Pukumies vai raksamies?
Kommentit (47)
Sellainen kun itsellä onkin.
Mutta yleensäkin tykkään Miehekkäistä Miehistä ja koen näiden "raksamiesten" olevan miehekkäämpiä kuin valkokätiset pukumiehet :)
Tosin on totta sekin, että juhliin pukeudutaan juhlien vaatimalla tavalla, ja kyllä vaan raksamies on syötävän seksikäs kunnon puku päällä :)
mullakin raksamies ja on kyllä puku päälläkin ah niin seksikäs -nam.
Miehen pitää olla mies, eli pukumieskin voi olla ok, jos on karismaatinen, usein vaan pukumiehet on liian hmm. "sileitä" mun makuun. Siis huono ryhti, valkoinen iho, naismaiset kädet ja eleetkin. Sellainen perus konttori norde -ei ei ei
löytyy kotoa ja kelpaisi muillekin.
Siis huono ryhti, valkoinen iho, naismaiset kädet ja eleetkin. Sellainen perus konttori norde -ei ei ei
Tämmönen mielikuva kannattaakin pitää niin raksamiehille riittää naisia ;)
Meillä vääntöä tuosta miehen kanssa. Tykkää puvuista, vaikkei niitä työnpuolesta käytä. Ok, jossain häissä ja hautajaisissa puvut ihan "pakolliset", mutta liian sliipattuja mun makuun. Yyh. En vaan lämpele mustille löysille housuille ja kaiken peittävälle takille.
Kyllä es remppahaalaritkin on paremmat :P Puvun housut ja takki peittää vaikka miesten hyvännäköiset peputkin alleen.
en oo ikinä ollu sliipattujen pukumiesten perään..
Välillä tuolla on töissä puku ja parta siististi ajeltu ja välillä mustat farkut, huppari ja kunnon sänki. Monipuolisuus kunniaan :)
akateeminen hipsteri mieluiten - kiitos!
siis raksamies joka osaa myös pukeutua tarpeen vaatiessa! ;)
Mutta yleensäkin tykkään Miehekkäistä Miehistä ja koen näiden "raksamiesten" olevan miehekkäämpiä kuin valkokätiset pukumiehet :)
Mulla on pukumies, joka konservatiivisessa (kansainvälisessä) yrityksessä joutuu usein pukeutumaan pukuun. On kuitenkin kaikkea muuta kuin valkokätinen, hintelä nörtti! Harrastaa moottoripyörien rassausta ja remonttihommia vapaa-aikana, joten kädet on kaikkea muuta kuin valkoiset ja naismaiset.
Mutta jos pukumiehellä ap tarkoittaa koulutettua, hyväkäytöksistä miestä, joka on älykäs, herkkä, miehekäs, ymmärtää tasa-arvoasioita ja huolehtii perheestään, niin otan mieluummin sellaisen, kuin ammattikoulutaustaisen sovinistin (näin yksinkertaistettuna, kuten muilta heti opin).
eli ei kyllä mene kumpaankaan, mutta täytyy sanoa että noissa raksamiehissä on sitä jotain.
Ei ole yksi eikä 2 kertaa käynyt kun olen fillarilla mennyt pitkin Manskua töihin ja raksamies on viheltänyt perään. Ja mä olen HYVIN kaukana mistään muotilehdestä leikatusta.
Se että vaikka fiilis olis ihan maassa ja olo olis tosi p. kun raksamies viheltää, maailma on mieletön.
Eipä taida miehet tietää kuinka paljon hyvää ovat teoillaan saaneet aikaan.
eli ei kyllä mene kumpaankaan, mutta täytyy sanoa että noissa raksamiehissä on sitä jotain. Ei ole yksi eikä 2 kertaa käynyt kun olen fillarilla mennyt pitkin Manskua töihin ja raksamies on viheltänyt perään. Ja mä olen HYVIN kaukana mistään muotilehdestä leikatusta. Se että vaikka fiilis olis ihan maassa ja olo olis tosi p. kun raksamies viheltää, maailma on mieletön. Eipä taida miehet tietää kuinka paljon hyvää ovat teoillaan saaneet aikaan.
Mulla on pukumies, siis töissä, mutta kotona löytyy tosi raksaäijää. Molempi parempi.
tuli vihellyksiä, kun painoin kesäaamuisin töihin. Ei enää :(
ei noita tarvi tosissaan ottaa, toi on ikiaikainen raksamiesten tapa. Mun mielestä mukavaa saada huomiota, tosin 30 kg lihavampana ei enää sitä saa, ainakin noilta
on hienhajuisia, koulussa huonosti pärjänneitä niljakkeita. Valintani on tietenkin komea, älykäs, hyväntuoksuinen, kohtelias ja hyväpalkkainen pukumies... niin kuin mulla kotona on.
Raksamiehet ei kyllä sytytä, olen samaa mieltä, että ovat koulussa huonosti pärjänneitä niljakkeita, joilla ei ole mitään käytöstapoja.
mullakin raksamies ja on kyllä puku päälläkin ah niin seksikäs -nam.
Miehen pitää olla mies, eli pukumieskin voi olla ok, jos on karismaatinen, usein vaan pukumiehet on liian hmm. "sileitä" mun makuun. Siis huono ryhti, valkoinen iho, naismaiset kädet ja eleetkin. Sellainen perus konttori norde -ei ei ei