Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8-vuotias kaverin kanssa leffaan?

Vierailija
06.10.2009 |

Oletteko , minkäikäisiä lapsia päästäneet yksin elokuviin?

Ajattelin, että voisikohan 8 -vuotiaat kaverukset mennä yhdessä kts G Forcen (vai, mikäs sen marsu leffan nimi olikaan).

Itse saattaisin heidät ovelle ja olisin vastassa, kun tulisivat pois.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu tottakai lapsista...mutta eiköhän se jo onnistun jos he itse ovat valmiita vastuuta ottamaan. kännykkä suljettuna mukaan jos tulee hätä tai muuta sen voi avata ja soittaa. meidän 8v on ollut ystäviensä kanssa kyllä jo leffassa.

Vierailija
2/11 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii minusta aiheen käsittelyä jälkikäteen. Todella raju.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos oikeasti on tosi raju, niin menen itse sitten mukaan, niin voidaan jutella jälkeenpäin.

Vierailija
4/11 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhoittukaa hyvät ihmiset

=)

toi tais olla vitsi...

suositusikäraja on 5/7v.

Vierailija
5/11 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita on kyllä usein ollut mukana, mutta aina on ollut myös yksi aikuinen valvomassa. Eihän se ole mikään lapsiparkki, jonne kipataan lapsi ovelta hoitoon.

Vierailija
6/11 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pojat siis haluaisivat mennä kahdestaanja nyt mietin , annanko luvan vai menenkö mukaan!

Vierailija
7/11 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pojat siis haluaisivat mennä kahdestaanja nyt mietin , annanko luvan vai menenkö mukaan!

Pojat olisivat kuitenkin ikäänkuin kahdestaan kun istuisin eri paikassa mutta kuitenkin silmällä pitäen.

Vierailija
8/11 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toki asia riippuu lapsesta.

Omani on kyllä "kypsä" ja luottaisin häneen mutta hän on sen verran herkkä, että kun elokuvissa on - ikärajoista huolimatta - melko hurjia kohtauksia niin haluan nähdä ne myös itse jotta osaan niistä jälkikäteen tarvittaessa jutella.

Parempi katsoa kuin katua minun mielestäni. :)

Vierailija
9/11 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä isohko elokuvateatteri johon mahtuu porukkaa laidasta laitaan. lisäksi voi tulla pimeässä leffateatterissa aikuista ikävä.

Vierailija
10/11 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevani ylisuojeleva, 8-vuotiaani ei ole ollut yksin kotona kahta tuntia pidempää aikaa, mutta mitä ihmettä leffassa voi tapahtua?? Toki hakisin minäkin ehdottomasti ovelta ja katsoisin että pääsevät teatteriin sisälle.

Vierailija
11/11 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elokuvissa on - ikärajoista huolimatta - melko hurjia kohtauksia

Leffaa on ihan eri kokemus katsoa isolta kankaalta pimeässä salissa kuin kotisohvalla DVD:ltä.

Plus muun elokuvayleisön käytös, jonka joku jo mainitsikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi