttuani.... Ei sillä etteikö mulle maistuis, mutta oikeaa nälkää mulle ei koskaan tule raskaana :D

Eli "joutuu musitamaan" koska sitä onkaan viimeksi syönyt

Vierailija
2/7 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalisti varain hyvällä ruokahalulla varustettu mutta nyt raskausaikana ei oikein eväät uppoa. Annoskoot ovat kummasti pienentyneet ja monet ruuat ällöttävät. Olenkin laihtunut tässä ekan 15 raskausviikon aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuraskaudesta teki mieli syödä.Nyt rv 30 alkamassa ja ei maistuisi oikeastaan mikään. Pitääkö sitä väkisin syödä, niinpä kai. Aika uusi olotila tällaiselle pullerolle ;)

Vierailija
4/7 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se ikuinen nälkä on aina kadonnut raskauduttuani.... Ei sillä etteikö mulle maistuis, mutta oikeaa nälkää mulle ei koskaan tule raskaana :D

Eli "joutuu musitamaan" koska sitä onkaan viimeksi syönyt

Vierailija
5/7 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varsinainen syöppö normaalisti, mutta nyt ei maita ruoka. Pystyn syömään vaan hedelmiä ja jugurttia. Aluksi kun huonovointisuus alkoi, mun oli pakko syödä, koska se auttoi huonoon oloon. Nyt on NIIN huono olo, että oksennan kaiken mitä väkisin syön. Kohta en pysty enää syömään banaania kun olen sitä niin monta kertaa oksentanut. Onneks iltaisin vähän helpottaa, mutta silloinkin tekee yleensä mieli vain näkkäriä tms. Olen laihtunut viikossa 2 kiloa.

Lisäks tää vaikuttaa mun mielialaan. On alkanut masentaa ja muutenkin ahdistaa tää raskaus kun on niin huono olo koko ajan. Tämä on kyllä ensimmäinen ja viimeinen lapsi jonka teen :)

Vierailija
6/7 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin vihkoon ylös syömiset ja kellonajat. Söin 5 kertaa päivässä vaikka ei ollut nälkä. Vauvan synnyttyä ei ruoka siltikään maistunut, ei ihme että imetyskin tyssäsi kun en muistanut syödä!

Vierailija
7/7 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tehnyt mieli mitään ja mikään ei maistunut miltään. Painoa tuli 1.5kg koko raskauden aikana lisää. -12kg näytti vaaka kun synnytyksestä oli viikon verran.

Vieläkään ei ole maku- ja hajuaisti palannut entiselleen vaikka vauva on jo 4kk. Nyt kyllä syön, kamala nälkä koko ajan imetyksen takia mutta ruuista puuttuu edelleen maku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi