Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
lmiöstä nimeltä "ketjun tappaminen"
31.12.2008 |
Huomasin, että olen tänään tappanut pari ketjua. Tätä ennen en muista, että milloin olisin viimeksi tehnyt niin. Se oli varmasti joskus, kun olin vielä aloittelija av:lla. Mikähän mussa on nyt vikana? Sekö että ostin lapselleni reimatecit? Olin nro 12. ehkä tapetussa ketjussa...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kaikki ketjut kuolee jossain vaiheessa, ja se on vaan tuurista kiinni kuka saa viimeisen sanan. ;-)
Älä huoli, äläkä ikinä ota henkilökohtaisesti. Joskus kaikki on vaan sanottavansa sanoneet.