Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukumies vai raksamies?

Vierailija
06.10.2009 |

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samantekevää - raksa- tai pukumies, kunhan on muuten hyvä tyyppi.

Mutta olen joutunut nöyrtymään ja toteamaan, että parempi on meidän kunkin pysyä omassa sosiaaliluokassaan.

Olen itse ns melko hyvistä oloista ja ilman muuta ajattelin, että kun minä kerran ajattelen ja myös toimin tasa-arvoisesti, ei ongelmia syntyisikään, kun aloin seurustella hieman huonommista lähtökohdista ponnistelleen miehen kanssa.

Ei taida onnistua - sillä miten kukaan jaksaa päivä toisensa jälkeen tsempata tuon raksamiehen itsetuntoa paremmaksi,

kyllä taidan taipua etsimään itselleni seuraavaksikin pukumiehen, jos tämä nykyinen jostain syystä häviäisi kuvioista

Vierailija
2/47 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistolla se on pukumies, raksalla raksamies. Insinööreistä on siis moneen menoon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaatteilla väliä kunhan on älykkö ja osaa seksin lisäksi keskustella.

Vierailija
4/47 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuinmaassani raksatoita tekevat koyhat ja vaille koulutusta jaaneet; tummia, lian peitossa, alipalkattuja. Osa heista slummialueelta.

Asun Etela-Amerikassa.

Vierailija
5/47 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani kuhisee nyt laajennustyömaalla olevia raksamiehiä omien pukumiestemme seassa ja on vaikea kuvitella miksi kukaan valititsisi sellaisen raksalaisen.

Käytös raksamiehillä on jotenkin niin kuvottavaa. Se viheltely varsinkin on naurettavaa ja ne törkeät vitsit meille aivan tuntemattomille ihmisille. Työpaikkamme miehet ovat valittaneet, että heitä inhottaa kun raksamiehet käyttävät meidän sosiaalitilojamme (=WC) kun kukaan rakenaja ei kuulemma pese käsiään vessassa asioinnin jälkeen.

Kotoakin löytyy onneksi pukumies, nyt tosin makoilee sohvalla lököhousuissaan ;) .

Vierailija
6/47 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hienhajuisia, koulussa huonosti pärjänneitä niljakkeita. Valintani on tietenkin komea, älykäs, hyväntuoksuinen, kohtelias ja hyväpalkkainen pukumies... niin kuin mulla kotona on.

siis varmaankin löytyy joka lähtöön raksamiehiäkin, mutta tuo kuvaus ei kyllä päde kaikkiin.

Tiedän useamminkin erittäin hyvin tienaavan "raksamiehen" eli yritys menestyy ja rahaa tulee ja lisäksi ainakin tuo oma tuoksuu ja näyttää erittäin hyvältä.

Niin ja kyllä se älykkyyttä vaatii ja hyvää itsetuntoa johtaa ja pyörittää omaa menestynyttä yritystä vaikkakin sitten raksayritystä ; )

Vierailija
7/47 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksa.

puku on ällö

Vierailija
8/47 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin iso pomomies, ettei joudu mitään pukua enää käyttämään. Alaiset vaan joutuu!

Raksamies - ei ikinä.

Vierailija
9/47 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pukumies on ekonomi. Osaa laskea rahaa ja on ymmärtänyt, että raksalle kannattaa palkata joku muu...

Vierailija
10/47 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti valtaosa tuntemistani raksamiehistä on huonosti käyttäytyviä, sivistymättömiä, eivätkä ulkoisesti muistuta todellakaan mitään ruskettunutta, lihaksikasta asfalttiurosta. Häthätään Axea kainaloon ja menoksi, hyh!

Oma pukumieheni pukeutuu virka-aikaan aina siisteihin vaatteisiin, yleensä siis pukuun. Pukukin voi olla oikeasti seksikäs, ei todellakaan mikään löpö ja kaiken peittävä. Ja kun mieheni tulee kotiin, niin puku laitetaan siististi kaappiin ja tilalle astuu raksamies, onneksi vain ulkoisesti. Uudessa omakotitalossa kun riittää puuhasteltavaa ( niin ja pukumieheni on itse rakentanut talomme ).

Minä vain satun liittämään pukumieheen sivistyneisyyden, käytöstavat ja riittävän toimeentulon.

Vierailija
11/47 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan 7 vee raksamiehen kanssa ja sain tarpeekseni ko alan ihmisistä koko elämäkseni. Nyt 20 vuotta pukumiehen kanssa sen jälkeen avioliitossa olleena voin sanoa, että en koskaan enää ikinä alkaisi olemaan raksamiehen kanssa. Nevö!

Käytöstavat, puhetyyli ja jutut, kaveripiiri, jatkuva työvaatteiden pesu, haju, yleinen sivistystaso jne jne. Kaikki persiillään. Yök.

Vierailija
12/47 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oikeastaan metallimies, sellaisen jo omistankin! Mmm... ;)

Vierailija
13/47 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisko sellasen yhdistelmän, kiitos?

Vierailija
14/47 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on miehekkäämpi tuoksu alapäässään.

Vierailija
15/47 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistan jo :))

Vierailija
16/47 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheisiin hetkiin raksamies,mutta kumppaniksi pukumies

Vierailija
17/47 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sellainen jo onkin

Vierailija
18/47 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kun itsellä onkin.

Mutta yleensäkin tykkään Miehekkäistä Miehistä ja koen näiden "raksamiesten" olevan miehekkäämpiä kuin valkokätiset pukumiehet :)

Tosin on totta sekin, että juhliin pukeudutaan juhlien vaatimalla tavalla, ja kyllä vaan raksamies on syötävän seksikäs kunnon puku päällä :)

Vierailija
19/47 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikioma sellainen

Vierailija
20/47 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten se se on kai sitten :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi