Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reimatec 104 cm vain 29€

Vierailija
05.10.2009 |

ja toi oli uusi. Sattui eräässä tarvikeliikkeessä, oisiko ollut 14v Tet-opiskelija tms, joka tuollaisen hinnan kassalla peri. En oikaissut, oikea hinta varmasti n 140€. Tinkasin vielä pussin, johon tyttö laittoi haalarin. Maksoin käteisellä, ettei tule perään huutelua.

Olinko epärehellinen vai onnekas. Peruskouluharjoittelija saa varmasti kuulla tästä esimieheltään kun tulee selville...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ozbabystä viime keväänä sen kevään haalarin 43 eurolla, ovh 109 e. ja oli ihan oikea hinta. oisko tuo haalari ollut vaan -70% alessa. 100e kieppeillä reimatecit maksaa yleensä.

Vierailija
2/6 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anttilasta ja oli haalarit 139€. Kerro mistä ostit, palautan haalarit Anttilaan, jos saan yhtä halvalla. Oliko ketjukauppa vai "villi lastentarvikeliike"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en kykenisi moiseen. Aina, siis ihan aina huomautan myyjälle, jos huomaan hänen perivän minulta liian pientä summaa. Samoin vien aina kaikki löytötavarat poliisille, varsinkin jos löydän jotakin, mitä arvelen omistajan varmasti kaipaavan.

Mutta meitä on moneen junaan, näköjään..

Vierailija
4/6 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin uskon kauppiaan sanaan. olisi törkeää ruveta epäilemään sitä. en kehtaisi epäillä!

mut kyllä tuo saattoi olla löytö. itsekin olen reimateccejä ostanut suunnilleen tuolla hintaa ihan uutena.

Vierailija
5/6 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, luullaan olevan jotenkin parempia, kun lapsella on reimatec. Onneksi teidät erottaa jo kaukaa ja osaa oman lapsen ottaa pois, ennenkuin riiviöreimat valtaavat leikkikentän.

Vierailija
6/6 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

cittarista hintaan 34,50e ja malli oli tätä syksyä :) oli tainnu käydä pieni moka myyjällä joka oli laittanut puvun myyntiin!!