Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan ehtii viemään ja hakemaan tarhasta??

Vierailija
05.10.2009 |

Jos pääsee kasiksi töihin, pitäisi lähteä tasan neljältä että on hakemassa ipanaa viideltä. Lapsi siten tarhassa 10h... hirveitä päiviä! Ja miten tehdä palavereiden kanssa, jotka alkaa viideltä, tai jopa kuudelta! Hirvittää alkavat työt.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi vielä kun sain tänään tiedon että lapset joutuvat ERI päiväkoteihin!!!! Aivan eri suunnilla ovat päiväkodit.. Mies kyllä vie ja hakeekin mutta ei tietenkään joka päivä. Eli jos menen 8 töihin, joudun viemään toisen lapsen 6.30 ja toisen 7.. sitten kiidän töihin ruuhkassa jotta ehdin klo 8 sorvin äärellä.. Sitten pääsen klo 16, ja olen 17 hakemassa toista ja toista 17.30.. Kotona ollaan sitten vähän vaille kuusi.. Nukkumaan klo 19.30.. Onneksi on vkl vapaat!! Kotihoidon tuella ei ole millään varaa olla kotona, miehellä kun ei mitkään huippu tulot.. Eikä tuo 400€ kotihoidontuki auta mitään

Vierailija
22/49 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehdannut pitää lasta yli 17 vaikka pk silloin meneekin kiinni... lain mukaan kello 18 asti eikä mua sureta pitää klo 17 jälkeen.

Mutta ilman sopimusta tuo on törkeää hoitohenkilökuntaa kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehdannut pitää lasta yli 17 vaikka pk silloin meneekin kiinni... lain mukaan kello 18 asti eikä mua sureta pitää klo 17 jälkeen.

Mutta ilman sopimusta tuo on törkeää hoitohenkilökuntaa kohtaan.

vaan olen sanonut että välillä voi niin käydä, ehkä kerran kuukaudessa kun töissä pakko tehdä yksi juttu aina kerran kuussa ja silloin ilta venyy pitkään.

Vierailija
24/49 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatteletteko sitä yhtään kun venytätte lapsen hakua klo 17 jälkeen? Ehkä ne hoitajatki haluais päästä ajallaan kotiin ja kenties hakea omat lapset hoidosta

Vierailija
25/49 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatteletteko sitä yhtään kun venytätte lapsen hakua klo 17 jälkeen? Ehkä ne hoitajatki haluais päästä ajallaan kotiin ja kenties hakea omat lapset hoidosta

työt on tehtävä loppuun riippumatta hoitajien halusta päästä kotiinsa.

Vierailija
26/49 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on helpommin sanottu kuin tehty. Mulla, kun olen kansainvälisissä tehtävissä, niin monet palaverit varmaan siirtyy vaan myöhemmäksi iltaan. Puhun sitten telekonffassa kotona, kun lapset ovat unillaan. Lännessähän vasta työpäivä alkaa siihen aikaan.

Vierailija
27/49 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajan? Jos tarvitset vuorohoitopaikkaa, hanki sellainen, muuten pidä hoitoajoista kiinni.

Vierailija
28/49 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajan? Jos tarvitset vuorohoitopaikkaa, hanki sellainen, muuten pidä hoitoajoista kiinni.

on tarpeen mukaan 18 asti auki ja olen ilmoittanut että silloin tällöin lapseni on siihen asti hoidossa ja sillä sipuli! mun on tehtävä työni, tehkööt myös lastenhoitajat omansa.

Vierailija
29/49 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae lapselle hoitopaikka sellaiseen ns jatketun ajan päiväkotiin, joka on myöhempään auki. Aika törkeää toimintaa niitä hoitajia kohtaan, enpä itse kehtais.

Vierailija
30/49 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakis vuorohoitopaikkaa jostain kaukaata jos kerran päiväkoti on 18 asti auki jos on tarve.

Vierailija
31/49 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae lapselle hoitopaikka sellaiseen ns jatketun ajan päiväkotiin, joka on myöhempään auki. Aika törkeää toimintaa niitä hoitajia kohtaan, enpä itse kehtais.

et kehtais? jos kerran säännöissä lukee että tarpeen mukaan 18 asti auki niin eikö se sitten tarkoita sitä? taidat olla hieman päästäsi sekaisin.

Vierailija
32/49 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsin vain tuosta yhdestä viestistä, että päiväkoti menee kiinni klo 17. Tottakai on ihan eri juttu, jos on yhdessä sovittu, ja päiväkoti on sillä tavalla auki.

hakis vuorohoitopaikkaa jostain kaukaata jos kerran päiväkoti on 18 asti auki jos on tarve.

Vierailija
33/49 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"justeerata" sen viikon muiden päivien työaikoja.

Itse roikun jenkkien kanssa puhelimessa harva se ilta; mutta silloin vien lapsen myöhemmin hoitoon ja mies hakee.

Vierailija
34/49 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitatko kuitenkin jo edellisellä viikolla, minä päivänä seuraavalla viikolla tulet hakemaan vasta 17:n jälkeen? Näinhän sun kuuluu menetellä.

Vierailija
35/49 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsin vain tuosta yhdestä viestistä, että päiväkoti menee kiinni klo 17. Tottakai on ihan eri juttu, jos on yhdessä sovittu, ja päiväkoti on sillä tavalla auki.

mutta tarpeen mukaan 18 asti eli yleensä vain kerran kuussa kun mun lapsi on siellä.

Vierailija
36/49 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edeltävällä viikolla että silloin saattaa mennä 18 asti. välttämättä ei mene jos mies pääseekin hakemaan tai itse saan homman tehtyä nopeasti. mut joutuvat varautumaan siihen mutta sen näkee vasta klo 16 jälkeen mitenkä pitkäksi menee. mut se mun työ on tehtävä just sinä päivänä kun se on tehtävä, vaikka menis seuraavaan aamuun. tähän asti oon saanu järkättyä (melkein) aina et joku hakee ennen klo 18.

Vierailija
37/49 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"justeerata" sen viikon muiden päivien työaikoja.

Itse roikun jenkkien kanssa puhelimessa harva se ilta; mutta silloin vien lapsen myöhemmin hoitoon ja mies hakee.

päivinä klo 17 asti hoidossa.

Vierailija
38/49 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ilmoittaa ajoissa että tietää tarvitsevansa hoitoa vähän pidempään niin ovat joustaneet päiväkodissa ja lapsi on saanut olla vaikkapa klo 18 saakka. Miksi eivät voisi joustaa?

Monet pph:tkin joutuvat joustamaan. Tiedän myös pph:a jotka ovat joutuneet hoitamaan lapsia iltasella, yh:n lapsia, jolla vuorotyö eikä muita mahiksia.

Kaikissa kunnissa ei edes ole vuorohoitoa!

Vierailija
39/49 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole työaikaa vaan tuo "joustaminen" on huomioitu palkassa (ts pitäisi olla). Ylempi toimihenkilö siis. Tuon takia halusin itse edelleen että pysyn alempana toimihenkilönä vaikka teenkin managerin tehtäviä. Alemmilla toimimhenkilöillä on työaika jota saa noudattaa.

Vierailija
40/49 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teini-ikäiselle tyttärelleni ei pienintä päiväkodista luovuteta.

Tällä hetkellä mun päivät on 9-15.30, tukka putkella paahdan hakemaan lapset hoidosta. Heidän hoitoaika on 8-16.30. Parin kk päästä alkaa iltavuorot, jotka päättyy klo 20, ei paljoo auta sanoa et mun työt päättyy klo 16.. tai ne tosiaan päättyy kokonaan.

Pitänee etsiä joku opiskelija joka käy hakee lapset pari kertaa viikossa iltahukien aikana.. tai sit ympräri puhua päiväkoti et teini sais hakee pienemmät kotiin..