Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsijat ovat tyhmiä.

Vierailija
06.10.2009 |

Aivan oikein, että hölmöjen riippuvuutta ja sen harjoittamista rajoitetaan tässä yhteiskunnassa. Jos on niin yksinkertainen että aloittaa koko touhun (yleensä heikko itsetunto teininä), niin saakin mennä maan alle röökaamaan.

Mielestäni tupakkasairaudet ovat itseaiheutettuja, enkä halua, että verorahojani käytetään tuollaisten pässien hoitamiseen.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nikotiini aiheuttaa voimakkaamman riippuvuuden kuin heroiini."

Vierailija
2/43 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan sulla on jotain faktaa on olla, koska voit sen niin voimallisesti torjua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan sulla on jotain faktaa on olla, koska voit sen niin voimallisesti torjua.

"Perustele miksi se on naurettava väite, kiitos."

Heroiini riippuvuudeltaan samaa luokkaa kuin nikotiini, mut vierotusoireet silti eriluokkaa.

Heroiinin vieroitusoireita ovat mm. kivut, pahoinvointi, kuume, vapina, kouristukset, hikoilu ja vilunväristykset. Vieroitusoireiden ollessa voimakkaimmillaan käyttäjä saattaa kokea pahoinvointia, ripulointia, vatsakipuja ja oksentelua, joita seuraa monesti unettomuus, depressio ja ruokahalun puute.

Mitkäs ne nikotiinin vieroitusoireet olivat???

Yleisimpiä vieroitusoireita ovat ärtyisyys, kärsimättömyys, tupakanhimo, levottomuus, keskittymisvaikeudet, univaikeudet, päänsärky sekä makean himo ja lisääntynyt ruokahalu.

mut et sä voi näitä edes toisiin verrata :)

että ois muka nikotiinilla voimakkaammat riippuvuudet!

höpölöpö..

kerro toki itse oma näkemyksesi kun vedät kumpaakin kiitos.

Vierailija
4/43 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, jos tupakka lasketaan päihteeksi, silloin päihteeksi voidaan ihan yhtä hyvin laskea kahvi ja suklaakin, molepien on nimittäin todettu vaikuttavan aivokemiaan.

Nikotiinin vertaaminen heroiiniin on vähän hölmöä.

Ihminen on fyysisesti "addiktoitunut" ilmaan ja ravintoon ja moneen muuhun asiaan (jos ei saa happea tulee aika pahat vieroitusoireet :)

Vierailija
5/43 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tupakkasairaudet ovat itseaiheutettuja, enkä halua, että verorahojani käytetään tuollaisten pässien hoitamiseen.

Mutta olen samaa mieltä kanssasi. Samoiten kuin huumeiden, alkoholin ja läskin takia tulleita sairauksia en halua joutua maksamaan. Jokainen joka on "hölmö" jollakin näistä tapaa, niin maksakoot itse, niinkuin toivottavasti maksoi "huvinsakin"

Vierailija
6/43 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

satuttaa ihmisiä mutta koska toisen lyöminen on pahoinpitelyä ja rangaistava teko, niin he pahoinpitelevät vainoamalla tupakoitsijoita muilla keinoin.

;( pahoja ihmisiä haluavat vain aiheuttaa pahaa mieltä tupakoitsijalle, jolla on jo muutenkin niin ankeaa.. :(

Vierailija
7/43 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tässä on suuri ero äskettäin tupakoimaan aloittaneiden ja esim. sotien jälkeen tupakoinnin aloittaneiden kesken. Aiemmin tupakoinnin vaaroista ei vielä ollut samanlaista (julkista) tietoutta kuin nykyään.

Hyvin mielenkiintoinen aihetta käsittelevä teos on professori Erkki Aurejärven kirja Erään murhan antatomia: Suomalainen tupakkatuomio. Suosittelen lämpimästi!

Vierailija
8/43 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tupakoitsijat ei tietenkään ole tyhmiä, tyhmä joka sellaista väittää. Itse en tupakoi, kerrottakoon. Tupakoitsijat maksavat röökeistään melkoisen kovat verot. Nyt kun on tulossa tämä täysin savuton Suomi (heh), niin mistä nuo verorahat repäistään?

Vierailija
9/43 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinasin sortua kunnon tupakoitsijaksi..onneksi en sortunut. Nyt ei ole tullut poltettua vuosiin =) Meidän 4v tyttö aina tokaisee tupakanhajun haistaessaan isosti: "äiti taas täällä haisee tosi pahalle". En todellakaan haluaisi, että oma lapseni joutuu haisteleen moisia myrkkyjä ulkona kulkiessaan :(

Vierailija
10/43 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on tyhmää väittää että tupakoitsijat ovat jotenkin keskimäärin typerämpiä. Suurin osa ihmisistä on (ainakin tällä logiikalla, että typerät päätökset elämässä tekee idiootin) ihan vitun pässejä.. mua ei kiinnostais verorahoillani maksaa yhtään kenenkään sairauksia, ei muiden tupakoitsijoiden (itse tupakoin juu, ja kyllä oon myös idiootti, mutta tuskin siks että tupakoin), ei itsekurittomien laiskojen läskiperseiden, tai kenenkään oli ne sairaudet sitten itseaiheuttuja tai ei... Hohhoi ihmiset.

