Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä ja miksi olet saanut hysteerisen naurukohtauksen?

Vierailija
16.10.2009 |

Hävettikö? Miten ympäristö reagoi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopimattomuus.

Esimerkiksi kuolinvuoteella kesken saarnaamisen jne. kylla sentaan jotenkin sai pokan pidettya ettei muut huomanneet.

Joskus kun on tuommoisen tunnekuohun vallassa se purkautuu tahdottomana nauruna. Tai muutoin oikein hartaassa tilanteessa.

Vierailija
2/16 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä pitäisi olla enemmän.

Muistan yhden kerran kun oltiin aikas nuorina jonkun kämpällä ryypiskelemässä kohtuuttoman aikaisin päivällä, ja odotimme että kantabaarimme aukeaisi klo 15:00, ja huomasimme että tv-ohjelmassa luki että klo 15:00 alkaa ohjelma "takaisin luontoon" ehheh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni sairasvuoteella kun kirkkokuoro tuli laulamaan. Ihan idiootiltahan tuo kuulostaa, mutta edelleen naurattaa kun ajattelen tilannetta. Pakenin kaytavaan ja yksi hoitaja tuli sanomaan etta "eiko olekin kamalaa kun alkaa naurattamaan kun ei todellakaan saisi nauraa." Ymmarsi siis yskan taydellisesti.

Vierailija
4/16 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakaspalveluhommissa kahjon kollegan takia. Kiusallista ;)

Vierailija
5/16 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni hautajaisissa, kun olin laskemassa kukkalaitetta ja lukemassa muistovärssyä.

Aivan hirveä tilanne. Onneksi sain naamioitua repeämiseni itkuksi. Tilanne oli jotenkin aivan hysteerinen ja paha olo purkautui nauruna.

Vierailija
6/16 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kaupan kassana, ja paikallinen "haisunäätäpappa" tuli kassalleni. Vastapäisen kassan työkaveri siinä sitten pyöritteli tahallaan silmiään ja piteli nenästään kiinni... Kun pappa oli mennyt, jouduin poistumaan muualle purkamaan nauruni.

Toisen kerran eräs asiakas tuli kassalle nauruhepulin saaneena ja se tarttui minuunkin, naurun alkuperäistä syytä en saanut koskaan selville. :)

Vierailija
7/16 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme aivan hysteerisen naurukohtauksen kavereiden kanssa Konginkankaan bussiturmapäivän iltana, kun olimme Carrolsilla syömässä. Sisareni totesi, että: "Siellä ne oli ihan frisbeenä." Naurua jatkui vaikka kuinka kauan. Järkytys purkautui.

Hävettää vieläkin. Ja naurattaakin.

Toinen juttu oli, kun ajoimme miehen kanssa autolla jonnekin. Olimme ostaneet huoltoasemalta lakua. Laitoin lakun etuhampaitten päälle, käännyin miehen suuntaan ja sanoin: "Äiti käski mennä hammaslääkäriin." NAuroimme niin, että piti pysäyttää auto tien sivuun. Olin kertonut tätä ennen puujalkavitsejä, joten tunnelma oli otollinen.

Vierailija
8/16 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten hissiin yhtä aikaa astui mies, jonka nimilapussa luki Pekka Karvonen.

Kyllä nolotti, kun ei päässyt edes karkuun mihinkään.

Vierailija
9/16 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis vihkitilaisuudessa. Ne oli pienet häät, todistajia alle 10, minä yksi heistä. Veljen kaveria alkoi joku asia naurattaa ja nauru tarttui minuun. Se oli ihan kauheaa, kun yritin pidätellä naurua ja tyrskähtelin papin puhuessa. Mitään ei jäänyt puheesta mieleen, kun keskityin siihen, etten nauraisi. Hävetti kyllä. En tiedä, miten ympäristö reagoi, kun en kehdannut kysyä enkä voinut katsella ympärilleni.

Vierailija
10/16 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolleesta papastani, kun pappaa puettiin arkkuun. En muista sanoinko ääneen mutta ajattein, että "no nyt meni silmät kiinni ota uusi kuva"... :)

repesin täysin. Lämmin muisto jäi papasta.

Vierailija
11/16 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tänään.

Olin ollut piiiiiitkään töissä, palaveria palaverin perään. Miehellä on ollut vähän selkävaivoja, nyt tosin onneksi helpottamaan päin. Makasin sohvalla, lapset mekasti huoneessaan ja olin aivan rättipoikki. Mies ilmoitti menevänsä vessaan, mutta tulikin saman tien takaisin ja sanoi ”kulta, voisitko sä tulla auttamaan?” Mä kysyin, että mitä, pitääkö tulla ravistamaan. ”Ei kun voisitko sä tulla piteleen sitä kun lääkäri sanoi, etten mä saa kannatella mitään painavaa”.

Varmaan ihan sairaan vanha vitsi, mutta osui ja upposi.

Vierailija
12/16 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nuorena näin kaverin tuoreen pikkuveljen ensi kerran. Äiti oli saanut vauvan vanhoilla päivillään, ja jotenkin tilanne oli jännittynyt. Vauva oli niin iso ja hassun näköinen, että alkoi naurattaa hillittömästi. Noloa!

Vierailija
13/16 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoilijana vein ruoka-annosta asiakkaalle ja sen sijaan että olisin toivottanut hyvää ruokahalua toivotinkin hyvää ruokaa. Pakko oli juosta keittiöön nauramaan. Työkaveri vastaavassa tilanteessa toivotti kerran hyvää yötä.

Vierailija
14/16 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaameessa krapulassa pikaruokalan tiskillä, oltiin jotain hölmöö krpaulaläppää kavereitten kanssa heitetty ja sain niin hervottoman naurukohtauksen just kun piti allekirjottaa kuitti...ei muuten ihan onnistunu se kirjottaminen..

Vierailija
15/16 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vieraista (nuori mies) oli lähdössä ja halusi vielä lahjoittaa juhlakalulle serenadin ennen lähtöään. Rupesi sitten laulamaan kovaa ja korkealta siinä keskellä olohuonetta.

Puristin kynsillä kynsien alta, tyrskin ja olin aivan punainen. Hävetti.

Vierailija
16/16 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen asemalla pidin aikaisemmin stripparia sylissä ja tein sille körö körö kirkkoon leikkiä ihan vitsillä sitten joku teki lapselle samaa leikkiä mä lähdin äkkiä karkuun tupakalle.