Tupakoitsijat ovat tyhmiä.
Aivan oikein, että hölmöjen riippuvuutta ja sen harjoittamista rajoitetaan tässä yhteiskunnassa. Jos on niin yksinkertainen että aloittaa koko touhun (yleensä heikko itsetunto teininä), niin saakin mennä maan alle röökaamaan.
Mielestäni tupakkasairaudet ovat itseaiheutettuja, enkä halua, että verorahojani käytetään tuollaisten pässien hoitamiseen.
Kommentit (43)
mä lähen tupruttelemaan tohon parvekkeelle...
Aivan oikein, että hölmöjen riippuvuutta ja sen harjoittamista rajoitetaan tässä yhteiskunnassa. Jos on niin yksinkertainen että aloittaa koko touhun (yleensä heikko itsetunto teininä), niin saakin mennä maan alle röökaamaan.
Mielestäni tupakkasairaudet ovat itseaiheutettuja, enkä halua, että verorahojani käytetään tuollaisten pässien hoitamiseen.
Olen yleensä pitänyt itseäni suvaitsevaisena ja fiksuna ihmisenä - ainakin papereiden perusteella sitä myös olen - mutta tupakoitsijoita ylenkatson ihan suoraan. Naurettavampaa ja typerämmän näköistä touhua saa hakea! Ja se haju, huh! Että voikin iso ihminen olla tyhmä. Hukkaan heitettyä rahaa. En ymmärrä en.
Olen yleensä pitänyt itseäni suvaitsevaisena ja fiksuna ihmisenä - ainakin papereiden perusteella sitä myös olen - mutta tupakoitsijoita ylenkatson ihan suoraan. Naurettavampaa ja typerämmän näköistä touhua saa hakea! Ja se haju, huh! Että voikin iso ihminen olla tyhmä. Hukkaan heitettyä rahaa. En ymmärrä en.
He eivät välttämättä haluaisi tupakoida, mutta he eivät myöskään voi lopettaa sitä. Itse en tupakoi.
Taidat itse ap olla VÄHÄN tyhmä..:)
tuota ihan hyvän koulutuksen käyny vaikka röökasin sen 10 vuotta eikä tuo tehnyt minua sen tyhmemmäksi.
Nyt vaan lopetin kun sain kuulla olevani raskaana eikä tuota röökiä teekään mieli enää eikä ollut mitään hirveämpiä oireitakaan.
Mitens alkoholismi tai muu päihderiippuvuus, ylipaino ja sen seurauksena sokeritauti ym, entäs anoreksia. Meitä on niin moneen junaan.
ps. itse en tupakoi, mutta en kyllä tuomitsekaan
He eivät välttämättä haluaisi tupakoida, mutta he eivät myöskään voi lopettaa sitä. Itse en tupakoi. Taidat itse ap olla VÄHÄN tyhmä..:)
et taida olla ihan täysjärkinen itsekään...
kummaa argumenttia, yksinkertaista, kuin joku 15vee. onhan tupakointi tyhmää ja tyhmää on kun sen aloittaa ja lopettaminne on vain kiinni itsekurista. tyhmää on ei muuta. menee henki ja rahat, mut eipä se mua koske, piti vaan kommentoida.
itse pidän kyllä vielä tyhmempänä alkoholin kanssa läträäjiä, ja niitä, jotka ei osaa relata ja pitää hauskaa ilman sitä.
kertoa sukulaisestani näihin "tupakoivat ovat tyhmiä" -kommentteihin:
Nyt jo edesmennyt sukulaismieheni oli ketjupolttaja. Ehti poltella n. 60 vuotta. Hän teki pitkän uran Oulun yliopistolla historian professorina ja tunnettiin rasittavuuteen asti älykkäänä miehenä.
Mutta kun hän oli tupakoiva ihminen, niin pakkohan hänen oli olla keskimääräistä tyhmempi jannu, vai kuinka? Ainakin av-mammojen mielestä. Että teidän kanssa...
Ajatella jos kukaan ei Suomessa tupakoisi, niin ketä te sitten ylenkatsoisitte ja saisitte itsenne ylentää? Ai niin, onhan vielä ne lihavat.
mutta mielummin haistelen sitä tupakansavua sillon tällön ohimennen kun kattelen juovuksissa olevia, pelottavasti käyttäytyviä ihmisiä. Aika harvoin ( jos koskaan ) olen kuullut että joku nikotiinipöllyssä olisi esim. tappanut jonkun...
Mun puolesta ajetaan maan alle tupakoitsijat sekä alkoholin käyttäjät. On se kumma, että miksi näiden myyntiä ei lopeteta suomessa. Musta on tekopyhää puhua näiden asioiden terveysvaikutuksista ja ihmisten syyllistämisestä samalla kun sitä myydään kaupoissa. Mut tyhmempikin tietää miksi sitä ei kielletä....
Mutta vaikka olisi Nobelisti, niin tupakkamielessä äijä oli tyhmä kuin saapas. Aloitti eikä älynnyt lopettaa. Itsekurin puutetta ja tyhmyyttä, sitä se on. Toisekseen, hyvä muisti ei aina ole merkki älystä.
Ja kyllä, lihavuus on myös itsekurin puutetta, mutta siitä ei tarvitse muiden kärsiä pilaantuneen hengitysilman, haisevien vaatteiden, astman tai sikiövaurioiden muodossa.
Polttakaa, polttakaa!
Valtio tarvitsee teitä, kuolette huomattavasti nuorempina ja eläkerahoja säästyy valtavat summat.
Tupakkaverokin tuottaa aivan simona rahaa.
Itse en tietenkään polta -naureskelen vaan kun tervakeuhkot syöpineen kupsahtelevat ympäriltä.
on tilastollisesti nykyään hyvin työväenluokkaista mutta kovin kalliiksi se ei yhteiskunnalle tule. Tupakoikaa ihan rauhassa.
http://www.iltalehti.fi/terveys/200810068379693_tr.shtml
Mutta vaikka olisi Nobelisti, niin tupakkamielessä äijä oli tyhmä kuin saapas. Aloitti eikä älynnyt lopettaa. Itsekurin puutetta ja tyhmyyttä, sitä se on. Toisekseen, hyvä muisti ei aina ole merkki älystä.
Ja kyllä, lihavuus on myös itsekurin puutetta, mutta siitä ei tarvitse muiden kärsiä pilaantuneen hengitysilman, haisevien vaatteiden, astman tai sikiövaurioiden muodossa.
Samoin esteettinen haitta :) .
ei ne kaikki kuole keuhkosyöpään...
ei kaikille röökaajille tule mitään syöpiä sun muita.
on ihan totta jos ottaa viinilasin päivässä ja jotkut jotka polttaa tupakkaa niin ovat ihan vanhoiksiki eläneet
kouluja on käyty just sen verran, että ollaan opittu kirjoittamaan (ehkä?).
No, luonnollisen poistuman kautta.....
nikotiini aiheuttaa voimakkaamman riippuvuuden kuin heroiini.
Vittu te av:n ämmät kyllä ootte niin saatanan tyhmiä että alta pois. Keskustelun taso on ihan mahtava. Hyvästi, idiootit.
odottakaa lastenne teini-ikää. Ainakin muutaman teistä lapsi jää tupakkaan todennäköisesti koukkuun. Siinähän sitten ihmettelette :) . Se, että olette mielestänne niin älykkäitä, parempaa sakkia jne. ei poista sitä tosiasiaa, että nikotiini koukuttaa nopeasti, ja teidän lapsenne voi olla seuraava uhri. Todennäköisesti tuo ylenkatsominen saattaa lisätä kokeilunhalua :) .
Onneks mä olen tyhmä, niin en osaa sitä edes surra :)