Vierailija
11/43 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt valitettavasti löytänyt tähän mitään lähdeaineistoa, mutta tupakointi todella tyhmentää eli vaikuttaa aivoihin jollain tavalla ja ihan mitattavasti "hidastaa" niiden toimintaa.

Mun mielestä niin kauan kun on lapseton, on oma asia, mitä terveydelleen tekee, mutta tupakoivat vanhemmat saavat mun veren kiehumaan. Jos ei omien lastensa terveyden takia löydy sen vertaa itsekuria, että lopettaisi, on yksinkertaisesti itsekäs luuseri, joka ei ole ansainnut lapsiaan.

Vierailija
12/43 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt pääsi nauru. onneksi unettomuus pikkulapsi vaiheessa ei tyhmennä;) myönnän polttavani yhden illassa vaikka lapsia onkin, se ei tee yhtään mitään kellekään että käyn ulkona kun lapset nukkuvat. itsekään en sitä ymmärrä että raskaana oleva, imettävä, lasten kanssa ulkoileva vanhempi vetelee sauhuja lasten kustannuksella.

Vierailija
13/43 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltikin se on tulevaisuudessa pienempi tappaja kuin ylipaino.

Nyt vasta aletaan saamaan tupakoinnista tutkimustulosta, 10-20 vuoden päästä lisäaineista ja transrasvoista.

Kannattaa pitää mielessä, että kohtuus kaikessa on paras. Pari tupakkaa viikossa on nautintoaine, joten ei se vielä tapa.

Vierailija
14/43 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ilmeisesti se kotiäitiyskin ja pahasti.

On toki kyseenalaista aloittaa kyseinen tapa, mutta ihmisiä täällä vaan ollaan. Ei ehkä kannata olla niin tuomitseva...Sekun voi osua omaan nilkkaan.

Vierailija
15/43 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivotyötä tekevän ei kannata tupakoida, Michiganin yliopistossa valmistunut tutkimus viestii. Pitkäaikainen sauhuttelu näyttäisi sen mukaan yhdistyvän hitaampaan järjenjuoksuun.

Tupakan tyhmentävästä vaikutuksesta saatiin merkkejä tutkimuksessa, jonka alkuperäisenä tarkoituksena oli alkoholin haittavaikusten selvittäminen. Sen ohella, että alkoholismi odotusten mukaan oli yhteydessä ajattelutoimintojen ongelmiin, ilmeni niitä myös sellaisilla vertailuryhmän jäsenillä, jotka alkoholin sijaan olivat pelkän tupakan orjia. Muisti, ongelmanratkaisukyky ja älykkyysosamäärä olivat heikentyneet etenkin niillä, jotka olivat tupakoineet jo vuosien ajan, yliopisto raportoi.

Vierailija
16/43 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksia tietenkin aina löytyy, mutta useimmat tupakoitsijat ovat myös sivistymättömiä ja matalasti koulutettuja. Lapsensa tupakansavulle altistavat ovat tämän lisäksi ilmeisesti vielä tyhmiäkin, sillä kukaan ei voi nykyaikana olla tietämätön tupakan vaaroista varsinkin kasvavalle lapselle ja vauvalle.

Ostakaa nikotiinipurkkaa tai -laastaria ja menkää johonkin lopetustukiryhmään.

Vierailija
17/43 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keuhkosyöpään voi kuolla, vaikkei olisi koskaan edes tupakkaa polttanutkaan, että repikää siitä.

Ja passiivinen tupakointihan se kanssa on todella vaarallista, joten jeesustelkaa jeesustelkaa.

Vierailija
18/43 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakaan en tunne tupakoivaa, joka nyt oikeasti olisi tyhmä.. Tupakointi itsessään on kyllä tyhmää ja vähintäänkin yhtä tyhmää on jokailtainen viinin/siiderin/oluen/lonkeron tissuttelu puhumattakaan kovemmista ja laittomista aineista..

Kyllä ne verorahat taitavat enemmänkin mennä tuonne narkkareidin,juoppojen,somaleiden ynnä muiden laiskureiden hyödykdi, eiköhän me tupakoijat, jotka lopulta (ehä?) syöpään sairastuvat olla pienin paha niiden rinnalla... Ja minun pappani kuoli keuhkosyöpään, vaikka ei ikinä ollut tupakkaa edes maistanut, mutta niihin aikoihinhan oli normaalia polttaa sisällä vaikka vauva kainalossa...

Vierailija
19/43 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuumeessa... =)

43

Vierailija
20/43 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka ja liiallinen alkoholi heikentävät terveiden aivojen muistia. !!

hahaa... kummasti poltin kymmenen vuotta ja vetelin sitä alkoholia myös niin tuona aikana sain kaksi ammattia ja on hyvä työpaikka.

Ei se aina mene niin että se tyhmentäisi niin selvästi jotta ihmisistä tulisi älyllisesti vajaita :)

Nyt tosin on lähtenyt sekä tupakaa että alkoholi raskauden takia enkä usko aloittavani jälkeenkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan