Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Helmikuun Helmien Lokakuu***

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimekerrasta jo aikaa..Oon kyllä käynyt lukemassa teidän kirjotuksia mutta ei oo ehtiny kirjottaa kun tuo pikku mies pitää niin kiireisenä :)..Muutenkin on koneen käyttö vähentynyt,saatta mennä vko etten avaa konetta ollenkaa..ihanan vapauttavaa!

Meillä oli 8kk neuvola kuukausi sitten( Luca silloin 7½kk ).Pituus 70cm ja painoa 8,160kg.Seuraava neuvola vasta vuoden ikäsenä.Sano kyllä et jos halutaan ni voidaan tulla kattoo pituus ja paino 10kk:n iässä.Käytiin eilen ottaa influenssa rokote.Onneksi ollaan säästytty taudeilta,pikkasen on ollu tukossa poika mut se lähti nopeesti suihkuhöyry hoidolla pois :).Niihin rokotetutkimuksiin ei olla menty,onko joku teistä?En oikein tiedä mitä mieltä niistä olen.

Luca kävelee jo,tai siis työntää tollasta taaperokärryä joten kengät piti hankkii ja löysinki aivan ihanan söpöt pörröset talvikengät Zarasta.Pitäs viel ostaa sellaset jotku vedenpitävät tai jtn,osaatteko suositella sellasia kenkiä?Ruokaostoksille Luca on jo päässy kärrynsä kanssa,hieman hidasta puuhaa tosin oli kun ihmettelee kaikkea ympärillään.Muhkeassa talvipuvussa tepasteli,näytti ihan mini plussapallolta haha =)!

Meillä kans jonkinsortin unikoulu meneillään,vaihtelevasti sujuu.Viime yönä heräs kerran syömään,toivottavasti nyt jatkuis näin muutaman päivän ni sais sitten kokonaa ton yösyötön pois.Yleensä siinä 9 aikaa illalla menee nukkuu ja aamulla herätään 7-8 aikaan.Päikkärit menee miten sattuu..jos nukkuu 2 tuntia päivällä niin ennen yöunia nukkuu puol tuntia.Muuten menee kahessa-kolmessa osassa puolesta tunnista tuntiin.

Muskari on auttanu todella paljon,ei ole enään niin "ujo".Oppinut soittaa rytmimunaa (ennen tunki aina sen suuhun) ja osaa vilkuttaa.Ihanaa kun itekki oppinu lauluja ni voidaan täällä kotona lauleskella.

Oh,heräs päikkäreiltä,täytyy mennä laittaa pikkuselle ruokaa.

Mukavaa viikon jatkoa,toiv hieman ilma paranisi ni pääsis ulkoilemaan kunnolla.

Bratzh ja Luca 8½kk

Vierailija
22/22 |
31.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lokakuun viimeistä iltaa viedään.

Meillä on unikoulut unohdettu nyt ihan kokonaan, sillä meillä sairastetaan. Koko perhe on ollut vähän vuoronperään flunssassa, viimeisen viikon ajan on tintti ollut todella räkäinen ja tiistaina käytiin lääkärissä, niin alkava korvatulehdus. Nyt ehkä alkaa vähän helpottaa, mutta kyllä oli rankkaa pari yötä ja päivää, kun ei nukuttu ollenkaan ja päivät roikuttiin sylissä. Itsekin flunssaisena tämä on ollut ratkiriemukas viikko.

Katjalah: Kiva, että teilläkin noustaan jo kahden jalan varaan. Niin niistä kääröistä jotenkin vain on taas kasvanut isojen ihmisten kaltaisia.

Vauva0209: Kiitos tsempistä! Joo, olen samaa mieltä, pääasia, että jotenkin saa nukuttua. Minä onneksi olen pystynyt päivällä vähän torkahtamaan, jos olen ollut tosi väsynyt. Minäkin alan kaivata tytön siirtämistä omaan huoneeseen, mutta meillä se ei varmaan tapahdu ennen joulua. Ja olisihan se hyvä, että tyttö suunnilleen nukkuisi yönsä, ettei tarvitse sitten juosta montaa kertaa yössä toiseen huoneeseen. -Ruokailusta en oikein osaa sanoa. Meillä esikko oli kova kakomaan eikä siihen auttanut oikein mikään. Vieläkin on sihtikurkku vaikka on jo iso tyttö, 9 v. Sen sijaan veljensä ja nyt tämä pieni ovat syöneet aina kakomatta. Paljastuikin, että esikolla on todella iso nielurisa, joka peittää suuren osan kurkusta, joten ehkä siksikin kakoo. Me syötettiin esikolle pitkälle yli 8 kk:n nelikuisten soseista, että siitä vaan.

Bratzh: Teillä kävellään todella varhain! Plussapallo mielikuva kyllä nauratti..! :) Uskon, että on ihana näky, kun pituutta on yhtä paljon kuin leveyttä paksuissa toppauksissa. Meillä ei noin taitavasti vielä taivalleta. Siirtyy vähän tukea pitkin ja taaperokärryn perässä menee, mutta enemmän sillä tavalla vahingossa, kun kärry menee eteenpäin, niin pakko mennä perässä.

Joku pohti rokoittteita. Ajattelin molemmat ottaa ainakin itselle ja kausirokotteen vauvalle, sikaa olen tytön kohdalla vähän miettinyt, mutta kai se olisi hyvä ottaa. Jos sen nyt ehtii ottaa, kun aika myöhään tuntuvat aloittavan rokotukset. Tutkimuksiin en ole osallistunut, kun en ole halunnut mitään "turhia" verikokeita ja piikkejä neidille.

Kauniita syksypäiviä toivotellen,

Hilpsu ja tintti 9 kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla