Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onjo niin että suomalainen mies ei rakastu lihavaan naiseen?

Vierailija
06.10.2009 |

vaikka puolet naisista on lihavia?

Miten te lihavat naiset olette miehenne löytäneet?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse olette lihavia niin miehen pitäisi olla joku Brad Pitt. Ei se niin mene, kyllä varmasti te lihavatkin miehen löydätte, mutta pitää hyväksyä se tosiasia, että se mieskään sitten ei ole mikään komistus.

Vierailija
2/8 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehiä, jotka suosivat lihavia naisia, koska viehättyvät läskistä ja runsaista muodoista

On miehiä, jotka eivät välitä siitä, onko nainen laiha vai lihava, kunhan nainen on muuten sopiva

On miehiä, joiden oma viehätysvoima ei riitä saamaan mallivaraloista naista, joten he tyytyvät pullukkaan/ruipeloon/muuten ei-ideaaliseen

On miehiä, joille kelpaa mikä tahansa olento, jolla on reikä

Siinä muutama selitys, varmaan muitakin on. Lisäksi "lihava" on niin suhteellinen käsite, tuo puolet naisista tarkoittaa BMI yli 25 -naisia, joista iso osa ei ole sairaalloisen lihavia (se on este aika monen miehen kiinnostumiselle, vaikkei tietenkään kaikille)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla on jo mies mutta siis ystäväni väitti että lihava nainen ei saa miestä, miehet arvottaa naisia vartalon mukaan. Se kuulosta minusta niin juntilta ja naista halveksivalta asenteelta.

Vierailija
4/8 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla niin typerä, että voi ajatella niin? Pitäiskö seuraavaksi kysyä, voisko suomalainen mies seurustella kiharahiuksisen naisen kanssa, EI KAI NY SENTÄÄ!

Vierailija
5/8 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla on jo mies mutta siis ystäväni väitti että lihava nainen ei saa miestä, miehet arvottaa naisia vartalon mukaan. Se kuulosta minusta niin juntilta ja naista halveksivalta asenteelta.

Kun ihminen valitsee puolisoa, hän viehättyy jostain ja taas suhtautuu torjuvasti toisiin piirteisiin. yleensä nuo kriteerit ovat aika yleismaailmallisia (perustuvat siihen, miten hyvä ehdokas on suvun jatkamisen kannalta: nuorehko, hedelmällinen, terve, riittävän selväpäinen. Terveyteen ja hedelmällisyyteen liittyy moni kauniina pidetty asia).

Onneksi yksilöiden välillä on eroja ja kuten jo kirjoitin ylempänä, lihavillekin (ja muille keskimääräisestä kauneusihanteesta poikkeaville)on kysyntää erilaisista syistä.

Miten ihmeessä tuota voisi muuttaa?

Vierailija
6/8 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka itse olette lihavia niin miehen pitäisi olla joku Brad Pitt. Ei se niin mene, kyllä varmasti te lihavatkin miehen löydätte, mutta pitää hyväksyä se tosiasia, että se mieskään sitten ei ole mikään komistus.

Epäsiisti kaljamaha?? Olen lihava, mutta muuten kaunis ja tyylikäs nainen. Ja mieheni on muuten oikein hoikka ja urheilullinen. Sellainen pitkä ja vaalea. : )

T: Läski

Vierailija
7/8 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen vakavasti otettava mies oli tosi komistus, lihaksikas, urheilullinen.

Seuraava oli pitkä ja luontaisesti hoikka, komeakin kun jaksoi nähdä vähän vaivaa.

Aviomieheni ei ole näihin kahteen verrattavissa ulkonäkönsä puolesta, mutta hänessä on "sitä jotain", pilkettä silmäkulmassa tai jotain vaikeammin määriteltävää. Ei siis kiiltokuvapoju, mutta omalla tavallaan charmantti.

Itse olen aina ollut selkeästi ylipainoinen. Ikinä en ole miestä baarista löytänyt, lähinnä suhteet on alkaneet ystävystymisen kautta. Eli taivun uskomaan, että oma "viehätysvoimani" on sisäistä, ei ulkonäköön perustuvaa?

Noiden pidempien suhteiden lisäksi on ollut myös monta lyhyempää "juttua" jota en suhteiksi laske ihan vaan sen vuoksi, ettei niistä kehkeytynyt mitään vakavaa. Nämä kolme vakavaa on siis sillä tasolla, että olen asunut saman katon alla ja miehet on kaikki kolme myös kosineet. (Ekan kanssa päädyin kihloihin, toisen kosintaan en suostunut ja kolmannen kanssa päädyin siis naimisiin.) Koen siis että minuun on ainakin kolme kertaa rakastuttukin, kiloista huolimatta.

Vierailija
8/8 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan miestä vaan. Ehkä olen sillä asenteella löytänyt kivoja miehiä.

Baarista en ole koskaan miestä löytänyt, vaan ihan muualta.. On minua sieltäkin yritetty iskeä, mutta en ole taipuvainen yhden yön juttuihin. Ja ainakin minusta tuntuu, että suurin osa hakee baarista vain sitä.

Mut on isketty mm. kirjastossa, kurssilla ja lentokoneessa. Ja kirjeenvaihdolla. Ettepä uskoisi, millaiset ihmiset vastasivat ilmoitukseen, jossa ilmoitin rehellisesti että "olen hilpakka pullukka, ja hyvä uskollinen koira on parempi kaveri kuin kurja mies - vai onko sussa miestä olemaan sitäkin parempi..". Kosittu on 4 kertaa ja kahdesti olen ollut kihloissa.

Hauskaa mulla on ollut, kiloista huolimatta. Ja aina mulla on ollut 20 ylimääräistä kiloa. Mua ei ole kertaakaan jätetty, mä olen ollut se, joka jätti. Olen naimisissa entisen yleisurheilijan kanssa. Vai ei lihava löydä kunnon miestä...